Mmm lust ik ook welquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:17 schreef crazy987 het volgende:
[..]
na-aper.
ik heb net ook 2 broodjes kroket op
ik over een kwartier mijn broodje warm vlees speciaal en een frikandel speciaalquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hmm voor mij over een klein kwartier weer een patatje met en twee broodjes kroket..
ook al besteld bij een snackbarquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik over een kwartier mijn broodje warm vlees speciaal en een frikandel speciaal
Ik hou het toch maar bij 2 hoor... 20 is me toch iets te veel...quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:17 schreef crazy987 het volgende:
[..]
na-aper.
ik heb net ook 20 broodjes kroket op
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:21 schreef Droxz.nl het volgende:
Dit is echt wel de prank van de week KLIK
Prachtig tochquote:
Godsammequote:Op vrijdag 5 december 2008 12:21 schreef Droxz.nl het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:21 schreef Droxz.nl het volgende:
ah kut , ik had het kunnen wetenquote:
Geen idee ik kan em hier niet beluisterenquote:
Hmm best minderquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Geen idee ik kan em hier niet beluisteren
quote:Inbreker ziet diefstal chocoladeletter mislopen
woensdag 3 december 2008 13:53
(Novum) - Een 34-jarige man uit Den Haag die kennelijk geen zin had om te wachten op pakjesavond, kan niet terugkijken op een geslaagde nacht. Na een winkelinbraak troffen agenten de man onder een auto aan. Daar werd ook de vermoedelijke buit -een witte chocoladeletter- aangetroffen, meldt de politie.
Een getuige zag dat er ingebroken werd via de achterzijde van een Haagse banketbakkerij. Agenten gingen eropaf, waarna de verdachte zich verstopte onder een auto. Hij vergat echter zijn benen in te trekken, waardoor de agenten weinig moeite hadden om de man te vinden. De dienders ontdekten daarna ook de witte chocoladeletter onder de auto.
Is er nou echt geen ander nieuws waar ze over kunnen schrijvenquote:Wilde achtervolging om witte chocoladeletter
DEN HAAG - Een witte chocoladeletter was in de nacht van dinsdag op woensdag de inzet van een wilde achtervolging door Den Haag. De politie zag hoe een dief zijn slag sloeg in een bakkerszaak aan de Frederik Hendriklaan.
De agenten renden achter de dief aan en vonden hem uiteindelijk onder een auto. Naast de dief vonden de agenten enkel een gestolen witte chocoladeletter onder de wagen.
De 34-jarige man is aangehouden. 'Hij kan een bezoek van Sinterklaas nu definitief op zijn buik schrijven', zei een politiewoordvoerder woensdag.
Respectquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:51 schreef WhiteLightning het volgende:
wat vind je van deze beller ?
ik kan hem wel niet luisteren dan. maar toch
Wat een meuk ouwe!quote:
Gast dat nummer komt zo tot zijn recht in "The matrix"quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat een meuk ouwe!
Naar wat voor muziek luister jij in vredesnaam
Aha, ik vind de matrix niet veel aanquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast dat nummer komt zo tot zijn recht in "The matrix"
Dudequote:Op vrijdag 5 december 2008 13:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Aha, ik vind de matrix niet veel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |