Hoe zit het met zijn chassis en hamstrings, zijn ze wel degelijk genoeg volgens jou eisen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Door een fijne edoch degelijke medefok!ker is mijn mening en expertise gevraagd omtrent Baye Djiby Fall. Ik heb mijn bronnen aangeboord en mijn neusje ingeschakeld. Mijn (feitelijke) mening:
Net als veel négers speelt deze man van begin 30 puur op (domme) kracht. Hij is snel, bonkig, degelijk en fysiek zeer sterk. En hij heeft een neusje voor doelpunten. Het manco van négers vaak is dat ze qua voetbalintelligentie erg onderdoen. Ze moeten het puur van het fysieke hebben.
Als Ajax ook deze keer weer naar mij luistert, zoals ze destijds deden met Huntelaar, zeg ik: kopen, maar niet voor meer dan 6,5 miljoen.²
begin 30? zo oud?quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Door een fijne edoch degelijke medefok!ker is mijn mening en expertise gevraagd omtrent Baye Djiby Fall. Ik heb mijn bronnen aangeboord en mijn neusje ingeschakeld. Mijn (feitelijke) mening:
Net als veel négers speelt deze man van begin 30 puur op (domme) kracht. Hij is snel, bonkig, degelijk en fysiek zeer sterk. En hij heeft een neusje voor doelpunten. Het manco van négers vaak is dat ze qua voetbalintelligentie erg onderdoen. Ze moeten het puur van het fysieke hebben.
Als Ajax ook deze keer weer naar mij luistert, zoals ze destijds deden met Huntelaar, zeg ik: kopen, maar niet voor meer dan 6,5 miljoen.²
Ik heb net even op Youtube gekeken, want dat was het laatste wat ik nog niet goed had bekeken. Het chassis is vaal erg degelijk bij négers, en ook zijn hamstrings ogen verre van teder dus erg solide, alsof er fijne room door stroomt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:18 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hoe zit het met zijn chassis en hamstrings, zijn ze wel degelijk genoeg volgens jou eisen?
Het wordt een galavoorstelling nu. Prachtig positiespel en doelpunten zoals je ze nog nooit hebt gezien.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:31 schreef Fiskus het volgende:
Heb al lang kaartjes gehaald voor Slavia, in de veronderstelling dat dat dé alles of niets wedstrijd zou worden
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, kan iemand mij voorzien van het liedje:"Al gaan we naar Italië..." waar ook Dennis Bergkamp destijds in meezong?
Ajax, Ajax is oké.²
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:57 schreef _Mike_ het volgende:Aanval
Klaas Jan Huntelaar [ afbeelding ]* huizenjacht in Spanje
Ja, zo heb ik ook zeven vrienden weten te strikken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:42 schreef MaxC het volgende:
Heb ook al lang kaartjes gehaald en dacht echt dat dit de beslissende wedstrijd werd
Hopen dat ze er vol op knallen voor die 1e plek en niet zo lamlendig gaan spelen
De roze schoentjes van Sulejmaniquote:Op donderdag 4 december 2008 23:18 schreef RayMania het volgende:
http://web.at5.nl/sport/2(...)n-vertrek-huntelaar/
Die oorbel van Sulejmani.
Top Gear heeft echt gelijk met dat alle 'cocks' nu Audi kopen ipv BMW en dat de gewone burger nu weer gewoon BMW kan kopen zonder zich te schamenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:23 schreef Silaz het volgende:
[..]
har har. en rij je dan als 19 jarige in een dikke audi
De tovenaar.quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:59 schreef Emimich het volgende:
Over de wedstrijd tegen Slavia, hun keeper kreeg in de laatste minuut rood tegen HSV en die zal er dus niet bij zijn!
[ afbeelding ]
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1826186/
Hier ook, ik heb er nu eigenlijk helemaal geen zin meer in.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:42 schreef MaxC het volgende:
Heb ook al lang kaartjes gehaald en dacht echt dat dit de beslissende wedstrijd werd
Hopen dat ze er vol op knallen voor die 1e plek en niet zo lamlendig gaan spelen
flashbacksquote:Op vrijdag 5 december 2008 07:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier ook, ik heb er nu eigenlijk helemaal geen zin meer in.
Leeg stadion, hele dag gewerkt, koud, regen, magere 1-0.
En dat merkt hij in zn portomonee?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kost je zelf genoeg aan bijtelling.
Ja, zeker gezien de salarissen die ze ook krijgen.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Kost je zelf genoeg aan bijtelling.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, kan iemand mij voorzien van het liedje:"Al gaan we naar Italië..." waar ook Dennis Bergkamp destijds in meezong?
Ajax, Ajax is oké.²
quote:Ajax, Ajax is okay
A-J-A-X
De rest die doet ons niks
Er zijn ons in die jaren
Veel vedetten voorgegaan
Iedereen die wil in een Ajax-shirtje staan
Het allermooiste voetbal dat je bij ons ziet
En nooit, nee nooit, verliezen doen we niet
En wat dacht je van die mensen in de Meer
Niemand, nee nergens gaan ze zo te keer
refr.:
Ajax, Ajax is okay
A-J-A-X
Ajax, Ajax is okay
A-J-A-X
Ajax, Ajax
Al gaan we naar Italie of ergens anders heen
Ajax blijft voor ons altijd nummer een
Daar kunnen zij je leren hoe je voetballen moet doen
Daar leren ze je spelen als een echte kampioen
En wat kunnen ze lekker schreeuwen in de Meer
Niemand, nee nergens gaan ze zo te keer
We zingen
refr.
Ajax okay, Ajax okay, Ajax, Ajax, Ajax is okay
We zingen
refr.(2x)
Ik ben er sowieso bij. Gisteren m'n AMSTERDAM-vlag en een zak vol sjaaltjes in de taxi vergeten. Jammer.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:18 schreef denthemen het volgende:
Laat Slavia er maar uitgaan, dan kan Aanvoerder weer élke Donderdag dat wij in Amsterdam spelen hier naar toe komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |