Hoezo oogkleppenquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja dat is het punt dat het vaker dan 1x per jaar is, dit jaar al een aantal keer met 50 jarige verjaardagen 25 jarige trouwerijen enz. Ik heb ze nu vaak zat gezien. Ik ga meestal dan gewoon naar m'n ouders, zus erbij en dan samen eten. De ene helft van de familie vind ik gewoon niks aan dus boeit me écht geen zak hoevaak ik ze zie, met de rest heb ik het prima naar m'n zin.
Dat jij nou met je oogkleppen op een beeld hebt met hoe het zou moeten zijn zegt nog niet dat dat voor iedereen het geval moet zijn natuurlijk he.
Nou nou.. wel een statement maak je daar hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:19 schreef zarGon het volgende:
Samen met anderen is het sowieso gezelliger, ja.
Je mag wel met ons mee hoorquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:51 schreef fraubitch het volgende:
Het ziet ernaar uit dat ik Oud&Nieuw ook alleen moet vieren.
Fijn als alles geregeld is en je vervolgens gedumpt wordt
Maar ah ik ga gewoon alleen en ik zie wel.
Nah begrijp me niet verkeerd ik vind het prima om familie zo eens in de zoveel tijd te zien, maar meer als het gewoon leuk is, niet het verplichte "omdat het kers is komen we bij elkaar"quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:31 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Hoezo oogkleppen
Anyway, daar kom je nu mee, dat het vaker is. Loop dan niet te ranten dat kerst zo zuigt, want zo te horen is het het hele jaar door gezelligheid bij jou thuis.
Jullie zijn allang terug met oud en nieuw sukkelquote:
Ja daaromquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Jullie zijn allang terug met oud en nieuw sukkel
Dan doe je dat toch gewoon.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet op van dei dagen dat de hele familie bij elkaar komt, je verplicht gezellig moet gaan doen terwijl je eigenlijk met andere mensen moet zijn, je 100x weer dezelfde verhalen en vragen hoort![]()
Dan ga ik liever stappen met vrienden ja en ik heb zo ht gevoel dat ik niet de enige ben
Eensch. De discussie is best interessant.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:55 schreef m-niki het volgende:
wat een brandt-elkaar-af topic zeg![]()
jammer!!
Zullen we het samen vieren in de stad?quote:Op woensdag 17 december 2008 02:24 schreef Yuin het volgende:
Hier ook, maar ga nog liever me eentje de stad in, dan kom ik al gauw mensen tegen die je half kent. Thuis gaan zitten is een kut start
quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:12 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil wel langskomen hoor Edwinuss.
Dat dusquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:00 schreef Lod het volgende:
En Carnaval kun je niet in het belachelijke trekken, dat ís belachelijk.
Het is niet pech, het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.quote:Op woensdag 17 december 2008 12:43 schreef thaduck het volgende:
God god god wat een azijnpissers heb je in dit topic
Oud en nieuw (en kerst) is gewoon gezellig samenzijn met familie. En als je dat niet hebt dan heb je pech...
Je kunt ze toch ook combineren met vrienden?quote:Op woensdag 17 december 2008 12:43 schreef thaduck het volgende:
God god god wat een azijnpissers heb je in dit topic
Oud en nieuw (en kerst) is gewoon gezellig samenzijn met familie. En als je dat niet hebt dan heb je pech...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |