Als ze maar niet meteen in paniek raken daaro en v Basten gewoon het vertrouwen blijven geven. Iedere keer voortijdig een trainer de laan uit sturen geeft ook geen stabiliteit. Kijk naar de afgelopen jaren. Als nou blijkt aan t einde van volgend seizoen oid dat t echt niet werkt kan je altijd nog een andere trainer zoeken. En Co is geen heilige als hij iets zegt hoeft t niet meteen waar te zijn. Een top speler hoeft idd geen top coach te zijn maar dat ligt in dit geval niet aan de coach maar meer aan t rommeltje wat t al tijden is daar. Stabiliteit en een rustige omgeving maakt de kans groter dat een team beter gaat presteren. Dat is nou niet echt zo geweest de afgelopen jaren bij ajax. Hopen dat het de komende tijd wat rustiger word en het bestuur wat minder op de voorgrond treed. Maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:33 schreef M0NTANA het volgende:
Ga weg joh. Daar gaat dus echt helemaal niemand heen dan. Doe maar Brugge of PSG ofzoquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:14 schreef Aanvoerder het volgende:
Lekker 2e in de poule. Dan kunnen we Dynamo Kiev loten.
Ik wel. Ik was al van plan om in maart ofzo naar Kiev te gaan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ga weg joh. Daar gaat dus echt helemaal niemand heen dan. Doe maar Brugge of PSG ofzo
Misschien kan men gezamenlijk een brief schrijven naar Ajax om zijn/haar geld terug te vragen. Hoe oneerlijk het is dat ajax al door is en dat je geen kaartje hebt gekocht om een wedstrijd om niks te gaan bekijken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ook fantastisch trouwens dat iedereen liever nog 90min in angst en beven had gezeten tegen slavia met een eventuele slechte afloop, omdat ze nu eenmaal al een kaartje hebben, dan dat we nu al gekwalificeerd zijn en lekker relaxed kunnen voetballen, wat het team alleen maar ten goede komt.
quote:Huntelaar wil afscheidsduel tegen oude club
Geschreven op vrijdag, 5 december om 08:00
Klaas-Jan Huntelaar hoopt nog één keer het shirt van Ajax aan te kunnen trekken voordat hij definitief naar Real Madrid verkast. De spits is momenteel nog geblesseerd aan zijn enkel, maar denkt over enkele weken weer fit te zijn. Een confrontatie met oude liefde De Graafschap behoort zelfs tot de mogelijkheden. Voor de kersverse aanwinst van de Spaanse landskampioen zou het niet nieuw zijn om nog één keer te vlammen voor zijn oude club, alvorens hij de deur in Amsterdam achter zich terugtrekt. “Dat heb ik ook bij Heerenveen gedaan, toen Ajax me al had gekocht. Ik scoorde twee keer tijdens Heerenveen-Ajax”, herinnert hij zich.
Op 21 december staat het uitduel in Doetinchem op programma, tegen de club waar hij een aanzienlijk deel van de jeugdopleiding doorliep. “Dat zou helemaal geweldig zijn om dan iedereen uit te zwaaien.” Probleem is echter de voorzichtige houding van Real. “Ze willen zo min mogelijk risico’s nemen, en dat begrijp ik wel. Ik kom net terug van een enkelblessure.”
Zijn toch seizoenskaarthouders op die plekken?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:26 schreef Leonos het volgende:
Zijn er nog kaarten voor ajax - nac op zuid 1ste ring?
Ajax.nl is een beetje onduidelijk
Tegen HSV hebben we voortdurend een voetballende oplossing gezocht. Qua voetbal een van de beste wedstrijd van het seizoen inderdaad.Dat Ajax er 100% voor ging en de duels niet schuwde klopt maar dat maakt het nog geen vechtvoetbal.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:25 schreef rompompom het volgende:
Wat een prutsartikel, helemaal als je drie posts daarboven die quote uit de Telegraaf van Huntelaar leest. En dan de wedstrijd tegen HSV vechtvoetbal noemen terwijl het één van de beste wedstrijden van het seizoen was. Wat een schertsfiguur..
Net als of PSG naar de volgende ronde komt? Twente steekt daar gewoon een stokje voor.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ga weg joh. Daar gaat dus echt helemaal niemand heen dan. Doe maar Brugge of PSG ofzo
Een vriend heeft een seizoenskaart waar je 3 kaarten op kan halen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zijn toch seizoenskaarthouders op die plekken?
Brugge wordt combi.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |