Je hebt het netter gedaan dan Matjuhquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:41 schreef Moozze het volgende:
En ik heb mezelf in de op gezet. Geen idee of dat mag!
(Dat plaatje links van mij verneukt de OP btw)
Ja ik was zelf heel verbaasd toen het in 1 keer goed wasquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt het netter gedaan dan Matjuh
Nope - wel alles vanaf force 4 basgitaren.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:37 schreef Metalfreak het volgende:
Ook niet te vinden in de reviews op harmony central?
(stiekeme tvp)
Dit is het enige wat erover te vinden is volgens mij:quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:24 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Nope - wel alles vanaf force 4 basgitaren.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar een terug vind plectrum zou ik wel willen hebben.. Of eigenlijk een plectrum terug vinder!![]()
Hotrails !!!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:03 schreef Witchfynder het volgende:
Seymour Duncan JB jr of GFS Lil' Puncher met een push-pull als switch.
Ik vind ze altijd terug als ik mijn linker sokken aan het zoeken ben.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:41 schreef Goover het volgende:
Maar een terug vind plectrum zou ik wel willen hebben.. Of eigenlijk een plectrum terug vinder!![]()
Echte gitaristen zijn altijd hun plectra kwijt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:47 schreef The_Dean het volgende:
Wat doe je dan met die dingen? Raak ze nooit kwijt...
Nee hoor... ik heb ze altijd op een vaste plek...quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:11 schreef Moozze het volgende:
[..]
Echte gitaristen zijn altijd hun plectra kwijt.
Hmja, ik wil in ieder geval een Tele die de twang behoudt - vandaar die coil-splitter. En voor punkrock wil ik wel een dikke output hebben, vandaar dat ik op deze oplossing kwam. Weet alleen niet of je zomaar elke humbucker-in-single-coil-vorm kan splitten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:02 schreef Buttofcourse-Assyouare het volgende:
[..]
Hotrails !!!!
Die blazen zelfs beter dan dimarzio's X2N humbuckers !
Heb 'm in de neck positie gehad op een RG 1570 in combinatie met een X2N in de brug positie. Die arme X2N was geen partij, zelfs niet in de brug positie.
maar al met al... geef mij maar en Jackson King V std professional early 90's met de standaard meuk. Uber gitaartje.
Think outside the box man, had jij maar lapo moeten makenquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:18 schreef Trigalti het volgende:
Die Webicon![]()
En de OP hoort gewoon de OP te zijn
Echt, door mijn appartement moeten er tientallen zweven, wist ik alleen maar waarquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:47 schreef The_Dean het volgende:
Wat doe je dan met die dingen? Raak ze nooit kwijt...
Zolang Pete Philly zijn mond houdt is dat best goed te doen jaquote:
Ik heb ze nu al 2x live gezien, de ene keer is me totaal niets van bijgebleven, de andere keer moest ik na 3 nummers een meisje begeleiden die zich ineens totaal niet lekker voelde en bijna flauwviel... (combinatie hele dag niet eten en een jointje blijkt geen succes te zijnquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:43 schreef The_Dean het volgende:
Live zijn ze in ieder geval beter dan op plaat
Ze is verder heel erg ok, en een jointje op een festival is niets mis meequote:Op zaterdag 6 december 2008 11:31 schreef Witchfynder het volgende:
Meisjes die niet eten en joints roken moet je sowieso niet mee omgaan..
Tascam? Hoeveel megapixel heeft ie?quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
Heb sinds kort een Tascam CD-GT1mkII Guitar Trainer, iemand daar ervaringen mee?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Hoax!... je kende alle Powerchords al...quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:41 schreef Deansensitized het volgende:
Heb sinds kort een Tascam CD-GT1mkII Guitar Trainer, iemand daar ervaringen mee?
[ afbeelding ]
quote:
Stuur maar op hoorquote:Op zaterdag 6 december 2008 16:32 schreef The_Dean het volgende:
Dat ik hem heb wil niet zeggen dat ik hem gebruik...
het is ook een aardig indrukwekend pedaaltjequote:Op zaterdag 6 december 2008 17:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel lief
![]()
Net trouwens een demonstratie gezien van de Line6 M13 Stompbox modeler bij Muzikaza in Roermond, klonk érg indrukwekkend moet ik zeggen...
Adapter kopen met van die verschillende opzetstukjes, kan niet missen dat er wel een op pastquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:40 schreef Witchfynder het volgende:
Hm, sterker nog...met 2,5 mm is het exact als een microjack.. De dude van wie ik de compressor kocht, verkocht deze zonder adapter omdat hij een daisy chain heeft. Ik dacht "ach, 9V is 9V" maar dan vroeger maakte Rocktron dus blijkbaar producten met een dikker pinnetje.
.
Ik heb de verkoper gemaild en hij zei dat hij ook zo'n multi-jetser gebruikte. Ik zal morgen eens zoeken.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:13 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Adapter kopen met van die verschillende opzetstukjes, kan niet missen dat er wel een op past
Niks top, puur hout, mooi stukje essen!quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:22 schreef Deansensitized het volgende:
Daar zit wel een mooie top op!
Wel een erg pimp slagplaat trouwens.
Ja, maar heb jouw electronica skills nietquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:50 schreef Deansensitized het volgende:
En anders bouw je zelf toch even een
En zo een batterijdingesquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar heb jouw electronica skills niet. Nog beter zou een adapter zijn met zo'n driepuntige stekker aan het eind zodat hij in mijn power conditioner kan.
.
Of datquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niks top, puur hout, mooi stukje essen!
Slagplaat is momenteel zwart overigens!
Ik zou het doen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:38 schreef TeleluvR het volgende:
Alleen nog twijfel of ik niet alles wat nu goud is moet vervangen door zilver/chrome
There's no excuse for sexyquote:
Zilver/chrome = sexyquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:44 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
There's no excuse for sexy
Gold is for winnersquote:
Je bent in de war met veren.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:30 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, niet als je bij de Village People speelt
Daarom!quote:Op zondag 7 december 2008 11:43 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind goud zo snel kitsch worden eigenlijk.
Ik heb nooit een gitaar gezien waar ik het mooi op vind. Chroom of zwart vind ik meestal het mooist.quote:Op zondag 7 december 2008 12:29 schreef Deansensitized het volgende:
Hangt wel van de gitaar af waar je het op zet inderdaad, kan snel erg lelijk worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |