abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63786652
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 16:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik zou me met zo'n lage score wel zorgen maken!
Je bent duidelijk niet normaal.
Bedankt. Ik voel me nu al depressief.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_63786851
Na het uitgaan naar de burger king gaan is niet slim
Heb gisteren dus om te beginnen veel (choco) pepernoten op, 1 fles wijn, 3 cocktails en 2 cheeseburgers
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:02:22 #103
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63786885
Ik ben echt een ramp in Sinterklaasgedichten schrijven .
pi_63786927
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben echt een ramp in Sinterklaasgedichten schrijven .
Moet ik helpen ik ben daar zó goed. Ik had eerst een gedicht geschreven voor mijn moeder toen ik 10 was ofzo met de zinnen:
Belle is mijn moeder
En geen schapenhoeder
Ze houd van koken
En niet van mensen die roken

pi_63786945
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Bedankt. Ik voel me nu al depressief. [ afbeelding ]

Sorry
pi_63786989
Vriendje komt net thuis, zwaar verkouden en zielig... Dat alleen staat natuurlijk al garant voor een fijn weekend... Maar hij neemt daarom ook nog allemaal comfort food mee van de winkel, te weten chips, dropjes en pepernootjes! NOOOOOS Zie daar mijn uitdaging voor het weekend (naast het verzorgen van vriendje)
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_63787009
Wat een práchtgedicht Konijntje!!

Even een vraagje: bennu nu een man of een vrouw? Gezien de ava zou ik zeggen man, maar het icoontje zegt mevrouw????

En hoe dik ben je en hoe lang??
pi_63787088
Eetlijstje:

O: 2 volkorenbeschuitjes met 30+ kaas
L: 1 geroosterde boterham met ossenworst en ui en 1 met kipsalade
T:mandarijntje
T: grog met whiskey
D: weet nog niet.
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:10:05 #109
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63787099
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 16:26 schreef kwakveense het volgende:
ik vraag me heel stiekem wel eens af of ik niet gelukkiger zou zijn met alleen een middelbare schooldiploma, een leuke middelmatige vriend, een middelmatig huis en een middelmatige baan bij een supermarkt ofzo...alleen omdat ik dan minder zou nadenken over wat er kan en moet en mag en waar ik gelukkig van word bijvoorbeeld...

gewoon content zijn in mijn eigen middelmatigheid of klinkt dat heel erg naar?
Des te hoger je klimt, des te mooier, maar wankeler het uitzicht wordt .

Mijn mood is trouwens normaal en ik heb 9.801% kans om depri te worden. Ik moest dan wél invullen dat ik met mijn partner samenleef want een LAT-relatie behoorde niet tot de opties. Ik moet zeggen dat dat gelukkig fictief is want ik ben er nu wel achter dat ik anders nooit meer tijd zou hebben voor jullie .

Muis, hoe is het gegaan vandaag???
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63787152
Phaidra, je was toch al eens eerder langs geweest en ik had toch al eens hoi gezegd, toch?
Nou ja, dubbel hoi kan ook geen kwaad, dus: hoi!
En welkom.
pi_63787284
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Phaidra, je was toch al eens eerder langs geweest en ik had toch al eens hoi gezegd, toch?
Nou ja, dubbel hoi kan ook geen kwaad, dus: hoi!
En welkom.
Ik ben wel eens binnengevallen, maar had me nog niet officieel voorgesteld enzo. Vandaar!
Maar dank je wel voor je hoi en welkom, ik voel me hier meteen helemaal thuis
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:18:43 #112
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63787295
Oh! Ik was trouwens vandaag weer eens kwaad, niet normaal!

Ik was dus het huis ontvlucht, wegens zieke man en zulks, dus ff shoppen. Sta ik nietsvermoedend undercover als degelijke huismoeder (wel carmenset ingedaan vandaag! Maar toch!) mét buggy op straat voor een winkel de etalage te sjekken, vliegt er dus vanaf de woning boven de winkel een peuk bijna op mijn nageslacht..!!! Echt zó aso! Ik dus a la deurwaarder heul hard en lang aanbellen om diegene eens flink de les te lezen. Voor hetzelfde geld had de kleine een oog moeten missen?! Zitten de lafaards verschanst (dat zag ik want ik was overgestoken om een beter beeld te kunnen krijgen) .

En niet open doen he .

Dus ik die peuk opgeraapt en door de brievenbus gegooid. Maar die was inmiddels uit dus dat was niet afdoende wraak. Toen bedacht ik dat ik in de naastgelegen dierenwinkel een doosje bidsprinkhanen ging kopen om door de brievenbus te gooien. Als wraak. Maar ik kwam daar dus aan, en toen durfde ik niet, want van dichtbij waren ze heul eng. En toen heb ik bijna een hele schattige pluiscavia gekocht uit frustratie. Die zat daar ineens toen ik me omdraaide en hij had het koelste kapsel ever. Maar ik wist me nog net in te houden, al zit ik nog wel te twijfelen om hem nog snel te gaan halen. Zal ik?
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:19:21 #113
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63787306
Phaidra, welkom en Cootje, beterschap, puppeltje!!
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:19:39 #114
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_63787313
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:07 schreef conleche het volgende:

Even een vraagje: bennu nu een man of een vrouw? Gezien de ava zou ik zeggen man, maar het icoontje zegt mevrouw????

PK is boemdik.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_63787380
Nee, Vivi, cavia's piepen irritant en je ziet nooit waar de voor- of achterkant zit! Het is een val!!

Maar goed, als je dat geen probleem vindt, kopen, want ze zijn verder wel schattig.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_63787392
wat een kutdag

kom ik op station, met fiets van Rene zodat we morgen samen naar huis konden fietsen... is mijn fiets gejat

mn mooie fijne geweldige fiets, gejat, tussen honderden fietsen vandaan

nu maar genieten van de avond en het concert, kan er niets meer aan veranderen, maar baal toch onwijs....
Ja doei.
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:25:35 #117
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63787455
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:22 schreef Phaidra het volgende:
Nee, Vivi, cavia's piepen irritant en je ziet nooit waar de voor- of achterkant zit! Het is een val!!

Maar goed, als je dat geen probleem vindt, kopen, want ze zijn verder wel schattig.
Dat was juist zo schattig, zo'n bal met haar en dan ineens twee van die oogjes die blinkblink gaan .

Maar ik krijg vast ruzie thuis en de mini als excuus gebruiken werkt ook niet, want die kijkt alleen maar naar visjes en niet naar Caafjes. Dus dan ga ik morgen maar wollige warme wantjes kopen als substituut ofzo.
pi_63787460
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:07 schreef conleche het volgende:

Dankje, de rest van het gedicht sloeg ook al nergens op
Ik ben vrouw 1,70 m en 80 kilo
pi_63787462
Dat is zeker balen MoBlo!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:25:56 #120
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63787464
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:18 schreef Vivi het volgende:

[...]

En toen heb ik bijna een hele schattige pluiscavia gekocht uit frustratie. Die zat daar ineens toen ik me omdraaide en hij had het koelste kapsel ever. Maar ik wist me nog net in te houden, al zit ik nog wel te twijfelen om hem nog snel te gaan halen. Zal ik?
Sorry, ik lig even dubbel hier .

Heel erg natuurlijk van je kind en ONTZETTEND aso, maar dat je uit frustratie een pluiscavia wil kopen .

En MoBlo, wat ontzettend kut zeg!! Echt, kutdingen komen ook altijd tegelijk .
pi_63787479
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:19 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

PK is boemdik.
Bedankt joh. Volgens mij gaat die test niet kloppen.
pi_63787482
quote:

Ik was dus het huis ontvlucht, wegens zieke man en zulks, dus ff shoppen. Sta ik nietsvermoedend undercover als degelijke huismoeder (wel carmenset ingedaan vandaag! Maar toch!) mét buggy op straat voor een winkel de etalage te sjekken, vliegt er dus vanaf de woning boven de winkel een peuk bijna op mijn nageslacht..!!! Echt zó aso! Ik dus a la deurwaarder heul hard en lang aanbellen om diegene eens flink de les te lezen. Voor hetzelfde geld had de kleine een oog moeten missen?! Zitten de lafaards verschanst (dat zag ik want ik was overgestoken om een beter beeld te kunnen krijgen) .

En niet open doen he .

Dus ik die peuk opgeraapt en door de brievenbus gegooid. Maar die was inmiddels uit dus dat was niet afdoende wraak. Toen bedacht ik dat ik in de naastgelegen dierenwinkel een doosje bidsprinkhanen ging kopen om door de brievenbus te gooien. Als wraak. Maar ik kwam daar dus aan, en toen durfde ik niet, want van dichtbij waren ze heul eng. En toen heb ik bijna een hele schattige pluiscavia gekocht uit frustratie. Die zat daar ineens toen ik me omdraaide en hij had het koelste kapsel ever. Maar ik wist me nog net in te houden, al zit ik nog wel te twijfelen om hem nog snel te gaan halen. Zal ik?
Wel grappig dat ze niet durven open te doen dan maar verder kan ik me voorstellen dat je zo reageerde
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:27:17 #123
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63787494
Ben je wel verzekerd Moblo?
pi_63787497
Wat ongelofelijk K*T moblo!! Ik kan het niet uitstaan dat sommige mensen niet met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_63787528
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:27 schreef Phaidra het volgende:
Wat ongelofelijk K*T moblo!! Ik kan het niet uitstaan dat sommige mensen niet met hun poten van andermans spullen af kunnen blijven!
Kan ik me ook echt zo boos om maken begrijp die mensen niet....
Over sinterklaasgedichten gesproken trouwens heb er gisteren ook een gekregen toch leuk als je dat goed kan
pi_63787570
quote:
Toen bedacht ik dat ik in de naastgelegen dierenwinkel een doosje bidsprinkhanen ging kopen om door de brievenbus te gooien. Als wraak. Maar ik kwam daar dus aan, en toen durfde ik niet, want van dichtbij waren ze heul eng.
Dat had je dus echt moeten doen!
pi_63787607
neen, niet verzekerd geloof ik voor dit soort zaken

motor, inboedel,alles is verzekerd, behalve mn mooie fietsie

maar ik ga maar weer zijn met 10 minuten op amsterdam CS

fijne avond allen!!
Ja doei.
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:40:00 #128
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63787748
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:31 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Dat had je dus echt moeten doen!
Ja he, maar echt, ze keken door dat plastic doosje alsof ze mijn hoofd eraf wilden bijten. Ik zag bij een zelfs een slagtand blikkeren .

Maar nu heb ik nog wel een onbevredigd gevoel .
pi_63787788
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:40 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja he, maar echt, ze keken door dat plastic doosje alsof ze mijn hoofd eraf wilden bijten. Ik zag bij een zelfs een slagtand blikkeren .

Maar ze zaten toch opgesloten dus konden ze toch niks toen. En moet je nagaan als je een beetje schud en je ze bij hun binnen neerpleurde.
Je kan ook gewoon iets anders naar binnen mieteren een andere keer.
pi_63787819
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:40 schreef Vivi het volgende:

[..]

Gewoon een paar volgepoepte luiers door de brievenbus proppen.
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:45:49 #131
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63787893
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:42 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Maar ze zaten toch opgesloten dus konden ze toch niks toen. En moet je nagaan als je een beetje schud en je ze bij hun binnen neerpleurde.
Je kan ook gewoon iets anders naar binnen mieteren een andere keer.
Ja maar, mijn eigen handigheid kennende was er vast op het moment dat ik het doosje met die moordadige wezens voor het gaatje van de brievenbus hield, een windvlaag UIT de brievenbus gekomen waardoor die creeps in mijn gecarmensette haar waren gevlogen, danwel mijn oog, danwel mijn mond die natuurlijk openstond van het "AAAH" roepen. .
pi_63787927
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 10:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico, gij zijt vergeven Soms GOED zondigen is ook noodzaak, toch?
Oh zeker. Geen haar op mn hoofd die eraan denkt om dát af te slaan. Het heerlijkste der heerlijkheden .

Maarre, ik post komende 3 dagen geen lijstje, ben jarig enzo . Ga wel poging doen het een beetje normaal te houden, maar wil echt niet continue alles afslaan, beetje genieten van de dag. En natuurlijk niet eten als ik geen trek erin heb . Maar das duidelijk.

Nog maar 5 gedichten te schrijven voor ... nouja, half 9, maar tussendoor ook nog eten, sporten en douchen . Planning en inspiratie, waar is het gebleven?

Oh en: kom gezellig naar de UvA Verwacht alleen geen geweldige organisatie en veel gedoe rond inschrijvingen/logistieke dingen, daar zijn ze niet zo goed in . Mijn eigen opleiding is voor de rest wel goed geregeld, qua inhoud en niveau, maar het is soms erg veel gedoe om dingen geregeld te krijgen. En er zijn ook mensen waarvan de inschrijving nog steeds niet rond is ... door de UvA.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:47:19 #133
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63787928
1 keer
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:47:30 #134
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63787929
Pff..
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:47:30 #135
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63787930
Ah, goed idee Co. Zouden ze dan niet DNA sporenonderzoek gaan doen? Misschien kan Koekie in een luier schijten en dat je die dan opstuurt?
pi_63787940
.

Ik hoorde net allemaal lawaai in de gang, dus ik de trap afrennen (woon op een bovenhuis), is er iemand allemaal snoep en chocoladeletters door de brievenbus aan het proppen! Ik mocht de deur niet opendoen, want zwarte Piet wilde niet herkend worden.

Onze buren hebben een Sinterklaaskostuumverhuur. .
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:48:06 #137
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63787941
is ruim voldoende.
pi_63787948
Oh die post van mij is van een uur geleden . En ben nog steeds niet bijgelezen, maar ook nog niet klaar met dichten. voor wie het nodig heeft enzo.
  vrijdag 5 december 2008 @ 17:49:28 #139
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63787969
Ik loop te klooien met invoeren
pi_63787999
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:45 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja maar, mijn eigen handigheid kennende was er vast op het moment dat ik het doosje met die moordadige wezens voor het gaatje van de brievenbus hield, een windvlaag UIT de brievenbus gekomen waardoor die creeps in mijn gecarmensette haar waren gevlogen, danwel mijn oog, danwel mijn mond die natuurlijk openstond van het "AAAH" roepen. .
Via een trechter erin laten vallen?
pi_63788030
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:48 schreef Vivi het volgende:
is ruim voldoende.
No shit.
pi_63788033
Wat voor plannen heeft iedereen voor vanavond trouwens?
pi_63788049
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:52 schreef Miss_S het volgende:
Wat voor plannen heeft iedereen voor vanavond trouwens?
Geen, ik zie wel wanneer mijn ouders de pakjesavond in gang zetten door pepernoten naar binnen te gooien ofzo.
pi_63788080
Nee nog geen problemen van DNA. Als ik in de regering zou komen zou ik bij de geboorte ieder zijn dna in een database stoppen en zou er grote werkloosheid ontstaan omdat tweederde van de pliesie dan niet meer nodig zou zijn.

Ik kan geen enkel argument tegen dit plan vinden, dus waarom ze het niet doen?? Beats me.

Tot die tijd: lekker poepproppen zou ik zeggen!!
pi_63788248
Muis!!! Hoe is het afgelopen?
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 15:50 schreef SHE het volgende:
Willen jullie als er tijd voor is deze test even doen? ( kost je 5 min )

http://www.ucl.ac.uk/predict-depression/demograph.php
10% kans op depressie. En laatste 4 weken waren juist mijn rustigere weken . Op wat blessures en gedoe met buikpijn na. De echte stress moet nog komen ... Maarja, wel een broertje met depressie/stoornis.

Maar ooit is mij voorspeld dat ik zo rond mijn 20e wel een keer een burn-out zou krijgen ofzo, en geloof dat zelf ook wel, dus dit valt me alleszins mee .
pi_63788595
Nou dames en enkele heer, wij gaan er een weekendje tussenuit. Fijne avond allemaal, en tot maandag!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 december 2008 @ 18:25:19 #147
163650 Greys
pi_63788650
quote:
Given the answers to the questionnaire, your chance of becoming depressed over the forthcoming 12 months is 4.142%, as compared to the average chance of 5.43% in the Netherlands.
Ik ben tevreden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 december 2008 @ 18:28:30 #148
163650 Greys
pi_63788723
Heel fijn weekend gewenst DaD!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 5 december 2008 @ 18:33:07 #149
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63788839
Fijn weekend DaD!

Moblo, wat klote! Ik ben al boos omdat er net bij de Appie 2 bananen van me gejat zijn (ze zijn wel gescand, de band was leeg toen ik wegliep en ze zijn niet thuis aangekomen ) dus je woede over je fiets kan ik me goed voorstellen... (Wat een kutvergelijking, een fiets en bananen )

Vivi Je vertelt het weer leuk, maar wat een teringaso's zeg
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63788913
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 18:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou dames en enkele heer, wij gaan er een weekendje tussenuit. Fijne avond allemaal, en tot maandag!
Klinkt goed have fun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')