Waarom MOET dat nou familie zijn, Duck? Waarom geen vrienden?quote:Op woensdag 17 december 2008 12:43 schreef thaduck het volgende:
God god god wat een azijnpissers heb je in dit topic
Oud en nieuw (en kerst) is gewoon gezellig samenzijn met familie. En als je dat niet hebt dan heb je pech...
He jammer!! Dat was ik net van planquote:Op zondag 21 december 2008 01:42 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben ook alleen maar ik duik gewoon de kroeg in.
Het is wel een gare surrogaatoplossing maar beter dan het eerste topic van 2009 openen.
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Oud en nieuw kan heel leuk wezen maar dan moet je wel iemand "speciaals" hebben om het mee te vieren.quote:Op zondag 21 december 2008 01:52 schreef zhe-devilll het volgende:
Het leuke is alles is onzin?
Kerstmis, nieuw jaar...het zijn maar data die iemand ooit bedacht heeft...lol
er is niks bijzonders aan wij maken het bijzonder maar tis niks!
Dus we sturen kaarten voor niks???????
Nee neem dan een verjaardag oid...dat telt meer maar dan doen mensen niet zo raar...je mag niet alleen zijn met een verjaardag...
maar oh oh als men toch alleen is met kerst!
Nou nou woei!
Kom op joh doorzie het stramien!
het stelt geen reet voor nml
quote:Op zondag 21 december 2008 03:57 schreef F04 het volgende:
Het lijkt me hartstikke realext, word helemaal gek van mijn familie hier.
Je snapt er niets van he. Het kaarten sturen is om te laten blijken dat je om elkaar geeft. Deze tijd in het jaar zorgt ervoor dat je weer wat dichter bij elkaar komt. Even de ellende van alledag achter je laten en samen met familie, vrienden of goede bekenden je samenzijn vieren. Het kan tenslotte zo gebeurd zijn, kijk maar naar die militair van de week bijvoorbeeld.quote:Op zondag 21 december 2008 01:52 schreef zhe-devilll het volgende:
Het leuke is alles is onzin?
Kerstmis, nieuw jaar...het zijn maar data die iemand ooit bedacht heeft...lol
er is niks bijzonders aan wij maken het bijzonder maar tis niks!
Dus we sturen kaarten voor niks???????
Nee neem dan een verjaardag oid...dat telt meer maar dan doen mensen niet zo raar...je mag niet alleen zijn met een verjaardag...
maar oh oh als men toch alleen is met kerst!
Nou nou woei!
Kom op joh doorzie het stramien!
het stelt geen reet voor nml
Vrienden mag ook. Ik had beter dierbaren kunnen neerzetten, mijn fout.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:09 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Je kunt ze toch ook combineren met vrienden?
Oud en Nieuw vier ik meestal met vrienden. Alleen zitten zou me toch een apart gevoel geven denk ik. Een beetje zielig, maar dat is maar gevoelsmatig, want ik heb het persoonlijk nog nooit in mijn eentje gevierd.
Zie mijn vorige post. Woordkeuze was niet ideaal, sorry.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:29 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Waarom MOET dat nou familie zijn, Duck? Waarom geen vrienden?
Oud en nieuw is gezellig ziijn, met mensen die graag bij je langskomen. En heb je die mensen niet dan heb je pech gehad.
Maar verklaar Kerst niet tot familieding waardoor je familie verplicht is langs te komen.
quote:Op zondag 21 december 2008 15:17 schreef thaduck het volgende:
[..]
Vrienden mag ook. Ik had beter dierbaren kunnen neerzetten, mijn fout.
Misschien ook niet.quote:Op zondag 21 december 2008 02:08 schreef NiTiN het volgende:
Topgear top tip:
Als alle mensen die hier aangeven alleen de kerst door te brengen elkaar nou eens opzoeken en het dan samen vieren? wie weets kom je iemand heul tofs tegen
quote:Op zondag 21 december 2008 01:54 schreef fraubitch het volgende:
[..]
He jammer!! Dat was ik net van plan![]()
Nee, Paul, ik ben niet, zoals jij, alleen.quote:Op zondag 21 december 2008 18:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik denk dat Realzeus eenzaam alleen is met kerst
Inderdaad, jij hebt nog een hondquote:Op zondag 21 december 2008 19:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, Paul, ik ben niet, zoals jij, alleen.
Vlak de kat niet uit, die is nog groter dan de hond en derhalve prominenter aanwezig. (Zeker nu hij het leuk vind de kerstboom kopjes te geven en dan een spoor van naalden door de kamer trekt)quote:Op zondag 21 december 2008 20:56 schreef LibbekeWoldema het volgende:
[..]
Inderdaad, jij hebt nog een hond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |