Iemand die pakjes door laat van de piet.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Trouwens wie noemt zichzelf nou schoorsteen
Dat jullie het even wetenquote:Na lang wachten
IS DE ROCKZ BACK ON BOOMR!!!
Ga die shit uitchecken jo;)
Wil je Ft.? Ask me er is genoeg talent hier op boomr zo wie dr in is voor een collab just ask!
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik kwam onlangs per ongeluk op de site boomr.nl, dit is een community site voor alle bazen () die denken dat ze kunnen rappen, ik zocht voor de grap even op mijn woonplaats en kwam bij deze homeboy uit...
http://www.boomr.nl/rockz
WAAROMWaarom zet je dit op het internet
(luister vooral zijn 'collab'
met schoorsteen)
Klacht: Zo'n oerhollandse Neerlandse kraterkop die vreselijk populair gaat doen en probeert te rappen
* DutchErrorist ligt op de grond van het lachen
Mooi gesproken. No homo.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:04 schreef Nosh het volgende:
Nee, dan zo'n DutchErrorist die even makkelijk scoort met een topic als dit, omdat hij toch wel weet dat zo'n Rockz precies dát is wat de gemiddelde KLB-user aan het hyperventileren brengt.
Zo'n gast die zijn usernotes in zijn fotoboek post en zomaar gekke gezichten voor de webcam trekt.
Zo'n gast die je telkens overal ziet, maar die je nooit echt bijblijft.
Zo'n gast die hele lijsten met nietszeggende artiesten en filmtitels en favoriete lentekleur post.
Zo'n gast die HELEMAAL DOWN is met Amerika, maar ook met Canada, en ook met de nietszeggendheid van The Rolling Stone.
Zo'n gast die het hele KLB-bazen ding nét iets te serieus neemt en die ooit heeft overwogen om het tegen zijn vrienden te vertellen.
Nee dan zo'n gast.
Als je uiteenzetting niet zo helder was had ik jou in exact hetzelfde straatje gestopt. Je hebt je privileges verdiend!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:04 schreef Nosh het volgende:
Nee, dan zo'n DutchErrorist die even makkelijk scoort met een topic als dit, omdat hij toch wel weet dat zo'n Rockz precies dát is wat de gemiddelde KLB-user aan het hyperventileren brengt. Zo'n gast die zijn usernotes in zijn fotoboek post en zomaar gekke gezichten voor de webcam trekt. Zo'n gast die je telkens overal ziet, maar die je nooit echt bijblijft. Zo'n gast die hele lijsten met nietszeggende artiesten en filmtitels en favoriete lentekleur post. Zo'n gast die HELEMAAL DOWN is met Amerika, maar ook met Canada, en ook met de nietszeggendheid van The Rolling Stone. Zo'n gast die het hele KLB-bazen ding nét iets te serieus neemt en die ooit heeft overwogen om het tegen zijn vrienden te vertellen.
Nee dan zo'n gast.
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:07 schreef NotYou het volgende:
Nederlanders kunnen ook prima rappen, dat bewijzen deze talenten wel!!
http://www.boomr.nl/npmenmcdark
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:04 schreef Nosh het volgende:
Nee, dan zo'n DutchErrorist die even makkelijk scoort met een topic als dit, omdat hij toch wel weet dat zo'n Rockz precies dát is wat de gemiddelde KLB-user aan het hyperventileren brengt.
Zo'n gast die zijn usernotes in zijn fotoboek post en zomaar gekke gezichten voor de webcam trekt.
Zo'n gast die hele lijsten met nietszeggende artiesten en filmtitels en favoriete lentekleur post.
Zo'n gast die HELEMAAL DOWN is met Amerika, maar ook met Canada, en ook met de nietszeggendheid van The Rolling Stone.
Zo'n gast die het hele KLB-bazen ding nét iets te serieus neemt en die ooit heeft overwogen om het tegen zijn vrienden te vertellen.
Nee dan zo'n gast.
Op een gegeven moment verliezen die woorden hun waarde, Biels.quote:
Bij jullie welquote:Op donderdag 4 december 2008 22:16 schreef Nosh het volgende:
[..]
Op een gegeven moment verliezen die woorden hun waarde, Biels..
Nee Pleun is stoer.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Trouwens wie noemt zichzelf nou schoorsteen
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:07 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Nee een weekje geledenquote:Op donderdag 4 december 2008 22:39 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Je bent in een uurtje verhuist?
Nee man, nooit doen! Straks komen de Enclave Eyebots je halen!quote:Op donderdag 4 december 2008 22:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee een weekje geledenDenk je dat ik mijn huidige woonplaats op Fok! zet
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:45 schreef Anthony92 het volgende:
[..]
Nee man, nooit doen! Straks komen de Enclave Eyebots je halen!
hehe sukkel.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee een weekje geledenDenk je dat ik mijn huidige woonplaats op Fok! zet
dit is niet grappig, gewoon zielig, je ziet ook meteen dat ze niet 100% zijn....quote:Op donderdag 4 december 2008 22:24 schreef NotYou het volgende:
Mocht er na mijn eerdere post hier nog enige twijfel bestaan over het kunnnen van mc's van eigen bodem en dan met name mijn homegrowns van de week: npm en mcdark, bekijk dan onderstaande clips voor diepe emotionele lyrics gedropt met een flow zo origineel dat de tranen je direct in de ogen springen!![]()
npm ft. mcdark - Gevoelens in de strijd
npm - Nog 1 dag te leven
Ongekend persoonlijke knoop-in-je-zakdoek rap die je nog lange tijd bij zal blijven.
Ik krijg medelijden. Inhoudelijk is het nog steeds beter dan de teksten van BrainPower.quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE , dit kan niet echt zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 22:07 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
VInd je jezelf niet walgelijk? Als een verstandelijk beperkte persoon zichzelf ontkleed in het openbaar, dan ga je ookquote:Op vrijdag 5 december 2008 06:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE , dit kan niet echt zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
M'n vrijdag wat doe je
quote:Op vrijdag 5 december 2008 06:47 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
VInd je jezelf niet walgelijk? Als een verstandelijk beperkte persoon zichzelf ontkleed in het openbaar, dan ga je ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doen? Je blijlft lol hebben, zeker. Vertel het eens.
Dit is echt alle triestheid voorbij...quote:Op donderdag 4 december 2008 22:07 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
quote:ik blijf terug komen,waar dan ook.spook nu rond in je verschrikkelijkste dromen.ik ben je nachtmerrie,en blijf je volgen, tot je lijd. en zegt dat je van het bezorgen van struggels het je spijtJuweetzelf.
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:04 schreef Nosh het volgende:
Nee dan zo'n gast.
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:24 schreef NotYou het volgende:
Mocht er na mijn eerdere post hier nog enige twijfel bestaan over het kunnnen van mc's van eigen bodem en dan met name mijn homegrowns van de week: npm en mcdark, bekijk dan onderstaande clips voor diepe emotionele lyrics gedropt met een flow zo origineel dat de tranen je direct in de ogen springen!![]()
npm ft. mcdark - Gevoelens in de strijd
npm - Nog 1 dag te leven
Ongekend persoonlijke knoop-in-je-zakdoek rap die je nog lange tijd bij zal blijven.
Je wordt voorspelbaar schatquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:41 schreef Crane het volgende:
[..]die kende ik ja, echt te erg.
![]()
Overigens nog 10 keer erger dan alle mislukte rappers bij elkaar: http://www.boomr.nl/metal-muziek![]()
![]()
Typerend ook dat ze allemaal 0 'vriendjes' hebben, net als in het echt.
Beetje kromme vergelijking, maar vooruit. Geef je oordeel eens over de verstandelijke gesteldheid van deze rapper.quote:Op vrijdag 5 december 2008 06:47 schreef Juvenalis het volgende:
[..]
VInd je jezelf niet walgelijk? Als een verstandelijk beperkte persoon zichzelf ontkleed in het openbaar, dan ga je ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doen? Je blijlft lol hebben, zeker. Vertel het eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |