Tascam? Hoeveel megapixel heeft ie?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
Heb sinds kort een Tascam CD-GT1mkII Guitar Trainer, iemand daar ervaringen mee?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Hoax!... je kende alle Powerchords al...quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
Heb sinds kort een Tascam CD-GT1mkII Guitar Trainer, iemand daar ervaringen mee?
[ afbeelding ]
quote:
Stuur maar op hoorquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:32 schreef The_Dean het volgende:
Dat ik hem heb wil niet zeggen dat ik hem gebruik...
het is ook een aardig indrukwekend pedaaltjequote:Op zaterdag 6 december 2008 17:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel lief
![]()
Net trouwens een demonstratie gezien van de Line6 M13 Stompbox modeler bij Muzikaza in Roermond, klonk érg indrukwekkend moet ik zeggen...
Adapter kopen met van die verschillende opzetstukjes, kan niet missen dat er wel een op pastquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:40 schreef Witchfynder het volgende:
Hm, sterker nog...met 2,5 mm is het exact als een microjack.. De dude van wie ik de compressor kocht, verkocht deze zonder adapter omdat hij een daisy chain heeft. Ik dacht "ach, 9V is 9V" maar dan vroeger maakte Rocktron dus blijkbaar producten met een dikker pinnetje.
.
Ik heb de verkoper gemaild en hij zei dat hij ook zo'n multi-jetser gebruikte. Ik zal morgen eens zoeken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Adapter kopen met van die verschillende opzetstukjes, kan niet missen dat er wel een op past
Niks top, puur hout, mooi stukje essen!quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:22 schreef Deansensitized het volgende:
Daar zit wel een mooie top op!
Wel een erg pimp slagplaat trouwens.
Ja, maar heb jouw electronica skills nietquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:50 schreef Deansensitized het volgende:
En anders bouw je zelf toch even een
En zo een batterijdingesquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar heb jouw electronica skills niet. Nog beter zou een adapter zijn met zo'n driepuntige stekker aan het eind zodat hij in mijn power conditioner kan.
.
Of datquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niks top, puur hout, mooi stukje essen!
Slagplaat is momenteel zwart overigens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |