Hoe bedoel je? Ik heb voor iemand een simlock vrije iphone ff aan de praat gebracht, maar nu staat er 'swets' in z'n iphone bij itunes account.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:31 schreef super-muffin het volgende:
Kan niet Swets. Het moet via iTunes op je Mac.
Mocht ie stuk zijn stel ik die van mij belangeloos beschikbaar om de tijd te overbruggen J.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja. Ik ga eerst maar eens hopen op een wonderbaarlijk spontaan herstel, zo vlak voor de kerst zou dat zomaar kunnen, en anders de verzekering maar eens inschakelen ofzo. Over reparatie lees ik weinig goeds (lees: duur).
Uitloggen in iTunes en weer opnieuw syncen.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb voor iemand een simlock vrije iphone ff aan de praat gebracht, maar nu staat er 'swets' in z'n iphone bij itunes account.
Met z'n eigen Itunes bedoel je?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:38 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Uitloggen in iTunes en weer opnieuw syncen.
Op je Mac in iTunes met je dan van ITMS-account wijzigen als je de iPhone erop aan hebt gesloten. Alleen dan wijzigt de ITMS-account op de iPhone.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb voor iemand een simlock vrije iphone ff aan de praat gebracht, maar nu staat er 'swets' in z'n iphone bij itunes account.
Nee op je eigen Mac. Even uitloggen , iPhone eraan , laten syncen , iPhone eraf , inloggen.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Met z'n eigen Itunes bedoel je?
Hmz, misshcien maar gewoon wijsmaken dat dat er niet uitkan en ik hem maar moet krijgen
Thanks.quote:Op donderdag 11 december 2008 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mocht ie stuk zijn stel ik die van mij belangeloos beschikbaar om de tijd te overbruggen J.
Ik wil hem daarna wel terug natuurlijk
Met of zonder cola op je logic board?quote:Op donderdag 11 december 2008 14:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mocht ie stuk zijn stel ik die van mij belangeloos beschikbaar om de tijd te overbruggen J.
Ik wil hem daarna wel terug natuurlijk
Weet je zeker dat het geen excuus van vrouwlief was om een alu Macbook te kopen..quote:Op donderdag 11 december 2008 14:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Thanks.
Ik vraag me alleen af hoe geloofwaardig ik bij de verzekering overkom door binnen een half jaar eerst mijn iPhone op de stenen te laten kletteren en daarna weer eens eeen verzopen MacBook aan te melden. Maar ach.
pfewquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:58 schreef Jarno het volgende:
Het viel gelukkig mee. Thuisgekomen heb ik even de batterij eruit gehaald, een paar keer moeilijk naar het apparaat gekeken en 'm op goed geluk weer aangezet. En: tadaaaaaaa. Hijdoetutweer..
Is ie kapot?quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:57 schreef Jarno het volgende:
Het enige wat wel gesneuveld is in de strijd, is de TAB toets. Ik krijg 'm ook niet teruggepeuterd. Hoe werken die Apple toetsjes eigenlijk en is dat iets waar je wel redelijk snel mee geholpen kunt worden bij een fatsoenlijke Apple store ofzo?
Het probleem is dat ik niet echt kan bepalen of -ie kapot is, nu. Maar ik krijg 'm er dus ook niet op. Het bovenste vlak (de toets zelf) is nog heel iig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is ie kapot?
Zoja ik heb nog wel 1 hier liggen waarschijnlijk
Oh kapot als in, je drukt hem in maar dan doet ie het niet? Want er op peuteren is niet zoveel moeit hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik niet echt kan bepalen of -ie kapot is, nu. Maar ik krijg 'm er dus ook niet op. Het bovenste vlak (de toets zelf) is nog heel iig.
Je haakt 1 kant er in en legt het toetsje erop en drukt hem dan aan en als het goed is klikt hij dan wel vast... (beetje late reactie)quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:43 schreef YPPY het volgende:
Die witte dingetjes zitten goed, maar hoe krijg die dan weer aan het toetsenbord vast? Het past wel precies, maar mijn vingers passen er niet tussen.
Of moeten eerst die dingetjes op het toetsenbord en dan pas het 'dekseltje'?
heb 'm geinstalleerd, alleen k heb sindsdien dat gezeik met trackpad wat jij ook had.quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:58 schreef Swetsenegger het volgende:
firmwareupdate voor de nieuwe macbooks. Verhelpt issues met sluimerstand, USB en compatibiliteit met apparaten. Aldus software update.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |