Ja best lekker eigenlijkquote:
Kerstetentjes, geweldigquote:Op maandag 8 december 2008 08:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja heb met kerst 1,5 week vakantie... nou ja vakantie... het zal weer lekker druk worden met al die 'standaard' kerstetentjes, gala's, etc...
Dondersquote:Op maandag 8 december 2008 08:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja best lekker eigenlijkM'n koffers al weer gepakt
Ja vacatures genoeg volgens mij.. of valt dat tegen?quote:Op maandag 8 december 2008 08:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja redelijk veel. Volgens mij valt die sollicitatie die ik voor vanmiddag heb wel mee qua kandidaten, maar goed, afwachten he. En anders komen er wel weer andere dingen op mijn pad
Woensdag moet ik terug naar Boekarest voor een week om wat dingen op te zetten daar. Die kunnen niet echt wachten tot na de kerstquote:
Ach ieder zn ding toch... geef mij maar geen kerstetentjes...quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja vacatures genoeg volgens mij.. of valt dat tegen?
En anders heb je gewoon wat langer kerstvakantie toch?Always look on the bright side of life!
Dat word zeker lange dagen maken daar? Beetje goede toeslag voor zo'n trippie of valt het tegen?quote:Op maandag 8 december 2008 08:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Woensdag moet ik terug naar Boekarest voor een week om wat dingen op te zetten daar. Die kunnen niet echt wachten tot na de kerst
Aaaah zoquote:Op maandag 8 december 2008 08:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Woensdag moet ik terug naar Boekarest voor een week om wat dingen op te zetten daar. Die kunnen niet echt wachten tot na de kerst
Mogguh FUBARquote:Op maandag 8 december 2008 08:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moggeh allemaal
iedereen een leuke sinterklaas gehad ?
mwoah, beetje kut cadeau'squote:Op maandag 8 december 2008 08:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moggeh allemaal
Jammer dat het tegenvalt, in ieder geval is het hier nu lekker gezelligquote:Op maandag 8 december 2008 08:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]het valt best tegen
ben diep teleurgesteld in de NL bananmarkt
Indeed
Heb niks gehad van die lulquote:Op maandag 8 december 2008 08:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moggeh allemaal
sinterklaas? wie is dat?quote:Op maandag 8 december 2008 08:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moggeh allemaal
volgende keer bitch slap hemquote:Op maandag 8 december 2008 08:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb niks gehad van die lul![]()
(sinterklaas he)
Ondankbaar gevalquote:Op maandag 8 december 2008 08:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
mwoah, beetje kut cadeau's
2 waren wel mooi..de rest had niet gehoeven
quote:Op maandag 8 december 2008 08:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb niks gehad van die lul![]()
(sinterklaas he)
Gewoon ijzeren pinnen in de schoorsteen bevestigen, dat zal 'm leren!quote:Op maandag 8 december 2008 08:36 schreef Aho het volgende:
[..]
volgende keer bitch slap hem
of schrijf een boze brief![]()
nee volgend jaar voor jou welquote:Op maandag 8 december 2008 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
sinterklaas? wie is dat?
heerlijk geen gedoe mee gehad dit jaar
Ja hoor, ik heb het altijd prima naar m'n zin daarquote:
quote:Op maandag 8 december 2008 08:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
awww dan ben je vast niet lief geweest !!
Ik vind het geweldig, ben dan ook echt een familiemenschquote:Op maandag 8 december 2008 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach ieder zn ding toch... geef mij maar geen kerstetentjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |