Zoek de vout(en) trouwensquote:De pizza is goed en rijkelijk belegt wat een zeer fijne smaak geeft.
Ieder mens maakt een fout, ik dus ook.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja BBQ chicken is het best
[..]
Zoek de vout(en) trouwens
Die is nog net ff lekkerder!!quote:Op donderdag 4 december 2008 19:58 schreef Terpentin07 het volgende:
Damn nu heb ik zin in een Big Americans.De Hot Texas is ook een aanrader.Nog pittiger.
Mist smaak in vergelijking met de texasquote:Op donderdag 4 december 2008 19:58 schreef Terpentin07 het volgende:
Damn nu heb ik zin in een Big Americans.De Hot Texas is ook een aanrader.Nog pittiger.
quote:Op donderdag 18 december 2008 22:47 schreef Wooldoor het volgende:
Wel goed te eten maar de casa di mamma's zijn toch net iets lekkerder dan de big americans puut omdat er op de big americans bijna geen kaas zit.
goeie vraagquote:Op vrijdag 19 december 2008 06:56 schreef Windigo het volgende:
Waarom schoof je hem er zonder voorverwarming in en bij welke temperatuur?
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 06:56 schreef Windigo het volgende:
Waarom schoof je hem er zonder voorverwarming in en bij welke temperatuur?
supertof!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:59 schreef Wunny het volgende:
Ik sta bovenaan bij Google.nl als je Big American zoekt.
Dit wou ik even melden!
Doei
Na 1 pizza zit ik behoorlijk vol, itt tot andere minder gevulde pizza's.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik kan er makkelijk twee van opeten.
En nee, heb geen obesitas.
Volgens mij zitten er altijd wel zoveel stukken opquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:42 schreef Shoombak het volgende:
op jouw foto zie ik veel meer salami dan ik normaal op mijn pizza's vind!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:13 schreef Silv het volgende:
Hawaii en BBQ Chicken hiervan zijn erg goed te eten
Die Cheese Onion is veels te vet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:25 schreef MikeyMo het volgende:
De Hawai en Cheese Onion zijn uber!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |