Het zijn mijn onderburen...quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Confronteer ze ermee, maak foto's en open een topic voor ons.
Dat zou een mooie sinterklaas zijn.
Ben jij dat? Ik dacht dat je te zwaar wasquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
McGregor vind ik niet zo![]()
http://i34.tinypic.com/dqw7t.jpg
zo mennus stoer ben ik.
Ziet er ook mieters uit heur! Je komt in de Stijlklaste in 1.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
McGregor vind ik niet zo![]()
http://i34.tinypic.com/dqw7t.jpg
zo mennus stoer ben ik.
Prima toch.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Hoi ik heb je nog nooit gezien, maar KAN HET WAT ZACHTER?"
Ja doequote:Op vrijdag 5 december 2008 00:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zijn mijn onderburen...![]()
Of moet ik met een bungee-touw naar beneden gaan en foto's maken?
Ben ook te zwaar, maar het valt niet op. Mijn hoofd weeg 59 kg.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben jij dat? Ik dacht dat je te zwaar was?
Mijn buren doen het met elkaar, kunnen jullie even komen?quote:[b]Op vrijdag 5 december 2008 00:24 schreef Zotheid het volgende:[/b
Prima toch.
Of bel de politie, dat heb ik ook een keer gedaan.
Een gewone pulsarquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ziet er ook mieters uit heur! Je komt in de Stijlklaste in 1.
Wat voor horloge heb je om je arm?
[..]
Prima toch.
Of bel de politie, dat heb ik ook een keer gedaan.
Oke, that makes sensequote:Op vrijdag 5 december 2008 00:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ben ook te zwaar, maar het valt niet op. Mijn hoofd weeg 59 kg.
Dat ben ikquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oke, that makes sense.
Maar wie is 't op de foto?
Gewoon zeggen dat je geluidsoverlast hebt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn buren doen het met elkaar, kunnen jullie even komen?
Neh, gaat em niet worden
Prima toch!quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een gewone pulsarHeb hem paar jaar geleden van m'n vader gekregen en sindsdien nooit meer afgedaan
Eigenlijk vind ik de SC al spannend genoeg.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja doe! Spanning zo op de avond, zal je vast goed doen
.
Een beetje een kuttopic als je het mij vraagt.quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Donderdag - studentenavond...
Vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |