Echt film muziek jaquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Echt geweldig muziek voor films, maar ook gewoon prima om zo te luisteren!
Die muziek blijft ook gewoon in je hoofd hangen!
Boeken zijn beter dan de filmsquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
@debbie & beller:
Wat vinden jullie van Star Wars dan, de boeken en de film?
jaaahquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
KloptJulian May = Het veelkleurig land quadrologie
Het stomme is, je kent bijna alle nummers ookquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:27 schreef Droxz.nl het volgende:
@Beller
Ik wist niet dat die gast ZO VEEL nummers had gemaakt![]()
Alle "hits" in 1 filmpje.
ze broertje is misch nie zo snel maar wel toffe gast een gruwelijk sterk !quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Melvin Manhoof is geweldig om naar te kijken (met vechten).
Die gast is zo snel en explosief, das niet normaal man!
Geweldige reeks is datquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
jaaahdie ken ik ook wel
heb zoveel gelezen al
Ja Star Wars heb ik wel gezien, maar dan weer niet gelezen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
@debbie & beller:
Indeedquote:
Wat natuurlijk ook logisch is, in een boek is veel meer ruimte voor diep gangquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja Star Wars heb ik wel gezien, maar dan weer niet gelezen.
Dat wil ik overigens nog steeds een keertje doenik vind vaak boeken
beter dan films. Of nou ja...ik vind de verfilmingen gewoon wat minder ja.
Als ik eerst een boek heb gelezen en het wordt later verfilmd, heb ik zelf
altijd zo'n ander beeld dan dat de filmmakers scheppen.
als ik mijn mening ook mag geven. ik vond de clone wars, attack of the closes, revenge of the sith vond ik echt kut! de films daarvoor echt geweldigquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
@debbie & beller:
Bij mij staan ze braaf beneden in de boekenkastquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Indeedis ook alweer lang geleden trouwens. Die heb ik nog ergens
* debbie gaat vanavond de zolder op
Indeedquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat natuurlijk ook logisch is, in een boek is veel meer ruimte voor diep gang
Ik heb het grootste gedeelte (op 2 na) van de NLtalige SW boeken op de plank staan, dus als je er een keer 1 wil lenen, dan moet je het maar zeggen..quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja Star Wars heb ik wel gezien, maar dan weer niet gelezen.
Dat wil ik overigens nog steeds een keertje doenik vind vaak boeken
beter dan films. Of nou ja...ik vind de verfilmingen gewoon wat minder ja.
Als ik eerst een boek heb gelezen en het wordt later verfilmd, heb ik zelf
altijd zo'n ander beeld dan dat de filmmakers scheppen.
Die blijft echt MEESTERLIJK gewoon!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Echt film muziek jaNet zoals deze trouwens
Bij mij passen niet al me boeken in de boekenkast ik heb er gewoon teveelquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bij mij staan ze braaf beneden in de boekenkast
Aaahquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik heb het grootste gedeelte (op 2 na) van de NLtalige SW boeken op de plank staan, dus als je er een keer 1 wil lenen, dan moet je het maar zeggen..
Zo hoort film muziek te zijnquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Die blijft echt MEESTERLIJK gewoon!
Groot gelijk heb je, nooit een boek weg doen!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Bij mij passen niet al me boeken in de boekenkast ik heb er gewoon teveelen echt
geen kleine boekenkast. Dus 1x in de zoveel tijd wissel ik alles om. Heb alles netjes
in dozen staan. Als ik ergens een hekel aan heb is dat me boeken er niet meer uit zien.
Die zijn zo'n beetje heilig bij mij thuisen ik doe er ook nooit eentje weg
Idd goed!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
zoek es op role tide !
ook van zimmerman !
Is dat de muziek Requim for a dream van Clint Mansell?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Echt film muziek jaNet zoals deze trouwens
Als je een keer in de buurt ben dan moet je maar een keer langskomen, dan moet je maar kijken welke je meeneemt..quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Aaahheel graag
das aardig van je
Jep, ik wist echt niet dat hij al die nummers had gemaakt man!quote:
Ik vond de filmmuziek van gladiator ook masterlijk!!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jep, ik wist echt niet dat hij al die nummers had gemaakt man!
Ik sta er echt van te kijken, echt alle coole nummers van alle coole films zie ik voorbij komen!
Dealquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als je een keer in de buurt ben dan moet je maar een keer langskomen, dan moet je maar kijken welke je meeneemt..
Enya was dat toch? Voor een gedeelte?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik vond de filmmuziek van gladiator ook masterlijk!!!
ps ben ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |