Dat wordt me een feest!quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
JA JAJAJJJAA MAAR vaanvond !!1!d:DD:
JAJAJAJAJAJ en dan ga ik zo in die zak woelen en dan zo hahahahaahquote:
Dan had hij hem op de juiste tijd moeten aanmaken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:23 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
je haalt de stemming er een beetje uit
Dacht dat hij de zak had mee genomen, maar toch nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:31 schreef mazaru het volgende:
Vorig jaar vierde ik het bij mijn nichtje, die heeft vier kleintjes.
We hadden een zak vol met cadeautjes bij de Turkse buurman neergezet. En we hadden hem gevraagd of hij de zak om acht uur voor de deur wilde zetten en dan keihard op de deur moest slaan.
Ja hoor! Dat wilde hij wel.
Wij dus zingen om acht uur,...... Wij dus nog steeds zingen om kwart over acht....... en we zongen nog steeds om half negen.......
We raakten dus echt wel een beetje door het repertoire heen.
Even over half negen ging mijn nichtje toch maar even richting buurman om te kijken of de zak met cadeautjes niet richting Turkije was gegaan. Bleek die dus al die tijd gewoon voor de deur te staan.
De buurman was een bescheiden Turk, hij had op zijn eigen bescheiden, totaal niet Zwarte Pietenachtige manier op de deur geklopt. Maar door ons fanatieke gezang hadden wij dat niet gehoord.![]()
Dit jaar vragen we het wel aan iemand die snapt hoe Zwarte Piet op een deur moet kloppen! [ afbeelding ]
Ik had het ook verwachtquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:36 schreef mrfool het volgende:
[..]
Dacht dat hij de zak had mee genomen, maar toch niet
6e is Sinterklaas pas jarig!quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:08 schreef Specularium het volgende:
Zo, blij dat het morgen klaar is kan de kerstversiering worden opgehangen.
6 december was zijn sterfdag en niet zijn verjaardag!quote:
Eigenlijk hoort het wel op 6 december gevierd te worden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 03:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
6 december was zijn sterfdag en niet zijn verjaardag!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |