haat en liefde die wisselenquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:45 schreef Devvie het volgende:
[..]
gastik moest lachen, voor het eerst
ik schaam me ervoor
krijg eens levenquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:52 schreef MiVer het volgende:
[..]
haat en liefde die wisselen
het is de mengeling
van cirkels
zorg dat de produktie doorgaat, beneden
dan alles goed
op hun!
nog tips dan?quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:57 schreef Fascination het volgende:
Laad met een t!!
Ik heb echt typekanker.
in de vijver doodquote:
Ja goedquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]![]()
![]()
hoe is het verder met jou dan ?
ga je nu ookquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:02 schreef Devvie het volgende:
Verdomme zeg, IE is gaar, nu maar firefox gedownload
quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja goed. Ben trouwens vet afgevallen
. De broeken slobberen om me lijf.
God I look good.
Jij bent ook nog steeds aan 't afvallen?
Whehehequote:Op vrijdag 5 december 2008 02:02 schreef Devvie het volgende:
Verdomme zeg, IE is gaar, nu maar firefox gedownload
Arme jij.quote:
een peen in je schoenquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn sinterklaasgedicht wel bijna af.
Ik vind jouw kop fucking tofquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]klinkt goed !
En ik zeg dat ook al over mijzelf lol.
Ik ben al een kilo of 6/7 kwijt en dat is eindelijk te zien in mijn gezicht.
Deze foto is recent ( vorige week of iets daarvoor )
[ afbeelding ]
Hahaha serieus ?quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik vind jouw kop fucking tofweet niet waarom
quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:05 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Whehehe
Wel als het maar werkt nu![]()
[..]
Arme jij.
Alles Gucci ?
dat kan ik dus nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahaha serieus ?
Doe eens uitleggen
Lol !quote:
Ahh mooie foto, zelf gesoept?quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]klinkt goed !
En ik zeg dat ook al over mijzelf lol.
Ik ben al een kilo of 6/7 kwijt en dat is eindelijk te zien in mijn gezicht.
Deze foto is recent ( vorige week of iets daarvoor )
[ afbeelding ]
met een beetje "pepper"quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik vind jouw kop fucking tofweet niet waarom
Alleen de kleur iets veranderd thats itquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh mooie foto, zelf gesoept?
Bij mij zie 't ook een beetje in m'n gezicht, wel beter.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Alleen de kleur iets veranderd thats it
Deze foto is dezelfde dag genomen.
Mirre en ik
[ afbeelding ]
Hehehequote:Op vrijdag 5 december 2008 02:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Druk aan het rijmen, nog slechts 4 regels te gaan. Biiiiiiiiiiiiiiiiiijna.
Oh oke, ik heb daar niet zoveel verstand vanquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mirre en ik
[ afbeelding ]
Hahaha al jaren.quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh oke, ik heb daar niet zoveel verstand van.
Ahhh wat lievig.
Is Mirre fan van HIM?
Ik schud ze normaal gesproken zo uit mijn mouw, zeker met wat biertjes op, maar vanavond lukt het niet echt. Stress!quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehe
Odin zij dank doe ik niet aan gedichten met sinterklaas
dus los van je haatquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mirre en ik
[ afbeelding ]
ga je ons weer verblijdenquote:
Misleiding.quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:13 schreef MiVer het volgende:
[..]
dus los van je haat
ben je eigenlijk lief
of misleiding?
Hehe, wel een minpuntje jaquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:12 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahaha al jaren.
Ik krijg het er maar niet uit
En die Mjolnir die ze draagt was van mij
Heh ...
Die had ze al gejat na 3 weken ofzo.
Die andere hanger die ze omheeftquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hehe, wel een minpuntje ja![]()
.
Wat is een Mjolnir?
maar toch zie ik zacht vleesquote:
nu wordt het interessantquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:15 schreef Biels het volgende:
Hey emimich, waar blijft je nieuwe kaste.
heb je verhuisplannenquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:16 schreef Devvie het volgende:
[..]
nu wordt het interessantik blijf nog even
Mijn uiterlijk werkt goed mee.quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:16 schreef MiVer het volgende:
[..]
maar toch zie ik zacht vlees
hee! jouw agitatie
ach ja
dat de smile mag blijven....
OHNOESquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Mijn uiterlijk werkt goed mee.
Onderschat worden is ideaal.
Laat ze maar denken dat ik schattig en lief ben.
Des te harder komt de rest aan.
En bedankt denk ik.
Ik blijf het maar uitstellenquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:15 schreef Biels het volgende:
Hey emimich, waar blijft je nieuwe kaste.
Natuurlijk nietquote:
Geef eens antwoord vuige emoquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik blijf het maar uitstellen
Grote aanloop nemen, spanning opbouwen. Heb je anders een suggestie voor een datum?
verkiezingenquote:
6decquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik blijf het maar uitstellen
Grote aanloop nemen, spanning opbouwen. Heb je anders een suggestie voor een datum?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:21 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Natuurlijk niet
Maar hij wenst mij die glimlach toe.
Dat vul ik in als : Dat ik maar samen met Mirre mag blijven, want zij zorgd voor mijn smile
Kanker .. zorgt met een dquote:
totale opluchtingquote:
dat zach ik nieteensquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:24 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kanker .. zorgt met een d![]()
Faal ..
En tja Mirre he
Whehehequote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Whehehe
Dat scheelt dan weer
en zach ?
KANKER !quote:
Hmmm ...quote:
wat een kakratingquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:29 schreef MiVer het volgende:
ik geef jullie je vijver terug
ga deze doen: http://www.moviemeter.nl/film/34822
zij die kracht nodig hebben
gewenst !!!!!
alle goeds
tot volgende keer! gr
Serieusquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:28 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmmm ...
Te slank naar mijn mening
mag ik ook meedoen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Serieus?
Oh ik wil nog je mening over iemand. PM ik even
.
Prima !quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Serieus?
Oh ik wil nog je mening over iemand. PM ik even
.
Is goedquote:
Heb je zulks een zwakke rug dan ?quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
is niet goed voor mijn arme ruggetje hoor
Ik hou ook van ronde vormenquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:31 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Prima !
Ik ben nieuwsgierig !
En dat meen ik serieus ja
Ik had die operatie toch 6weken geledenquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:34 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Heb je zulks een zwakke rug dan ?
Kijk met jou kan ik pratenquote:
Wtf, hier weet ik niets van. Wat heb je gedaan dan? Vertel allesquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik had die operatie toch 6weken geleden
Heb nog steeds fokking veel last ervan.. fysio blijft volhouden dat het goed komt maar dat betwijfel ik
Moet de 22ste naar ziekenhuis voor controle
schaam je!quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, hier weet ik niets van. Wat heb je gedaan dan? Vertel alles.
Owjah kanker !quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:36 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik had die operatie toch 6weken geleden
Heb nog steeds fokking veel last ervan.. fysio blijft volhouden dat het goed komt maar dat betwijfel ik
Moet de 22ste naar ziekenhuis voor controle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
herstel staat 3/4 maanden voor maar ik schijn er te lang mee te hebben gelopen dus zal 4-6 maanden durenquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:40 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Owjah kanker !
Sorry
Nog steeds zoveel ja ?
Ik heb mijn rug gebroken gehad.
En het duurde 3 jaar voor ik weer kon sporten en zulks.
Geef het wat tijd !![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:40 schreef Devvie het volgende:
Ik krijg trouwens nog een DVD van die operatie als het goed isdan kunnen we met ze allen kijken hoe er in een koning wordt gesneden...
Wel rippen en posten hier !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer gitaar spelenquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
herstel staat 3/4 maanden voor maar ik schijn er te lang mee te hebben gelopen dus zal 4-6 maanden duren
Ik heb gelukkig wel het gevoel dat het steeds beter gaan
Heb je nu mooi de tijd voor
quote:niet te kort hoor !
Vikingen zijn niet dood !
Noorsbloed officiële Fok! Vikingsnelkookpan !
Ohoh medische blunderquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
schaam je!
Liep al een jaar met een herniadat was 9maanden lang niet aan de hand volgens allerlei meneertjes en mevrouwtjes maar de MRI scan zei van wel
Nee, genoeg te doen voor schoolquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel rippen en posten hier !
[..]
Leer gitaar spelen
Heb je nu mooi de tijd voor
Oh oke even legen.quote:
Nahquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:45 schreef Devvie het volgende:
[..]
Nee, genoeg te doen voor schoolik ben sowieso a-muzikaal
en dat rippen en posten gaat waarschijnlijk niet gebeuren
maar wie weet
Ja, blijkbaar wel.. Het komt vaak door een beweging, maar die beweging kan ook zijn als je gaat liggen/opstaan enzo.. dus het is een soort van roulette, je krijgt het wel of nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohoh medische blunder. Je krijgt toch niet zo maar een hernia?
Wel scheisse mit ein Ei fur dich.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar wel.. Het komt vaak door een beweging, maar die beweging kan ook zijn als je gaat liggen/opstaan enzo.. dus het is een soort van roulette, je krijgt het wel of niet
Mij is verteld dat 60% van de mensen op deze aardkloot een hernia heeft, maar een redelijk klein deel heeft hier maar last van, en bij 80% van de mensen met last gaat het vanzelf weer over..
Eigenlijk ben ik dus een geluksvogel![]()
Hernia intikken op joetoeb levert iig geen prettige resultaten op kan ik je zeggenquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:47 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Nah
Dan maak je maar een copie en stuurt je hem op
Ahh oke dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar wel.. Het komt vaak door een beweging, maar die beweging kan ook zijn als je gaat liggen/opstaan enzo.. dus het is een soort van roulette, je krijgt het wel of niet
Mij is verteld dat 60% van de mensen op deze aardkloot een hernia heeft, maar een redelijk klein deel heeft hier maar last van, en bij 80% van de mensen met last gaat het vanzelf weer over..
Eigenlijk ben ik dus een geluksvogel![]()
Ja maar Zotheid en ik willen jouw operatie wel graag zienquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:49 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hernia intikken op joetoeb levert iig geen prettige resultaten op kan ik je zeggen![]()
ja, heb zelfs 6maanden lang 35/40uur per week gewerkt omdat er 'niets aan de hand was' met mequote:Op vrijdag 5 december 2008 02:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh oke dat wist ik niet.
Je bent zeker een geluksvogel, hahaha.
Kun je wel dingen doen nu dan of?
lol ..quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:52 schreef Olep het volgende:
porsche1 is weg voor 2 dagen. Dus ONZ is dood
Nee, de enige die 's nachts actief isquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
lol ..
Hij is de gangmaker daar ja ?
Woi olepquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:52 schreef Olep het volgende:
porsche1 is weg voor 2 dagen. Dus ONZ is dood
Gadverdammequote:Op vrijdag 5 december 2008 02:56 schreef Devvie het volgende:
dikke mensen kunnen maar beter NIET afvallen
hij heeft wel een fobo trouwensquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik had er ooit 1 gemaakt, maar die overleefde het nog geen 2minuten
Wat moet ik met een kloonquote:Op vrijdag 5 december 2008 02:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik had er ooit 1 gemaakt, maar die overleefde het nog geen 2minuten
Hertogquote:
Succes!quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hertog![]()
Maar mensen ik ga nog even een ronde lopen
Niet te weinig spuiten hequote:Op vrijdag 5 december 2008 03:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hertog![]()
Maar mensen ik ga nog even een ronde lopen
Kon er niet bij denk ikquote:Op vrijdag 5 december 2008 03:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja ik zat hem net te bewonderenhet enige wat nog mist is PATAT
gele ijsjes zijn ook lekkerquote:Op vrijdag 5 december 2008 03:12 schreef Olep het volgende:
[..]
Jawel, maar denk je dat het verstandig is?
Jij komt nooit je bureaustoel uit dus het ergste wat jij zou kunnen oplopen is een stijve rug of RSIquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij komt nooit je bureaustoel uit dus het ergste wat jij zou kunnen oplopen is een stijve rug of RSI.
Nog steeds dronken enzulks ?quote:
Vlegelquote:Op vrijdag 5 december 2008 03:59 schreef reetveter het volgende:
had ik bijna hendig sjieke jas geregeld kwam de eigenaar der an
Whahahahahahaquote:Op vrijdag 5 december 2008 03:59 schreef reetveter het volgende:
had ik bijna hendig sjieke jas geregeld kwam de eigenaar der an
Echt waar ...quote:
Zoeen gozert had vet mooie jas gepakt en ik dacht dat wil ik ookquote:
Student ftw, ff na buiten want kerel valt de buurvrouw lastigquote:Op vrijdag 5 december 2008 04:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Echt waar ...
Wat is jouw leven mooi
Zuipen, blowen en geen verantwoording voor niets
PAK HEM !quote:Op vrijdag 5 december 2008 04:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Student ftw, ff na buiten want kerel valt de buurvrouw lastig
quote:Op woensdag 3 december 2008 23:10 schreef IQM het volgende:
Hmm, was jij niet die user die andere users zo belachelijk maakte om het feit dat ze - volgens jou - zo graag in contact wilde komen met Bt, en haar daarna zelf om een PM vroeg, haar aansprak in het fotoboek en haar nu ook op msn heeft?
Sounds like a perfect couple to me.
whehehequote:Op vrijdag 5 december 2008 04:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zoeen gozert had vet mooie jas gepakt en ik dacht dat wil ik ookMaar ik voelde me zo kut daarover dat ik bleef stil staan en stil staan en terug legde en toen kwam die venterrt van wat doe je
En ik zo van; joah ik had hem toch gekocht
ik heb hem express naar binnen gelatenquote:Op vrijdag 5 december 2008 04:04 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
PAK HEM !
SCHOP HEM
SLAAN
RELLUHHH
Is het serieus zo erg dan ja ?quote:Op vrijdag 5 december 2008 04:08 schreef Emimich het volgende:
Echt, er komen 2 kastes: de regular one en eentje voor BT met al haar aanhang!
Jij bent toch een kaste 1?quote:Op vrijdag 5 december 2008 04:08 schreef Emimich het volgende:
Echt, er komen 2 kastes: de regular one en eentje voor BT met al haar aanhang!
Echt waar ...quote:Op vrijdag 5 december 2008 04:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik heb hem express naar binnen gelaten
Jullie niet meer ?quote:
Joah.quote:Op vrijdag 5 december 2008 04:13 schreef Olep het volgende:
DELANO HEB JIJ REMLOF WEL EENS IN HET ECHT GEZIEN
Vaker, in Arnhem, weettie zelf alleen niet, maar woon maar 1 straatje van m afquote:
Sorry het word weer wat drukker hier.quote:
Jowelll, ik, ben ik weer niet genoeg voor jequote:
Ahzo, ja dan hoor ik er ook niet bijquote:
Jij hoort heul niet bij mijquote:Op vrijdag 5 december 2008 04:20 schreef Noorsbloed het volgende:
Iedereen hoort erbij![]()
Alleen hoort iedereen niet overal bij !
zieligquote:Op vrijdag 5 december 2008 04:21 schreef reetveter het volgende:
Mijn vriendin vond het niet zo leuk dat ik haar ging bellen enzo![]()
Mwehehehehehe
Eindelijk kan ik weer bier drinken straks.quote:
Dat is nu mijn ontbijtquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:40 schreef Broekpaling het volgende:
Al het eten is op.
Mijn lunch is vamiddag chips.
Ik ontbijt nooit.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is nu mijn ontbijt
Maar voor de lunch ga ik wel even wat anders halen, anders gaat het toch net te ver
enge tutjesquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:52 schreef BigKahuna het volgende:
Ik was gisteren uit eten met m'n 'vriendin' en toen was er zo'n meisje dat mij probeert te josselen en die was daar ook. En die ging met haar vriendinnetjes steeds vet fluisteren en ons vies aankijken enzo.!
hahahahaquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:52 schreef BigKahuna het volgende:
Ik was gisteren uit eten met m'n 'vriendin' en toen was er zo'n meisje dat mij probeert te josselen en die was daar ook. En die ging met haar vriendinnetjes steeds vet fluisteren en ons vies aankijken enzo.!
En gister huilen dat je niet aankomtquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ontbijt nooit.
Laatste keer ontbijt van mij zal 5 jaar terug zijn.
Onbijtenquote:Het ontbijt is belangrijk om het lichaam op gang te brengen. Als er in de nacht geen voeding binnenkomt, dikt gal in.
Het is belangrijk een ontbijt te nuttigen, waarin vetten voorkomen, dus kaas of margarine op brood: dan stort de gal zich uit en kan niet verder indikken. Verder indikken kan op den duur galstenen veroorzaken. Een goed ontbijt geeft een goede start van de dag. Er mag ± 1/3 van de dagelijks benodigde voedingsstoffen in het ontbijt voorkomen. Als het ontbijt te klein is, kan een te lage bloedglucosewaarde ontstaan en daardoor concentratiegebrek. Een te klein ontbijt veroorzaakt ook de zin in snoep tussendoor. Grote maaltijden zorgen ervoor dat er veel bloed naar de darmen stroomt, zodat de spijsvertering op gang komt; een ontbijt moet niet al te groot zijn, anders ontstaat een moe gevoel.
WTFquote:
Same + aankledenquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:04 schreef BigKahuna het volgende:
Nu we het er toch overhebben, ik ga ontbijten.![]()
O.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
NG. Ik heb vanmorgen keihard mee 'gezongen' met Wonderwall
GA JE MEE NAAR OASISSSSSSquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
Pffquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:17 schreef timmmmm het volgende:
Ook een van de weinige leuke liedjes van oasis
Overdag en s avonds eet ik me anders meer dan scheel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:02 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
En gister huilen dat je niet aankomt
Doe is gezond droeflul
Dat is wat jij zegt jaquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
GA JE MEE NAAR OASISSSSSS
whee, skaff-a probeerde me 2 keer te rickrollen, maar het is hem niet gelukt
Nope.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:20 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Dat is wat jij zegt ja
Stiekem heb je gewoon gekeken en voelde je de druk van Fok! al in je nek hijgen.
Wat te doen, wat te doen? Nouja dan maar gewoon ontkennenVinden ze je op Fok iig nog een puike kerel
Nee, ik moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
GA JE MEE NAAR OASISSSSSS
whee, skaff-a probeerde me 2 keer te rickrollen, maar het is hem niet gelukt
rickrollequote:Op vrijdag 5 december 2008 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik moet er niet aan denken.
Hij probeerde je te wat?
lilwaynerolling lijkt me ergerquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
rickrolle
http://en.wikipedia.org/wiki/Rickrolling
Leuk filmpje, en nu?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
rickrolle
http://en.wikipedia.org/wiki/Rickrolling
Waar bemoei jij je mee?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:25 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Wandel gewoon effe naar de shop dan
Ik zag geen smiley omdat jij laptop dequote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:27 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zal naar alle waarschijnlijkheid aanwezig zijn op 18 januari bij Chris Brown in de HMH.
omdat ik zou moeten denken dat het een wiki pagina is, maar het stiekem een youtube filmpje was? Ik snap er echt geen hol vanquote:
Je bent zelf een falend homo conceptquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:27 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik zag geen smiley omdat jij laptop deomgetoverd heeft tot een falend homo concept
En mijn laptop accepteerd geen homo smileys
5 December hequote:Op vrijdag 5 december 2008 10:26 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee?![]()
+ bus is sneller
Je bent wel gerickrolledquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
omdat ik zou moeten denken dat het een wiki pagina is, maar het stiekem een youtube filmpje was? Ik snap er echt geen hol van
Of Tisrolledquote:
Dat weet ik nou welquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je bent wel gerickrolledWehehehehehheheheehheeee!!!!11!111!!!!@2@2~~EINZZZ
http://en.wikipedia.org/wiki/Rickrollingquote:
big dealquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:27 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zal naar alle waarschijnlijkheid aanwezig zijn op 18 januari bij Chris Brown in de HMH.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:27 schreef BigKahuna het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Chris brown_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zozo.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |