Wat ik leuk vind?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:18 schreef debbie_19 het volgende:
Ik vind het allemaal niet leuk...
korfbal trouwens ook niet...wat vind ik eigenlijk wel leuk???
[ afbeelding ]
Niet echt, maar toch...
Tja die "wow" momenten heb ik ook niet met K1, al dat vechten... ik kan er niks mee... zulke dingen hou je toch altijd denk ik...quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb weinig "WOW" momenten met korfbal.
Als ik naar b.v K1 kijk, en ik zie een prachtig uitgevoerde highkick... dan komt er zeker wel een "WOW!".
Als ik korfbal vergelijk met handbal, heb je daar veel meer actie, en daardoor leuker om naar te kijken.
* debbie Mompelt wat...grmblquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dus een dildo is even lekker als een man?
Bustedquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
* debbie Mompelt wat...grmbl
Uuuhm geen idee
Natuurlijk zal je dat blijven houden, kwestie van interesse en smaak.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja die "wow" momenten heb ik ook niet met K1, al dat vechten... ik kan er niks mee... zulke dingen hou je toch altijd denk ik...
Idd, stel je vriendin zou zeggen dat een dildo beter is doe je toch wat verkeerd!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als dat zo is hak ik hem eraf!![]()
ik ben echt veel beter
Ik kijk graag voetbal, maakt niet uit wat voor wedstrijden...quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat ik leuk vind?
K1/vechtsporten
![]()
Af en toe voetbal
Gamen
Kroeg
Inkoppertjequote:Op vrijdag 5 december 2008 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik kijk graag voetbal, maakt niet uit wat voor wedstrijden...
Verder vind ik schaatsen ook gaaf om te kijken.
Korfbal om te doen.
Gamen en forummen achter de pc...
En met tieners bezig zijn!
Hallo? Spreek ik met Peter R. de Vries?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Korfbal om te doen.
Ik heb hem maar gemaaktquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Korfbal om te doen.
Sinds ik mijn eigen lichaam naar de klote heb geholpen met voetbal kijk ik het toch een heel stuk minder hahahaha. Met tieners bezig zijn? Je komt uit "84?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Korfbal om te doen.
Ook hierbij wist ik dat er opmerkingen zouden komen... men, ik zit hier net een week en kan al redelijk goed voorspellen welke dingen er uit mn posts gelicht gaan worden..quote:
84 is het beste jaar!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sinds ik mijn eigen lichaam naar de klote heb geholpen met voetbal kijk ik het toch een heel stuk minder hahahaha. Met tieners bezig zijn? Je komt uit "84?
maar even serieus dan... wat doe je met tieners?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ook hierbij wist ik dat er opmerkingen zouden komen... men, ik zit hier net een week en kan al redelijk goed voorspellen welke dingen er uit mn posts gelicht gaan worden..
haha... ik doe veel tienerwerk (jongerencentra, jeugclub vd kerk, training geven met korfbal aan de C-tjes, etc.)quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sinds ik mijn eigen lichaam naar de klote heb geholpen met voetbal kijk ik het toch een heel stuk minder hahahaha. Met tieners bezig zijn? Je komt uit "84?
Hear hearquote:
Skillz, we haz themquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ook hierbij wist ik dat er opmerkingen zouden komen... men, ik zit hier net een week en kan al redelijk goed voorspellen welke dingen er uit mn posts gelicht gaan worden..
eens, eensquote:
En nu ga ik even riant generaliseren, korfbal en gelovige mensen gaan goed samenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
haha... ik doe veel tienerwerk (jongerencentra, jeugclub vd kerk, training geven met korfbal aan de C-tjes, etc.)
Ohw kut je staat op de blockquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
84 is het beste jaar!
83 was pas een feest!!![]()
![]()
Broekiesquote:
Ik wilde het niet gelijk zeggen, maar ik dacht het zelfdequote:Op vrijdag 5 december 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En nu ga ik even riant generaliseren, korfbal en gelovige mensen gaan goed samen
Ouwe lulquote:
Great minds enzeuaxquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik wilde het niet gelijk zeggen, maar ik dacht het zelfde
WTF bitch wat zit je mij te blockenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw kut je staat op de block
Msn doet een beetje raar vandaag
In offline mode gaat alles nog best oke, maar als ik naar online of iets dergelijks switch flipt ie um
*verwijderd msn*
Nee, mijn lul is even oud als ikquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
WTF bitch wat zit je mij te blocken
M'n waterquote:
Details, detailsquote:
Als ik ga generaliseren, dan zou ik "ja" zeggenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:55 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Details, details
Maar nu de vraag der vragen dan:
Zijn er dan echt zo veel gelovige mensen die korfballen?
Hmmm... wat zal ik hier over zeggen... procentueel gezien binnen de korfballers en binnen de gelovigen heb je ongelijk...quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En nu ga ik even riant generaliseren, korfbal en gelovige mensen gaan goed samen
Drink dan ook gewoon koffie!quote:
RunX, maak er een leuk weekend van man!quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:02 schreef Runx het volgende:
hooooiiiii mensenalles goed met iedereen ? Mijn vlucht vertrekt om 18.00, ik zit nu met mijn mobiel op internet. Ik wou jullie een hele fijne sinterklaas avond\weekend wensen. En tot maandag . En p00p van harte gefeliciteerd met je verjaardag
euh...quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:11 schreef WhiteLightning het volgende:
boem ! de sperma zit er weer in
Hmm voor mij over een klein kwartier weer een patatje met en twee broodjes kroket..quote:
na-aper.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hmm voor mij over een klein kwartier weer een patatje met en twee broodjes kroket..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |