Muay Thai, zware sport voor je schenenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn vriend doet dat Muay Thay ofzo...of hoe spel je dat Barra? Nou ja Thaiboksen in ieder geval
voor mij hoeft het nietmaar als hij het maar leuk vindt
Daar gaat het om, je moet het leuk vinden. Veel mensen vinden het ook raar dat ik korfbal... maar ik vind het heerlijk om te doen...quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn vriend doet dat Muay Thay ofzo...of hoe spel je dat Barra? Nou ja Thaiboksen in ieder geval
voor mij hoeft het nietmaar als hij het maar leuk vindt
Peter Aerts Peter Aerts Peter Aerts Peter Aertsquote:
Dudequote:
mwa... ik vind sporten als Tae kwondo to wat netterquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heeeeul wat anders.
K1 is een nette vechtsport
Ik dacht dat ik het Muay verkeerd speldequote:Op vrijdag 5 december 2008 11:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Muay Thai, zware sport voor je schenen
Nee, bij K1 mag je op de grond niet verder gaan, en je mag juist niet vasthouden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Iew... ben blij dat smaken verschillen... heb eigenlijk nooit wat aan vechtsporten gevonden... zeker niet aan zulke grove vormen... judo is nog wel te doen... maar K1 is toch in zo'n kooi of is dat weer wat anders?
Dat zegt me vriend ook altijdquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mwa... ik vind sporten als Tae kwondo to wat netter
thai boxen is hard en snel..
niet de mooiste vorm volgens veel mensen.. wel de beste!
en ik ben FAN!
Komt iig al een stuk beter overquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:12 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudenee ik vind het niet zo leuk...dus eerder
zoiets
Korfbal heb ik juist zoiets vanquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar gaat het om, je moet het leuk vinden. Veel mensen vinden het ook raar dat ik korfbal... maar ik vind het heerlijk om te doen...
Tae kwondo vind ik zeker een mooie sport om naar te kijken, alleen voor al die trappen al!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en ik ben FAN!
Tae Kwondo is ook niet meer wat het was, alleen maar schreeuwen en weinig doen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en ik ben FAN!
Ja dat hebben veel mensen, ik zou niet weten waardoor het komt... Het is altijd wel grappig als mensen die het afkraken een keer mee doen en na een paar minuten al helemaal kapot zijn... of de korf niet eens raken..quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Korfbal heb ik juist zoiets van [ afbeelding ]
Los van de sport an sich, heeft het natuurlijk ontzettend zijn imago tegenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja dat hebben veel mensen, ik zou niet weten waardoor het komt... Het is altijd wel grappig als mensen die het afkraken een keer mee doen en na een paar minuten al helemaal kapot zijn... of de korf niet eens raken..
korfbal is gemixed douchenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:18 schreef debbie_19 het volgende:
Ik vind het allemaal niet leuk...
korfbal trouwens ook niet...wat vind ik eigenlijk wel leuk???
[ afbeelding ]
Niet echt, maar toch...
Maar elkaar niet mogen dekken op het veldquote:
begin er net weer gevoel in te krijgenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Muay Thai, zware sport voor je schenen
O ja..dat veranderd de zaakquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar elkaar niet mogen dekken op het veld
Dat imago begint langzaam te veranderen... tenminste dat merk ik...quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Los van de sport an sich, heeft het natuurlijk ontzettend zijn imago tegen
Me vriend heeft daar oók zo last vanquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
begin er net weer gevoel in te krijgen
De korfquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat imago begint langzaam te veranderen... tenminste dat merk ik...
Leg mij eens uit wat het imago van korfbal suf maakt?
Ik kwam laatst ergens een filmpje tegen van korfbal... die gasten doen best coole dingen hahahahaquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daar gaat het om, je moet het leuk vinden. Veel mensen vinden het ook raar dat ik korfbal... maar ik vind het heerlijk om te doen...
haha, ik zat al te wachten wanneer het zou komen...quote:
Dat merk je bij de mensen die korfbal beoefenen? Of bij mensen die het willen zien?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoeft toch ook niet!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar elkaar niet mogen dekken op het veld
Inkoppertjequote:Op vrijdag 5 december 2008 11:21 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja..dat veranderd de zaak
[..]![]()
Thnx,quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik kwam laatst ergens een filmpje tegen van korfbal... die gasten doen best coole dingen hahahaha
Niet mijn sport, maar deze gasten waren wel goed ofzo
Nee dat doe jij onder de douches wel?quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
haha, ik zat al te wachten wanneer het zou komen...
1) Het is een sport die bij mijne weten weinig mensen leuk vinden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar dat lijkt verdacht veel op een "normale" training, en niet een wedstrijdquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:27 schreef Droxz.nl het volgende:
Voor de mensen die wel op dumpert kunnen komen, dit filmpje over korfbal bedoelde ik: KLIK
haha... en bij meeste korfbalverenigingen is er een overschot aan vrouwen....quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat doe jij onder de douches wel?
A.U.B.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:28 schreef debbie_19 het volgende:
Ik wil trouwens even melden dat ik een theorie heb gelezen dat de man een uitstervend ras is.
Jullie y chromosomen gaat het verliezen van onze x chromo's en over 125 miljoen jaar zijn jullie er niet meer.
Dat maakt nog niet dat de mensheid uitsterft. Een eicel kan namelijk worden bevrucht met een ander eicel
en worden er alleen nog maar vrouwen geboren.
Dus nooit meer zeggen dat wij jullie nodig hebben![]()
Dus gaan de vrouwen later zonder lekker te neuken door? Zullen ze ook echt vrolijk van wordenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:28 schreef debbie_19 het volgende:
Ik wil trouwens even melden dat ik een theorie heb gelezen dat de man een uitstervend ras is.
Jullie y chromosomen gaat het verliezen van onze x chromo's en over 125 miljoen jaar zijn jullie er niet meer.
Dat maakt nog niet dat de mensheid uitsterft. Een eicel kan namelijk worden bevrucht met een ander eicel
en worden er alleen nog maar vrouwen geboren.
Dus nooit meer zeggen dat wij jullie nodig hebben![]()
Dan moet ik toch met Beller meegaan..dildo's zatquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dus gaan de vrouwen later zonder lekker te neuken door? Zullen ze ook echt vrolijk van worden
Volgens mij komt het ook, omdat het qua regels en dergelijke redelijk moeilijk is, als je het vergelijkt met voetbal of basketbal. Lichamelijk contact is er genoeg en de trucs zijn niet individueel, maar doe je meer als team...quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:26 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
1) Het is een sport die bij mijne weten weinig mensen leuk vinden.
2) Weinig tot geen lichamelijk contact
3) Weinig echt mooie of indrukwekkende trucs (tijdens een wedstrijd)
Whahahaquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan moet ik toch met Beller meegaan..dildo's zat
Maar het gaat even om de theorie he.
Dus een dildo is even lekker als een man?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:31 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dan moet ik toch met Beller meegaan..dildo's zat
Maar het gaat even om de theorie he.
Zo zie jij het natuurlijk, een buitenstaander zal er anders naar kijkenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Volgens mij komt het ook, omdat het qua regels en dergelijke redelijk moeilijk is, als je het vergelijkt met voetbal of basketbal. Lichamelijk contact is er genoeg en de trucs zijn niet individueel, maar doe je meer als team...
Ach die paar jaar meer of minder...quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:32 schreef debbie_19 het volgende:
Het kon trouwens ook over 250 miljoen jaar zijn, maar whatever...wij maken het toch niet mee.
Ik heb weinig "WOW" momenten met korfbal.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Volgens mij komt het ook, omdat het qua regels en dergelijke redelijk moeilijk is, als je het vergelijkt met voetbal of basketbal. Lichamelijk contact is er genoeg en de trucs zijn niet individueel, maar doe je meer als team...
Ja dat geloof ik... om te kijken vind ik korfbal ook niet geweldig, maar om het te doen wel...quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo zie jij het natuurlijk, een buitenstaander zal er anders naar kijken
als dat zo is hak ik hem eraf!quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dus een dildo is even lekker als een man?
Geen idee ik las het van de week of vorige week in de questquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach die paar jaar meer of minder...
(dit is trouwens oud nieuws..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |