Ik voel me echt een newbie... want wat heeft FTW voor betekenis, want Zwaluwehoeve For The Win zegt me nog niks... laat staan dat ik YTMND begrijp...quote:
nou ok ik verklap de clue wel.quote:
Zwaluwhoeve FTW = Zwaluwhoeve For The Win = Yeay, Zwaluwhoeve, Yeayquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik voel me echt een newbie... want wat heeft FTW voor betekenis, want Zwaluwehoeve For The Win zegt me nog niks... laat staan dat ik YTMND begrijp...
Maar KUTGW
Ik bak er vandaag ook weer weinig van, krijg gewoon geen kaartenquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik zou continue verliezen denk ik haha, ben ik zo mn kleren kwijt
ik kan niet eens pokeren hier. categorie illigal gambling denk ik
Uitwonen, volblaffen met je kwarkbuks en natuurlijk niet vergeten de foto's hier te plaatsenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:02 schreef crazy987 het volgende:
lolm`n ex loopt me weer lastig te vallen.
gaat ongeveer zo via de sms:
zij: sms bck ajb (na wat voorgaande smsjes waarop ik te druk had om te reageren)
ik: ik zit op t werk, dus kan niet altijd zo snel reageren.
zij: ja ik zit toch ook in de les
ik: in de les is iets anders als op het werk
zij; da fock da maak geen zak uit
KLB topic anyone ?
makkelijkste oplossing... gewoon niet meer reageren... werkt vaak het best...quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:02 schreef crazy987 het volgende:
lolm`n ex loopt me weer lastig te vallen.
gaat ongeveer zo via de sms:
zij: sms bck ajb (na wat voorgaande smsjes waarop ik te druk had om te reageren)
ik: ik zit op t werk, dus kan niet altijd zo snel reageren.
zij: ja ik zit toch ook in de les
ik: in de les is iets anders als op het werk
zij; da fock da maak geen zak uit
KLB topic anyone ?
Zonder kaarten gaat het pokeren wel een beetje lastig jaquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik bak er vandaag ook weer weinig van, krijg gewoon geen kaarten
Meh... ik vond mijn oplossing beterquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
makkelijkste oplossing... gewoon niet meer reageren... werkt vaak het best...
na dat laatste smsje had ik ook datzelvde ideequote:Op vrijdag 5 december 2008 14:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
makkelijkste oplossing... gewoon niet meer reageren... werkt vaak het best...
IDD PICS VERDOMME!quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meh... ik vond mijn oplossing beter
Dan doet de deler iets verkeerd...quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:03 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik bak er vandaag ook weer weinig van, krijg gewoon geen kaarten
INDERDATIONquote:
als je reacties wil zoals beller die gaf wel, anders niet...quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:04 schreef crazy987 het volgende:
[..]
na dat laatste smsje had ik ook datzelvde idee
maar KLB topique, leuk idee ?
nee... jou oplossing is te voorspelbaarquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meh... ik vond mijn oplossing beter
Ik kom ook ff heel snel binnenvallenquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:04 schreef crazy987 het volgende:
[..]
na dat laatste smsje had ik ook datzelvde idee
maar KLB topique, leuk idee ?
Maar wel veel leukerquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee... jou oplossing is te voorspelbaar
feli p00pquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik kom ook ff heel snel binnenvallen
R&P materiaal tbhKun je lachen met al die lui die daar serieus gaan doen
En ik ben weer weg ltz
Nah, met de ex... nee joh... lijkt mij niks...quote:
Thnxquote:
Detailsquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nah, met de ex... nee joh... lijkt mij niks...
kansloze reacties zeg... maar wel veel reacties...quote:
erg?quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:11 schreef debbie_19 het volgende:
Anders zat ik ff lang aan de foonprive..alweer
Moet je altijd serieus reageren dan op dergelijke vraagstukken?quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kansloze reacties zeg... maar wel veel reacties...
had er eigenlijk van de TT moeten maken:quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
kansloze reacties zeg... maar wel veel reacties...
Like i carequote:Op vrijdag 5 december 2008 14:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
erg?
je baas vind het niet zo heel erg denk ik..![]()
Maar ik ga nog ff een half uurtje wat doen... en dan weekend viern
Succesquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:14 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Like i care
Goed fijn weekend alvast ik ga naar huis me omkleden en dan naar sollicitatie
natuurlijk niet, er wordt juist een reaktie verwacht die tegen het extreme aan zitquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je altijd serieus reageren dan op dergelijke vraagstukken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |