Doe het zelf!quote:
da;s idd een fijn vooruitzichtquote:Op maandag 8 december 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach jah nog maar 2 weken en dan vakantie, dat is dan wel een fijn vooruitzicht
Hoe is alles met u? Fijne vakantie gehad mevrouw?
quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten
*clack*quote:
al wat anders gevonden?quote:Op maandag 8 december 2008 08:27 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb over 2 weken ook vakantietenminste normaal had ik over 2 weken vakantie gehad
Ik ben ook veel te wakker voor een maandagmorgenquote:Op maandag 8 december 2008 08:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zat het me net te bedenken dat ik de ik was vergeten
quote:
Nope nog niet. Heb vrijdag wel een goeie sollicitatie gehadquote:
Ow ja hoe was je sollicitatie vrijdag? gingt goe?quote:Op maandag 8 december 2008 08:27 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb over 2 weken ook vakantietenminste normaal had ik over 2 weken vakantie gehad
Mogguhquote:
Ik had eigenlijk deze week en de twee weken erna vakantiequote:Op maandag 8 december 2008 08:27 schreef debbie_19 het volgende:
Ja perfect man, met jou?quote:
ja opzich wel. Ze gaan na alle eerste rondes te hebben gehad mensen selecteren voor de tweede ronde.quote:Op maandag 8 december 2008 08:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow ja hoe was je sollicitatie vrijdag? gingt goe?
quote:Op maandag 8 december 2008 08:28 schreef Aho het volgende:
mogguh
Draakje![]()
Debbie![]()
Eend![]()
Sgele Madz![]()
enne..wie ik vergeten ben![]()
![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 08:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk deze week en de twee weken erna vakantie
Loopt een beetje anders helaasch..
Tja heb met kerst 1,5 week vakantie... nou ja vakantie... het zal weer lekker druk worden met al die 'standaard' kerstetentjes, gala's, etc...quote:Op maandag 8 december 2008 08:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk deze week en de twee weken erna vakantie
Loopt een beetje anders helaasch..
I cross also for you...quote:Op maandag 8 december 2008 08:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
ja opzich wel. Ze gaan na alle eerste rondes te hebben gehad mensen selecteren voor de tweede ronde.
So i cross my fingers
Nee daar is zeker niets aan te doen, hoort er dan een beetje bij hequote:Op maandag 8 december 2008 08:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da;s idd een fijn vooruitzicht
vakantie hier was helemaal goed! het vliegen zelf (vooral opstijgen en landen) veel erg tegen maar ja daar is niks aan te doen
heb ook in de sahara op een drommedaris gezeten dat was dan weer lachen!
quote:Op maandag 8 december 2008 08:28 schreef Aho het volgende:
mogguh
Draakje![]()
Debbie![]()
Eend![]()
Sgele Madz![]()
enne..wie ik vergeten ben![]()
![]()
ja redelijk veel. Volgens mij valt die sollicitatie die ik voor vanmiddag heb wel mee qua kandidaten, maar goed, afwachten he. En anders komen er wel weer andere dingen op mijn padquote:Op maandag 8 december 2008 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
I cross also for you...![]()
Dus veel sollicitanten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |