Gister zelf ook zon drol gehad, hij paste amper door mijn eigen poepgatquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:31 schreef Pheno het volgende:
Dat doe ik al in een andere sc
al dat gerijm, ik moet naar de plee
Glorie glorie hallelluja
Dat wordt weer twee keer doorspoelen ja
Ken je ook het verschijnsel van die drol die verdween?quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Gister zelf ook zon drol gehad, hij paste amper door mijn eigen poepgat
De zogenaamde duikboot, ik heb dat zo vaak het lijkt wel ene hele vloot.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ken je ook het verschijnsel van die drol die verdween?
Je kijkt om en het is gewoon spoorloos, zo'n raar fenomeen!
Da's niet fijn,quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:14 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Fles, nog even en dan kan je weer infantiel.
klagen over je collega's, hoe dom ze zijn of debiel.![]()
Of klagen over Veolia of hoe heet die spoorlijn.
Weer te laat of storingen bij die klote trein.
Bij deze, mijn excuus.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Setzen toch, dat is veel te kort.
Ze scheuren je zo aan flarden, als je niet beter wordt.
Wat een kutgedicht.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:29 schreef sezten het volgende:
[..]
Bij deze, mijn excuus.
Accepteerd u dat, met deze beer van pluché?
Het heeft me wat gekost, maar ik ben van mijn korte rijm verlost.
Ik voeg me tot deze commissie toe.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Wat een kutgedicht.
Ik vrees dat de Lounge gedichten commissie niet zwicht.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:32 schreef Troel het volgende:
Ik heb net een superlief cadeautje gescoord voor Ynske
das hendyquote:En Albert belde net of hij wat eerder mocht komenDus ik heb straks al mijn schootbapjes al in huis
Nee, maar voor Ruben was het ook niet nodig en ik wist gewoon dat je dat zou doenquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:33 schreef Ynske het volgende:
[..]gekkie das toch niet nodig
k heb lekker wat voor Ruben
[..]
das hendy
hoelaat verwacht je me ongeveer?
Kennen jullie elkaar al wat langer ofzoquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, maar voor Ruben was het ook niet nodig en ik wist gewoon dat je dat zou doen
Ja, ik weet bijna alles van haarquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Kennen jullie elkaar al wat langer ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |