quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:44 schreef qonmann het volgende:
20:30 de volgende, als iemand eerder één wil maken, feel free
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:46 schreef ItaloDancer het volgende:
wtf ook de stand is al ge-update, word ik nu zo oud en traag![]()
of zitten jullie gewoon veel te vaak in MEN![]()
quote:
niet houdini, kijk nou eens goed..en dan ff googlenquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:38 schreef Briggy het volgende:
3. Schaakmachine
De vader van Christiaan was Constantijn...quote:Op donderdag 4 december 2008 20:46 schreef qonmann het volgende:
Christiaan Huygens , dacht dat het Constantijn was excuses![]()
ah okquote:Op donderdag 4 december 2008 20:56 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
De vader van Christiaan was Constantijn...
Neequote:
quote:
was al geradenquote:Op donderdag 4 december 2008 22:13 schreef Briggy het volgende:
SW: kool
alles gaat wat traag bij mij vanavondquote:
Dan kan het in de toekomst alleen maar beter worden ..quote:Op donderdag 4 december 2008 22:14 schreef Briggy het volgende:
[..]
alles gaat wat traag bij mij vanavond![]()
laten we het hopenquote:Op donderdag 4 december 2008 22:17 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dan kan het in de toekomst alleen maar beter worden ..
na ja ..teveel verbeteren hoeft ook weer nietquote:
quote:
eat that swarmahoerquote:
jij bent ook 2 x zo oudquote:
quote:
Ja oke weet ik maar zelf gaat het mij nooit lukken om er een te makenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:43 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik zou er één doen mocht ik er tijd voor hebben
Maar het lukt me zelfs nauwelijks om alles op FOK! wat ik wil volgen bij te lezen![]()
En het is bijna kerst enzo...
Maar er komt er wel weer één.
De beste methode om weer meer sleutelwoorden te krijgen is overigens wel gewoon zelf er één te doen
quote:
Zo kwam ik ook aan mijn 5 punten, het is in iig niet verboden.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:14 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Mag ik, als ik zin heb ook eentje plaatsen? Of mogen alleen de mensen die de vorige hebben geraden een plaatsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra, heel erg verklarende hint:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:45 schreef Mr.Jorn. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra, heel erg verklarende hint:Das toch een DOA?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:02 schreef ItaloDancer het volgende:
Nooit van gehoord.
Ik heb nu weer tijd en hoop idd deze week een nieuw spel te hebben. Gelijk mijn nieuwe kleurtje uitbuitenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je kan niet alles hebbenhoe staat het ervoor met je nieuwe spel, al tijd gehad?
1 Busongeluk --- swarmahoer. Doodsoorzaak van het overlijden van Cliff Burtonquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:41 schreef chufi het volgende:
pentium 4
Mooi is dat, ga ik ook maar eens wat eten en nadenken tijdens het etenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:51 schreef Clesar03 het volgende:
Ik ga nu eten, als het sw nog niet geraden is als ik terugkom, komt er een hint
quote:Op maandag 5 januari 2009 19:06 schreef tomtomaat het volgende:
lotus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
ook nietquote:Op maandag 5 januari 2009 19:16 schreef Mr.Jorn. het volgende:
jullie zijn wel snel, palestina?
warm!quote:Op maandag 5 januari 2009 20:17 schreef tomtomaat het volgende:
SW Engeland?
Nee, kijk post van mij hierbovenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:26 schreef tomtomaat het volgende:
hint 3: Elizabeth is een plaats (town) in de Amerikaanse staat Indiana?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
quote:Op maandag 5 januari 2009 20:32 schreef tomtomaat het volgende:
engels dan maar...
moet wat specifiekerquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:46 schreef tomtomaat het volgende:
2. pizza
nu nog actueelquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:48 schreef tomtomaat het volgende:
3. crisis
ja en hoe heette die?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:49 schreef tomtomaat het volgende:
3. financiele crisis
die jaquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:50 schreef swarmahoer het volgende:
kredietkrisis
weer aan het slapenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:51 schreef swarmahoer het volgende:
verdomme niet opgelet hoelaat ie kwammaarja had toch niet de andere geraden als ik t zo zie
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:08 schreef tomtomaat het volgende:
huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |