Cool!quote:
Leuk! Ik ben echt benieuwd, past natuurlijk ook veel beter bij mij dan zo'n bijbaantjequote:Op vrijdag 5 december 2008 12:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat betaalt zeker goed, ik ben ook stuud-assistentLeuk he, dat jij dan uitgekozen wordt
![]()
Ik was laatst ook gevraagd voor een ander vak, en laat dat nou net mijn favo vak van mijn hele Bachelor zijn! Ik hoop dus dat dat door gaat![]()
Jij ook succes! Is echt leuk vind ik!
Oeiquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kies alsjeblieft voor de UU! Ik heb nu Neerlandistiek, Taalwetenschap, Filosofie en Onderwijskunde bij de UvA gezien, en het is allemaal waardeloos geregeld (om over de begeleiding nog maar te zwijgen). Over de UU daarentegen heb ik niets dan goeds te vertellen!
Bij de UU word je betaald aan de hand van het jaar waarin je zit, je zou dan 2e jaars zijn? Al kan het dan het aan andere uni's anders werkt!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben echt benieuwd, past natuurlijk ook veel beter bij mij dan zo'n bijbaantje.
Ik snap alleen iets niet, dat ik sowieso nooit heb gesnapt. Hoe kun je nou je uurloon berekenen uit zo'n overzicht waarin de maandsalarissen staan? Ze hebben het sowieso over treden, geen idee wat dat zijn? Weet alleen dat ik in salarisschaal 2 zit en het bedrag dat daar bij trede 0 staat is 1507.
Ik heb natuurlijk alleen een paar vakken literatuurwetenschap gevolgd in mijn propedeusejaar Neerlandistiek, dus ik kan niet voor die specifieke opleiding spreken. Ik wilde graag een gecombineerde scriptie schrijven en dat is één groot drama geworden. De UU gaat veel zorgvuldiger om met studenten en aio's. Maar ik zit nu bij Sociale Wetenschappen, dus ik weet niet of dat bij Geesteswetenschappen ook zo is (en dat weet jij wel). Je kunt ook de Elsevier erop naslaan trouwens, om te zien hoe studenten hun opleidingen aan de UU en UvA beoordelen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
OeiKijk daar heb ik wel wat aan
Is de UvA dan echt zo slecht? Ik dacht te horen dat de VU slecht was
De UU is inderdaad echt goed vind ik. Geen enkele klacht.
Ik ga sowieso maar eens in gesprek met de studieadviseur, om ook te kijken hoe het zit met mijn overstap-mogelijkheden binnen de UU (van gewone MA naar Research MA).
Fietsen is je passie, en zo moet je er ook over schrijven.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:27 schreef cyclechick het volgende:
Ik moet een sollicitatiebrief versturen naar de versnelling, maar help! dat is niet mijn sterkste punt... Hopen maar dat ze me in ieder geval bellen/uitnodigen voor een gesprek. Dan zal ik in mijn vette Tour-de france-shirtje komen solliciteren
Ik heb in alle onschuld ooit een cactus gegevenquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:45 schreef Laureline het volgende:
Wat geef je een stiefmoeder voor Sinterklaas? Een spiegel?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb in alle onschuld ooit een cactus gegeven
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Moest even de eerste 5 min doorspeoelen met al dat gemotherf*ck, maar cool nummer, lekker met die beat die zo gelijkmatig klinkt, haha arme mensen, die moeten echt niet meer hebben geweten wat ze moesten doen!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:26 schreef SHE het volgende:
Omdat ik uit principe alleen maar spinninglessen neem van fietskoeriers
Technologic is tof.
Ik heb ooit in een jolige bui deze in de warming up van een steps-les gegooid.
In een klasje wat al moeite had met maat houden.
Muahahahaha
De onschuld van een suicide bomber ja!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Step awayyyyyy from the spinazie!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:42 schreef SHE het volgende:
Strijkwerk is done!!
Met dank aan Kylie Minogue's WOW
wowowowowowow [ afbeelding ]
Als je hier hulp bij nodig hebt moet je het even zeggen. Is mijn vak enzo, dit soort dingen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:47 schreef BlaatschaaP het volgende:
Volgens mij ben ik er uit en ga ik 8,30 verdienen! Da's al wat beter dan 5,75.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |