Ik heb er eentje die het tot nu toe goed doet. Maar nu is ook mijn achterlicht stuk dus heb er eentje voor achter gekocht plus een setje waarin een voor- en achterlampje zit. Kostte maar 3 euro nog wat en scheelt me waarschijnlijk een boete.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:32 schreef The_Hives het volgende:
ik vandaag ook notitieboekjes, blikopener, messenslijper (zal wel niets zijn maar voor 2 euro kan ik het gokken) en tabbladen.
Die fietslampjes zal ik als ik jou was nog maar niet open maken want die schijnen vrij waardeloos te zijn
Oh ja? Sinds wanneerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:43 schreef morgane het volgende:
Ik lees even mee, heb ontdekt dat er een Action bij me in de buurt zit.
Ik heb nog nergens geen last van gehad hoor. Ik koop dan die fietslampjes die je moet bevestigen aan die stang aan je stuur, of achter bij je zadel.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:51 schreef The_Hives het volgende:
Zo is het ook. Maar toevallig vorig weekend over gehad dat ik maar even naar de action moest voor die fietslampjes, en toen zei iemand dat die er slechte ervaring mee had. vandaar
Inderdaad, en het dorp waar het hoofdkantoor staat, is de Action winkel zelf verdwenenquote:
En dat is echt vervelend :pquote:
Prima lampjes hoor!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:51 schreef The_Hives het volgende:
Zo is het ook. Maar toevallig vorig weekend over gehad dat ik maar even naar de action moest voor die fietslampjes, en toen zei iemand dat die er slechte ervaring mee had. vandaar
Oeh jammerquote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:51 schreef morgane het volgende:
Nouja, in de buurt...in Drutenwas er een keer verdwaald en toen kwam ik 'm tegen.
Vind ik wel!quote:
thee met caffeine of guarana ofzo, of allebeiquote:
Blijkbaar niet, anders stond het nu niet allemaal bij de Actionquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:04 schreef shmoopy het volgende:
Ah, dat vermoeden had ik al.
Ik snap al die toevoegingen nooit zo, zijn mensen dan zo slaperig dat ze per se extra zooi nodig hebben?
Eerlijk gezegd koop ik het omdat ik het lekker vind, van die kick merk ik niet zoveel.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:04 schreef shmoopy het volgende:
Ah, dat vermoeden had ik al.
Ik snap al die toevoegingen nooit zo, zijn mensen dan zo slaperig dat ze per se extra zooi nodig hebben?
Heeft iemand dat ding gekocht? Ik heb m hier liggen, maar ik snap écht niet hoe het nou allemaal in elkaar moet! Er zitten drie batterijtjes bij, maar ik kan niet vinden waar ik die nou moet latenquote:Op woensdag 7 januari 2009 11:15 schreef Mylene het volgende:
Het eerder genoemde LED lampje vanaf een maandag in de aanbieding, deze versie is echter anders, geeft ook rood licht bij warm water.
[ afbeelding ]
Ledlight
Kraan
Sproeier
warm: rood
koud: blauw
prijs per stuk
2,75
Zoiets verkoopt IKEA ook...quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:11 schreef Mylene het volgende:
[ afbeelding ]
Verslavend, ik heb al een paar pakjes gekocht.
Dat hoop ik welquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:27 schreef Charmian het volgende:
Ik hoop toch echt dat dit bedoeld is voor carnaval
[ afbeelding ]
volgende week in de aanbieding voor 5 euro
die hangen hier al een jaar. ook in paars en hardgroen als ik het goed heb. echt vreselijkquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:27 schreef Charmian het volgende:
Ik hoop toch echt dat dit bedoeld is voor carnaval
[ afbeelding ]
volgende week in de aanbieding voor 5 euro
Je moet even aan het uiteinde waar water uit moet komen op het witte plastic duwen. Dan komt het onderdeel met het lampje en de batterijen eruit. Vervolgens gewoon draaienquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:00 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Heeft iemand dat ding gekocht? Ik heb m hier liggen, maar ik snap écht niet hoe het nou allemaal in elkaar moet! Er zitten drie batterijtjes bij, maar ik kan niet vinden waar ik die nou moet laten
Maar waar moet dan dat ringetje met dat ijzeren gaasje erin?quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:32 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
Je moet even aan het uiteinde waar water uit moet komen op het witte plastic duwen. Dan komt het onderdeel met het lampje en de batterijen eruit. Vervolgens gewoon draaien
Ik durf de ring van de kraan hier er niet af te draaien, hij zit zo muurvast dat ik het idee heb dat het niet de bedoeling is dat ie eraf gaat
In de zwarte ring. Ik probeerde het al in het eind te frotten, maar dat was duidelijk niet de bedoelingquote:Op donderdag 15 januari 2009 23:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar waar moet dan dat ringetje met dat ijzeren gaasje erin?
Er zit toch een papiertje bij, met plaatjes, waarop staat hoe het moet.quote:Op donderdag 15 januari 2009 23:42 schreef SiTuSavais het volgende:
[..]
In de zwarte ring. Ik probeerde het al in het eind te frotten, maar dat was duidelijk niet de bedoeling
OMG, dat moet wel voor carnaval zijn.quote:Op donderdag 15 januari 2009 20:47 schreef maok het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel, maar aangezien ze ook deze hebben, zal dat wel
:
[ afbeelding ]
Bij mij niet! Anders was ik vast niet zo clueless geweestquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:18 schreef yavanna het volgende:
[..]
Er zit toch een papiertje bij, met plaatjes, waarop staat hoe het moet.
Ik heb hem er op zitten, maar hij bleef de hele nacht brandenen sochtend's deed het lichtje niets meer. Maar een keertje nieuwe batterijen halen, kijken of het nog gaat werken dan.
m'n vrouw heeft dat voornemen in ieder geval welquote:Op vrijdag 16 januari 2009 11:28 schreef morgane het volgende:
Schrale troost: als je beter was geweest, had je er waarschijnlijk zoveel van gegeten dat je er alsnog ziek van was geworden.
Strange, mja het is je toch gelukt.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:54 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bij mij niet! Anders was ik vast niet zo clueless geweest
Er steken bij het lampje 2 pinnetjes uit, die moeten niet tegen elkaar zitten, want dan blijftie branden..
En gaan ze april halen?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:03 schreef Mylene het volgende:
Ja, ik heb vanmiddag weer een voorraadje Milka Daim gekocht.
Per reep 49 centen, houdbaar tot april.
idd, vooral die grote die je ook als reflector kan gebruiken.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:19 schreef golden_power het volgende:
Hulde aan de action!![]()
alhoewel die ledfietslampjes heel snel kapot gaan..
Nuttige bijdrage joh.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:49 schreef tho_Omas het volgende:
De action is voor mensen met te hoge woonlasten.
GRTZ,
CreditCrunch
Ze hebben een aantal figuurtjes stansen en veel verschillende kartelscharen (ook pakketjes)quote:Op zondag 1 februari 2009 18:51 schreef Charmian het volgende:
Hoe zit het met knutselspul bij de Action? ik zoek eigenlijk iets om papier te stansen of scharen om kartelrandjes etc. te knippen. Hebben ze daar trouwens ook enveloppen in alle soorten en maten?
Die fleecedeken uit de reclame? Die heb ik ook en die is zo warm en ik ga er mee trouwenquote:Op maandag 2 februari 2009 11:46 schreef Charmian het volgende:
Jaaaa geslaagd! Ik heb scharen om kartelrandjes te maken, iets om figuurtjes te stansen, een thingy om reliëffiguurtjes te maken, enveloppen + een fleecedeken, plastic roerstaafjes, sleuteldrop (ben waarlijk verslaafd aan die dingen), 2 plastic Pirates of the Caribean drinkbekers, suikerpinda's, clearasil wascreme
ikeaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 05:36 schreef nachtdier2 het volgende:
Paar dagen terug las ik hier over Milka Daim en dat zei me helemaal niets.
Kom ik een paar dagen terug hier bij de plaatselijke C1000, hebben ze van die zakjes met Daim liggen dus ik heb maar een zakje meegenomen. (100gram voor 49ct) Was dat lekker spul ! Je schijnt het trouwens bij de Makro en de Ikea te kunnen kopen? Ik had er tot voor kort nog nooit van gehoord.
ja, daar! maar hebben ze het bij de C1000 ook?? dan moet ik toch mijn boycott op die winkel maar eens opheffen en daar gaan kijkenquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ja, daar! maar hebben ze het bij de C1000 ook?? dan moet ik toch mijn boycott op die winkel maar eens opheffen en daar gaan kijkenhoef ik er niet meer voor naar Duitsland te rijden
oh, en Marko ook!! daar moet ik ook nodig weer eens heen dan
ik loop op weg naar mijn werk elke dag langs een C1000. eerst kon ik er prima tegen, want ik vind het een rotwinkel. maar nu...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Daim is evil! En zo lekker!
En er ligt hier een C1000![]()
Nooooooooooooooooooooooo....
OK, maar weer even gaan neuzen dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Verkopen ze. In ieder geval hier. Maar het assortiment verschilt wel per winkel. Zal wel aan de grote liggen
Het is er wel in de aanbieding geweest een tijdje terug. Zeeman heeft het ook soms.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:45 schreef Jojoortje het volgende:
Lui!
Hebben ze bij de Action ook Thermokleding?
Niet elke C1000...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ja, daar! maar hebben ze het bij de C1000 ook?? dan moet ik toch mijn boycott op die winkel maar eens opheffen en daar gaan kijkenhoef ik er niet meer voor naar Duitsland te rijden
oh, en Marko ook!! daar moet ik ook nodig weer eens heen dan
Ja die! En hij is ook nog lekker zacht en groot, moest me inhouden om er niet nog één te kopen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:24 schreef roooosje het volgende:
[..]
Die fleecedeken uit de reclame? Die heb ik ook en die is zo warm en ik ga er mee trouwen
Yes!quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:12 schreef Conekiller het volgende:
Hebben ze die taart ook bij de ikea?
en bij de jumboquote:Op woensdag 4 februari 2009 07:12 schreef Conekiller het volgende:
Hebben ze die taart ook bij de ikea?
quote:
Ook eentje op 2 minuten lopen?quote:
jup diepvriesquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
* rent naar Jumbo*
* keert om*
Waar? In de diepvries?
Ik ben een n00b wat Daim betreft maar het ziet er heerlijk uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |