Dat durf ik niet te zeggen, het is de versie uit Lord of the Ringsquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Is dat de muziek Requim for a dream van Clint Mansell?
Ik kan het namelijk niet beluisteren hiernog steeds niet.
Inderdaadquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, ik wist echt niet dat hij al die nummers had gemaakt man!
Ik sta er echt van te kijken, echt alle coole nummers van alle coole films zie ik voorbij komen!
Enyaquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Enya was dat toch? Voor een gedeelte?
Dan is het die jaquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, het is de versie uit Lord of the Rings
Pokeren dan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd ik mis alle goeie muziek hierkunnen we het niet over iets anders hebben ?
Ik wil ook nog eens piano leren spelenquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan is het die jadie kan ik bijna op de piano pingelen....
Echt wel jaquote:
Dat kun je bestquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik wil ook nog eens piano leren spelen
ja ik zou continue verliezen denk ik haha, ben ik zo mn kleren kwijtquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Pokeren dan?
GVD met een flush tegen 2 paar uit een tournooi gegooid.... ARRARGGGGGGGGGGGGGGGG
Klopt...ik was laatst naar de sauna..en in iedere sauna draaide ze van die Feng Shui muziek.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Echt wel ja
Feng Shui muziek ook
Wat dan? Slaat ze met een stok op je vingers als je het fout doet?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat kun je bestmoet je ff bij me schoonmoeder les nemen, dan heb je het zo onder de knie
Toch niet de Zwaluwhoeve he?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Klopt...ik was laatst naar de sauna..en in iedere sauna draaide ze van die Feng Shui muziek.
Werd er helemaal relaxed van
Dat is wel relaxed in een sauna... hmmm lang geleden dat ik in de sauna ben geweest...quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Klopt...ik was laatst naar de sauna..en in iedere sauna draaide ze van die Feng Shui muziek.
Werd er helemaal relaxed van
nee hoor ze is heel liefquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat dan? Slaat ze met een stok op je vingers als je het fout doet?
ken je de film The acid house ? met de ouders, en die zoon die in een vlieg verandert, dat ie dan terugvliegt naar huis en dan............quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat dan? Slaat ze met een stok op je vingers als je het fout doet?
nee neequote:
Drugs are bad mmmkayquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ken je de film The acid house ? met de ouders, en die zoon die in een vlieg verandert, dat ie dan terugvliegt naar huis en dan............
![]()
Ooow gelukkig maarquote:
Ik ken de film niet, maar kan wel raden wat er gebeurt...quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ken je de film The acid house ? met de ouders, en die zoon die in een vlieg verandert, dat ie dan terugvliegt naar huis en dan............
![]()
10 min. rijdenquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
nee needie ken ik wel trouwens
wie niet...
Zwaluwhoeve FTWquote:
ken m alleen van naam... voor mij te ver weg...quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
nee needie ken ik wel trouwens
wie niet...
nou geloof me, dat raad je dus echt NOOIT!!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ken de film niet, maar kan wel raden wat er gebeurt...![]()
ow, het klinkt zo voorspelbaar...quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou geloof me, dat raad je dus echt NOOIT!!!
[newbie modus] wat is FTW? [/newbie modus]quote:
Ze slikte hem in?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou geloof me, dat raad je dus echt NOOIT!!!
For The Winquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[newbie modus] wat is FTW? [/newbie modus]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |