en mijnus?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:31 schreef BobbyB het volgende:
Waar zijn de UI's van onder andere Kali en Florian_?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
En hier is een SC'er van het eerste uur
Ja, ik ben er ook!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
En hier is een SC'er van het eerste uur
wie zou dat nou zijn?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:32 schreef dagdag het volgende:
iemand loopt elke keer de sc wiki te verkutten
Nou gooi mij er ook maar uitquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:31 schreef BobbyB het volgende:
Waar zijn de UI's van onder andere Kali en Florian_?
Omdat ik een schatje benquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:34 schreef Zotheid het volgende:
Waarom is die kanker hard_gay hier nog steeds?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat een kutsinterklaas viering.![]()
Moesten leraren gaan spijkerpoepen.
Sint & hoofdpiet kwamen aan op een tandem.
En de leraren konden het intro van Anouk - Nobody's wife niet herkennen.
Neequote:Op vrijdag 5 december 2008 13:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zijn jullie allemaal zoet geweest?
Woeptiedoequote:Op vrijdag 5 december 2008 13:34 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Wat een kutsinterklaas viering.![]()
Moesten leraren gaan spijkerpoepen.
Sint & hoofdpiet kwamen aan op een tandem.
En de leraren konden het intro van Anouk - Nobody's wife niet herkennen.
quote:
Ik denk dat ik maar is een leven ga zoeken.quote:
Tijd van de maand?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
En dat in 16.5 uurquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar is een leven ga zoeken.
Bedankt voor het verpesten van de SC.
Dat dus.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:34 schreef Zotheid het volgende:
Waarom is die kanker hard_gay hier nog steeds?
HEY ZOTHEIDquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar is een leven ga zoeken.
Bedankt voor het verpesten van de SC.
Het is wel jammer dat de SC awards al geweest zijn, anders had ie mooi voor irritantste nieuwkomer kunnen winnen.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tijd van de maand?
Al post je naaktfoto's, ik haal je er niet uit.Nee, al ben ik wel chagrijnig. En de SC isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu, kom op, kijk er naar!
Ja, ik ben het met je eens, maar je moet niet weggaan, dan is er helemaal geen zak meer aan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, al ben ik wel chagrijnig. En de SC isnu, kom op, kijk er naar!
Hoi!quote:
Jammer van die trein die 3 seconden later eroverheen ging.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoi!
Om de SC wat op te vrolijken, meisjes die ik ken.
[ afbeelding ]
Zijn daar ook foto's van?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jammer van die trein die 3 seconden later eroverheen ging.
* op hyves zoektquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoi!
Om de SC wat op te vrolijken, meisjes die ik ken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jammer van die trein die 3 seconden later eroverheen ging.
Dat dus. BT; je mag niet weg van BB en mij.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik ben het met je eens, maar je moet niet weggaan, dan is er helemaal geen zak meer aan.
Je gaat dr niet opzoeken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dus. BT; je mag niet weg van BB en mij.
Zotheid, mafketelDat meisje kende je zeker?
Die had je toch verbouwd zodat ie op je fiets paste?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:50 schreef Devvie het volgende:
hihi mn overbuurjongen stond hier, ik moest in de zomer zijn scootert maken, maar dat was niet gelukt
Net haalde hij hem uit de schuur en hij mist nu een kap
en hij zegt dat IK die kap heb gejat..ik heb heul nieteens een scooter
Ja.quote:
dat is nog triester dan hard_gay adorerenquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.![]()
Bwhehehe, een kap van een scooter jatten.
Bwhehehe, inderdaad.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat is nog triester dan hard_gay adoreren
zak erover en volpompen mengquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:57 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een vuile lekkere hoer zegquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:57 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat een vuile lekkere hoer zegPM d'r hyves eens even
Wow !quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je bent wel op dreef he
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat een vuile lekkere hoer zegPM d'r hyves eens even
Done!quote:
Clitpiercing op die boveste?quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:01 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo goed ken ik dr nou ook weer niet.quote:
Geil hequote:Op vrijdag 5 december 2008 14:00 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Wow !![]()
![]()
Fuck kleine tetters, Minstens een volle C !
...quote:
Inderdaad, en dit is dan alleen nog maar hyves.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
het zal je dochter maar wezen zeg..
Het is een lelijke snol.quote:
Die wou ik ook maken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:08 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
zo is ze nog veel aantrekkelijkerder
Ik niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:09 schreef BobbyB het volgende:
Vinden jullie haar nu echt leuk? Alleen vanwege d'r jetsers zeker
was yvonne in de sc gister?quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:10 schreef Lakitu het volgende:
En dat wijf is lelijk, net zoals die ene in de SC van gister.
My thoughts exactly!quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:09 schreef Zotheid het volgende:
Ik niet.
Het is maar een ordinaire snol.
Het lijkt me wel vreemd om samen te werken met zo iemand en dan achter zulke foto's komen...quote:
Die foto's kwamen dan ook nadat ze was ontslagen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijkt me wel vreemd om samen te werken met zo iemand en dan achter zulke foto's komen...
Hahaha nou ja, bij mijn vorige werkgever is er een mail rond gegaan met naakt- en sexfoto's van een collega omdat ze zo dom was om die op het netwerk te zetten vanaf haar laptop.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het lijkt me wel vreemd om samen te werken met zo iemand en dan achter zulke foto's komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |