Precies, ach detailsquote:Op maandag 8 december 2008 08:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
en dan terwijl je schoonouders een paar honderd meter verderop wonen niet meer de weg naar huis weten
Ach ja, meestal laat ik de meeste dingen door mn manager betalen... is wel zo makkelijk... hij is verantwoordelijk voor het budget...quote:Op maandag 8 december 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja de bonnetjes moeten wij ook zoveel mogelijk (right..) meenemen
quote:Op maandag 8 december 2008 08:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dat zegt genoeg... maar je mag best een keer komen oefenen met luiers verschonen hoor![]()
Doooeeeeiiiiiquote:Op maandag 8 december 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
Ik ga wat werk verzetten
Menschen tot later![]()
Werkse sgelequote:Op maandag 8 december 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
Ik ga wat werk verzetten
Menschen tot later![]()
* MaleDuck schrijft debbie op de oppaslijstquote:Op maandag 8 december 2008 08:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Oooow luiers verschonen geen probleem voor mij hoorheb best wel veel op baby's en kleinen kindjes gepast
Kijk, je bent ook weer veilig aangekomen, werkse!quote:Op maandag 8 december 2008 08:54 schreef Crazy-p het volgende:
daar ben ik weer.. ook weer op werk enzo
Ik ben vanmiddag vrijquote:
Ja ben om 14:00 klaar en morgen en overmorgen vrijquote:Op maandag 8 december 2008 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag vrij![]()
* debbie mompelt iets over sollicitaties enzo
en nog klagen ookquote:Op maandag 8 december 2008 09:00 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ja ben om 14:00 klaar en morgen en overmorgen vrij
Wel vant weekend komenmaarja daar word je dan ook voor betaald he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 8 december 2008 09:04 schreef Rossdale het volgende:
Mijn laatste week is begonnenEn dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Mijn laatste week is begonnenEn wat ga je dan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Mijn laatste week is begonnenmaar een week is beter dan dat je nog een hele maand zou moeten werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help me teach her how to fly......
Mogguhquote:Op maandag 8 december 2008 09:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gooooood fucking morning peoole!!!
Hoiquote:Op maandag 8 december 2008 09:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gooooood fucking morning peoole!!!
So truequote:Op maandag 8 december 2008 09:06 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
maar een week is beter dan dat je nog een hele maand zou moeten werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |