Situatie:
Ik sta op het station in een bepaalde stad. IJzige kou en louche volk maken deze plek belist geen top 3 hang plek voor Allurie. Dus, ik sta daar moederziel alleen te wachten. Dit begon me al gauw te vervelen aangezien mijn bus zich nog even niet zou laten zien. Ik besloot wat bitches te bellen om op de hoogte gesteld te worden van de 'latest gossip' en andere foute stories. 20 minuten verder nog geen bus te bekennen.
Komt er plotseling een klein hysterisch meisje verdacht dicht naast me staan. Ik kijk vanuit mijn ooghoeken een keer argwanend naar links. Dan zie ik een hysterisch grote bos kroezend haar, en daaronder schuilt een echte Marokkaanse 'zina'. Ze heeft duidelijk niet in de gaten dat ik het gruwelijk irritant vind dat ze als een abces tegen me aan staat te plakken. Het station is immers groot genoeg, dat in de omtrek van 10 meter eigenlijk niemand bij je in de buurt hoeft te staan. Ze draait zich naar me toe en zegt
'hihi het is koud he!
'. Ik geef haar een afkeurende blik om duidelijk te maken dat deze diva geen zin in nonsens heeft. Ze draait zich om en begint hard te giechelen. Mijn irritatie gehalte begint aanzienlijk te stijgen.
'Als ze nu niet weggaat stop ik couscous in d'r neus. Ze kijkt mij wederom schaap achtig aan, en zegt vervolgens
'Ewa, zie ju mij friendin daar?' Ik kijk met een argwanende blik achterom, en zie de plaatselijke marokkaanse reljeugd gezellig in een hoekje staan. 1 meisje, nouja kindje, want er was niets vrouwelijks aan haar wanstaltige figuur te ontdekken, begint enorm te grijnzen. De gekroeste zina vervolgt haar zin:
'Ja walla zij is echt feliefd op jou!1! Wil ju iets met haar?'.
Het kan aan mij liggen, maar ik begreep de grap niet helemaal, dus ik zei netjes
'Neen, dankje. Vervolgens komt de magere lat op me afgestormt en gilt '
Wat heeft mij friendin tegen jou gezegd? Walla zeg!' waarop ik antwoordde
'Niets hoor'. Maar dit pikte de lat niet en beweerde bij hoog en laag dat ik tegen haar loog en normaal moest doen. Een scheld festijn kreeg ik als de bonus bij de AH op de koop toe.Toen was mijn kookpunt al bereikt, en gooide ik er een ouderwetse botte Allure_ opmerking tegen aan.
Bismillah (Lees: in de naam van God), optiefen teef. Prima dat je je kontje wilt verkopen op het station, maar val mij niet lastig kahba (Lees: hoer)
. Okay, geen al te sterke comeback, maar Lat en kroes waren duidelijk onder de indruk van mijn marokkaanse knowledge, en dropen dan ook snel af.
Mijn klacht: Waarom kan er niet een soort van bezigheids therapie voor deze verloren jeugd worden bedacht? Echt waar, dat ze auto's gaan stelen vind ik nog minder erg, dan dat ze onschuldige diva's gaan irriteren waarbij ze toch geen kans maken. Nu zelfs de Marokkaanse meisjes beginnen te ontsporen begin ik me toch wel zorgen te maken.