quote:Op donderdag 4 december 2008 17:06 schreef sezten het volgende:
heb ik nu een heel deel gemist in dat uurtje dat ik naar huis fietste?
Probeer het uit, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:07 schreef BobbyB het volgende:
Wat word het als je een kikker pijpt? Een knappe koning?
Ja, ineens ging het heel snel.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:06 schreef sezten het volgende:
Een uur naar huis fietsen?quote:Op donderdag 4 december 2008 17:06 schreef sezten het volgende:
wie ben jij nou weerquote:Op donderdag 4 december 2008 17:06 schreef sezten het volgende:
Haar ogen zijn zaadvragend.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:08 schreef Emimich het volgende:
[ afbeelding ]
Edit deze er even bij in de OP.
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:55 schreef Emimich het volgende:
BT is eigenlijk de grootste metalfan van deze SC!
Ik zet normaal gesproken alleen spange chicks in m'n OP. Dus, nee.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:08 schreef Emimich het volgende:
[ afbeelding ]
EEN UUR LANG FIETSEN?!quote:Op donderdag 4 december 2008 17:06 schreef sezten het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2008 17:06 schreef sezten het volgende:
Ze is niet knap. En dan zouden jullie ook wel zien als jullie niet zo afgeleid werden door die jetsers!quote:Op donderdag 4 december 2008 17:08 schreef Emimich het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is best wel ziek. Ik zou dan toch echt op zoek gaan naar een trein een bus een auto of een brommer.quote:
True, die in de OP van het vorige topic is beterquote:Op donderdag 4 december 2008 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze is niet knap. En dan zouden jullie ook wel zien als jullie niet zo afgeleid werden door die jetsers!
Welke jetsers?quote:Op donderdag 4 december 2008 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze is niet knap. En dan zouden jullie ook wel zien als jullie niet zo afgeleid werden door die jetsers!
yep, kon ook met de bus ja, maar dat vertyfde buienradar (waar ik vanaf nu nóóit meer kijk) zei dat het niet zo ging waaien, nou STORM zeg ik je pffquote:Op donderdag 4 december 2008 17:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een uur naar huis fietsen?Waarom pak je niet de bus of trein?
Zoek zelf maar in mijn hyves als je daar behoefte aan hebtquote:Op donderdag 4 december 2008 17:12 schreef NoelGallagher het volgende:
post hier je lekkerste wijf van je hyvesvriendjes
Dat notabene een meisje de enige is die het hierover met mij eens is.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
1 2 3 | (db:connect:connect_failed:mysql_busy) |
Ik ben zelf ook lekker aan het falenquote:Op donderdag 4 december 2008 17:17 schreef Silentalarm het volgende:
[ code verwijderd ]
Kankerfalendkankerfok.
Tofste foto wel.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:15 schreef Emimich het volgende:
Ik verveel me, tijd voor foto's van Breathtaking, jeweetwel, die vrouw van die clithoodpiercing!!
Goed te doen zou ik zeggen!
Ik ben godzijdank thuisgebracht door een collega.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:15 schreef reetveter het volgende:
Voor mij is fietsen op dit moment een onmogelijke opgave, heb geen spatbord dus kan netzo goed in een plas gaan rollen
Mijn PM vond je wel leuk tochquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 17:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2008 17:15 schreef Emimich het volgende:
Ik verveel me, tijd voor foto's van Breathtaking, jeweetwel, die vrouw van die clithoodpiercing!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 december 2008 17:17 schreef NoelGallagher het volgende:
NG Mênnus zegt:
weet jij niet wat rickrollen is?
Wesley³ zegt:
nee
Skaff-a
Die is hier niet meer welkom.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:17 schreef NoelGallagher het volgende:
NG Mênnus zegt:
weet jij niet wat rickrollen is?
Wesley³ zegt:
nee
Skaff-a
Godverdomme, fap fap fapquote:Op donderdag 4 december 2008 17:15 schreef Emimich het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |