Bedankt. Ik voel me nu al depressief.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik zou me met zo'n lage score wel zorgen maken!![]()
Je bent duidelijk niet normaal.![]()
![]()
Moet ik helpen ik ben daar zó goed. Ik had eerst een gedicht geschreven voor mijn moeder toen ik 10 was ofzo met de zinnen:quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben echt een ramp in Sinterklaasgedichten schrijven.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Bedankt. Ik voel me nu al depressief. [ afbeelding ]
Des te hoger je klimt, des te mooier, maar wankeler het uitzicht wordtquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:26 schreef kwakveense het volgende:
ik vraag me heel stiekem wel eens af of ik niet gelukkiger zou zijn met alleen een middelbare schooldiploma, een leuke middelmatige vriend, een middelmatig huis en een middelmatige baan bij een supermarkt ofzo...alleen omdat ik dan minder zou nadenken over wat er kan en moet en mag en waar ik gelukkig van word bijvoorbeeld...
gewoon content zijn in mijn eigen middelmatigheid of klinkt dat heel erg naar?
Ik ben wel eens binnengevallen, maar had me nog niet officieel voorgesteld enzo. Vandaar!quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Phaidra, je was toch al eens eerder langs geweest en ik had toch al eens hoi gezegd, toch?![]()
Nou ja, dubbel hoi kan ook geen kwaad, dus: hoi!
En welkom.
PK is boemdik.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:07 schreef conleche het volgende:
Wat een práchtgedicht Konijntje!!
Even een vraagje: bennu nu een man of een vrouw? Gezien de ava zou ik zeggen man, maar het icoontje zegt mevrouw????
En hoe dik ben je en hoe lang??
Dat was juist zo schattig, zo'n bal met haar en dan ineens twee van die oogjes die blinkblink gaanquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:22 schreef Phaidra het volgende:
Nee, Vivi, cavia's piepen irritant en je ziet nooit waar de voor- of achterkant zit! Het is een val!!![]()
Maar goed, als je dat geen probleem vindt, kopen, want ze zijn verder wel schattig.
Dankje, de rest van het gedicht sloeg ook al nergens opquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:07 schreef conleche het volgende:
Wat een práchtgedicht Konijntje!!
Even een vraagje: bennu nu een man of een vrouw? Gezien de ava zou ik zeggen man, maar het icoontje zegt mevrouw????
En hoe dik ben je en hoe lang??
Sorry, ik lig even dubbel hierquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:18 schreef Vivi het volgende:
Oh! Ik was trouwens vandaag weer eens kwaad, niet normaal!
[...]
En toen heb ik bijna een hele schattige pluiscavia gekocht uit frustratie. Die zat daar ineens toen ik me omdraaide en hij had het koelste kapsel ever. Maar ik wist me nog net in te houden, al zit ik nog wel te twijfelen om hem nog snel te gaan halen. Zal ik?
Bedankt joh. Volgens mij gaat die test niet kloppen.quote:
Wel grappig dat ze niet durven open te doen dan maar verder kan ik me voorstellen dat je zo reageerdequote:Op vrijdag 5 december 2008 17:18 schreef Vivi het volgende:
Oh! Ik was trouwens vandaag weer eens kwaad, niet normaal!
Ik was dus het huis ontvlucht, wegens zieke man en zulks, dus ff shoppen. Sta ik nietsvermoedend undercover als degelijke huismoeder (wel carmenset ingedaan vandaag! Maar toch!) mét buggy op straat voor een winkel de etalage te sjekken, vliegt er dus vanaf de woning boven de winkel een peuk bijna op mijn nageslacht..!!! Echt zó aso! Ik dus a la deurwaarder heul hard en lang aanbellen om diegene eens flink de les te lezen. Voor hetzelfde geld had de kleine een oog moeten missen?! Zitten de lafaards verschanst (dat zag ik want ik was overgestoken om een beter beeld te kunnen krijgen) .
En niet open doen he.
Dus ik die peuk opgeraapt en door de brievenbus gegooid. Maar die was inmiddels uit dus dat was niet afdoende wraak. Toen bedacht ik dat ik in de naastgelegen dierenwinkel een doosje bidsprinkhanen ging kopen om door de brievenbus te gooien. Als wraak. Maar ik kwam daar dus aan, en toen durfde ik niet, want van dichtbij waren ze heul eng. En toen heb ik bijna een hele schattige pluiscavia gekocht uit frustratie. Die zat daar ineens toen ik me omdraaide en hij had het koelste kapsel ever. Maar ik wist me nog net in te houden, al zit ik nog wel te twijfelen om hem nog snel te gaan halen. Zal ik?
Kan ik me ook echt zo boos om makenquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:27 schreef Phaidra het volgende:
Wat ongelofelijk K*T moblo!! Ik kan het niet uitstaan dat sommige mensen niet met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven!
Dat had je dus echt moeten doen!quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:18 schreef Vivi het volgende:
Toen bedacht ik dat ik in de naastgelegen dierenwinkel een doosje bidsprinkhanen ging kopen om door de brievenbus te gooien. Als wraak. Maar ik kwam daar dus aan, en toen durfde ik niet, want van dichtbij waren ze heul eng.
Ja he, maar echt, ze keken door dat plastic doosje alsof ze mijn hoofd eraf wilden bijten. Ik zag bij een zelfs een slagtand blikkerenquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat had je dus echt moeten doen!
Maar ze zaten toch opgesloten dus konden ze toch niks toen. En moet je nagaan als je een beetje schud en je ze bij hun binnen neerpleurde.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja he, maar echt, ze keken door dat plastic doosje alsof ze mijn hoofd eraf wilden bijten. Ik zag bij een zelfs een slagtand blikkeren.
Maar nu heb ik nog wel een onbevredigd gevoel.
Gewoon een paar volgepoepte luiers door de brievenbus proppen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja he, maar echt, ze keken door dat plastic doosje alsof ze mijn hoofd eraf wilden bijten. Ik zag bij een zelfs een slagtand blikkeren.
Maar nu heb ik nog wel een onbevredigd gevoel.
Ja maar, mijn eigen handigheid kennende was er vast op het moment dat ik het doosje met die moordadige wezens voor het gaatje van de brievenbus hield, een windvlaag UIT de brievenbus gekomen waardoor die creeps in mijn gecarmensette haar waren gevlogen, danwel mijn oog, danwel mijn mond die natuurlijk openstond van het "AAAH" roepen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Maar ze zaten toch opgesloten dus konden ze toch niks toen. En moet je nagaan als je een beetje schud en je ze bij hun binnen neerpleurde.
Je kan ook gewoon iets anders naar binnen mieteren een andere keer.
Oh zeker. Geen haar op mn hoofd die eraan denkt om dát af te slaan. Het heerlijkste der heerlijkhedenquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico, gij zijt vergevenSoms GOED zondigen is ook noodzaak, toch?
![]()
Via een trechter erin laten vallen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja maar, mijn eigen handigheid kennende was er vast op het moment dat ik het doosje met die moordadige wezens voor het gaatje van de brievenbus hield, een windvlaag UIT de brievenbus gekomen waardoor die creeps in mijn gecarmensette haar waren gevlogen, danwel mijn oog, danwel mijn mond die natuurlijk openstond van het "AAAH" roepen..
No shit.quote:
Geen, ik zie wel wanneer mijn ouders de pakjesavond in gang zetten door pepernoten naar binnen te gooien ofzo.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:52 schreef Miss_S het volgende:
Wat voor plannen heeft iedereen voor vanavond trouwens?
10% kans op depressie. En laatste 4 weken waren juist mijn rustigere wekenquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:50 schreef SHE het volgende:
Willen jullie als er tijd voor is deze test even doen? ( kost je 5 min )
http://www.ucl.ac.uk/predict-depression/demograph.php
Ik ben tevredenquote:Given the answers to the questionnaire, your chance of becoming depressed over the forthcoming 12 months is 4.142%, as compared to the average chance of 5.43% in the Netherlands.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou dames en enkele heer, wij gaan er een weekendje tussenuit. Fijne avond allemaal, en tot maandag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |