tot zoquote:Op maandag 8 december 2008 08:15 schreef Crazy-p het volgende:
maar is richting werk..
tot zo luitjes
Mogguh debbie!quote:
Ook mogguh mads!quote:
het was er heerlijk!quote:Op maandag 8 december 2008 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat zou best kunnen, zo lang ben ik hier nog niet nee... Maar ik hoop dat je genoten hebt van de zon daar in Afrika!
En veel sterkte met je revalidatie!
Mogguhsgele!
En crazy... je kunt het, positief blijven... je kan op je werk altijd nog druk zijn met fok
Dus lekker poepbruin terug gekomen?quote:Op maandag 8 december 2008 08:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het was er heerlijk!
komt goed dank
Ja wel aardig, dik verloren met korfbal.. dus dat was minder... maar verder was het geslaagd!quote:
Aaah das jammer. Je gaat toch naar een wedstrijd om te winnenquote:Op maandag 8 december 2008 08:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja wel aardig, dik verloren met korfbal.. dus dat was minder... maar verder was het geslaagd!![]()
Und du?
beetje bijgekleurd ja maar echt bruin neequote:Op maandag 8 december 2008 08:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus lekker poepbruin terug gekomen?![]()
Mogguh MDquote:
mogguh fubar!quote:Op maandag 8 december 2008 08:20 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
moggel :S
(ffs Roque dhcp server!!)
ik dacht al wat een gejompel zo op de maandag morgen....quote:Op maandag 8 december 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen deze morgen![]()
![]()
Woehoeh vanmiddag weer een vergadering / cursus tot 20.00 ... ow wacht
Ja we hadden ook moeten winnen, maar we speelden gewoon niet lekker... Maar ja volgende keer beter...quote:Op maandag 8 december 2008 08:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Aaah das jammer. Je gaat toch naar een wedstrijd om te winnen
Jaaah opzich wel goed. Zaterdag moest ik naar schoolnormaal zijn we dan om half 5 vrij, maar het werd
dik 5 uur. Echt de hele dag dit keer alleen maar kijken en luisterenvermoeiend.
Dus zaterdagavond ook niet weggeweest
Maar verder wel ff lekker gerelaxed
Ach jah nog maar 2 weken en dan vakantie, dat is dan wel een fijn vooruitzichtquote:Op maandag 8 december 2008 08:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik dacht al wat een gejompel zo op de maandag morgen....
maar tot 20.00 is te gek voor woorden![]()
ow en goede morgen natuurlijk
Gelukkig... het zou wat zijn, depri terugkomen van je vakantie omdat je niet bruin genoeg bent geworden..quote:Op maandag 8 december 2008 08:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
beetje bijgekleurd ja maar echt bruin nee
maar dat maakt mij helemaal niks uit!
Uiteraard.....quote:Op maandag 8 december 2008 08:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja we hadden ook moeten winnen, maar we speelden gewoon niet lekker... Maar ja volgende keer beter...
Ja, zitten en luisteren is altijd vermoeiend...Dus je bent weer helemaal fit voor de nieuwe werkweek?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |