abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 december 2008 @ 17:29:30 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_63760046
Die hebben we nog steeds!
The End Times are wild
pi_63760131
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:24 schreef LXIV het volgende:
Hier in het Brabantse (waar ik toch zeer aan verknocht ben) zijn er beduidend minder van dat soort instituten of instellingen. Helaas.
Wat dacht je van Groningen?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 4 december 2008 @ 17:35:33 #28
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_63760181
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:29 schreef LXIV het volgende:
Die hebben we nog steeds!
Nou, dan zijn we er toch uit?
Jij gaat gewoon eerlijke, tastbare producten maken daar in Batadorp. Goed loon, gratis wonen, iedereen happy.
pi_63760243
Hmm, Rijswijk. Nee, daar ken ik niemand. Alleen Den Haag (Schedeldoekkade of zoiets) en Hoofddorp.
pi_63760374
Ik vind dat je er maar flets uit ziet gellius.
Aldus.
pi_63760505
Ik heb wel echt mijn droombaan gevonden, al wist ik vantevoren niet dat dat zo zou zijn.

Ik kan me je moedeloosheid levendig voorstellen, Frollo. Het is moeilijk om niet iets héél anders te gaan doen (wat wie neemt je daar nu voor aan?) maar toch je horizon te verbreden (zodat je merkt dat iets waarvan je het aanvankelijk niet verwacht had je ineens toch heel erg bevalt).

Zo rond het einde van mijn studie dacht ik 'Wie neemt nou een filosoof aan?' En het is allemaal goedgekomen. Het kan je zomaar ineens meezitten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_63760740
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:42 schreef Z het volgende:
Ik vind dat je er maar flets uit ziet gellius.
Ik ben een werk in uitvoering, Z. .
pi_63760849
Toevallig vond ik mijn professie. Momenteel ben ik baanloos, maar ik weet wat ik zoek (als ik zoek). D'r is niet echt wat te vinden momenteel, de kredietcrisis heeft tamelijk reeele gevolgen hier. Gelukkig zit ik nog liever thuis bij de kachel dan op kantoor met een goede baan, dus ik lijd er niet onder.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63760957
Waar ik me dan altijd zo over verbaas is waarom al die vrije geesten geen antimeritocratiebeweging beginnen. De gebruikelijke drempels zijn er niet, jullie zijn hoogopgeleide, verlichte mensen en hebben alle tijd van de wereld om iets op poten te zetten.
Graag op anoniem
  donderdag 4 december 2008 @ 18:11:09 #35
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_63760986
Ik ben een voorstander van de meritocratie. Om maar eens een bezwaar te noemen.
The End Times are wild
pi_63761042
Ik ken iemand die naar Den Bosch is verhuisd omdat ze zwakzinnigentherapeute is. Het is echt waar!
pi_63761137
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:09 schreef Mainport het volgende:
Waar ik me dan altijd zo over verbaas is waarom al die vrije geesten geen antimeritocratiebeweging beginnen. De gebruikelijke drempels zijn er niet, jullie zijn hoogopgeleide, verlichte mensen en hebben alle tijd van de wereld om iets op poten te zetten.
Waarom verwacht jij drempelloze hoogopgeleide mensen antimeritocratisch te zijn?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_63761220
Een a.c.i!
pi_63761234
Vind ik lelijk, trouwens
  donderdag 4 december 2008 @ 18:35:24 #40
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_63761490
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:13 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ken iemand die naar Den Bosch is verhuisd omdat ze zwakzinnigentherapeute is. Het is echt waar!
Natuurlijk is het waar. Ik verzin hier niks.

Tot voor nog geen 30 jaar geleden moesten Brabantse (Katholieke) vrouwen kinderen op de wereld blijven zetten. Dit leverde grote gezinnen en veel stemmen voor de KVP op. Helaas, of wat is helaas, in ieder geval, waren de laatste drie, vier kinderen vaak zwakzinnig. Omdat die vrouwen dan al in de vijftig waren natuurlijk. Al die katholieke gezinnen brachten dus enorme hoeveelheden zwakzinnigen voort. Die moesten veilig opgeborgen waren. Gelukkig kent Brabant veel bosrijke omgevingen (Zo zie je dat God voor alles een Plan heeft en dat niets zomaar om niets is!). Daar werden deze mensen dan opgeborgen om tot in lengte van dagen te knippen, plakken, kleuren en biechten. Ik denk dat er hier in een straal van 15 kilometer zeker een stuk of 12 van deze instellingen zitten. En die zijn behoorlijk groot.
The End Times are wild
pi_63762219
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Waarom verwacht jij drempelloze hoogopgeleide mensen antimeritocratisch te zijn?
Als dat het geval is moeten alle letterkundigen, neerlandici, filosofen, sociologen en historici niet mekkeren dat ze niet aan de bak komen. In de meritocratie is geen plaats voor hen en kennelijk zijn ze het daar dan mee eens. Succes wordt gekwalificeerd als een goedbetaalde baan bij een consulting agency als senior advisor. Dan heb je het gemaakt in je leven. Bovendien zit de samenleving als kenniseconomie prachtig in elkaar. Als je goed rond wilt komen moet je maar een goed stel hersens hebben, anders ga je maar achter de kassa zitten.

Ik ben blij dat jullie zo gelukkig zijn met je leven.
Graag op anoniem
pi_63762373
Ik vrees dat ik er geen touw aan kan vastknopen, Mainport.

Maar ik ga slapen, mijn vrachtwagenchauffeur moet morgen om drie uur uit de veren, om in zijn tweedaagse baan ons geld te verdienen.

'truste!
pi_63762519
Eerst blijkt er niets mis te zijn met elke avond televisie te kijken, vindt men dat hetzelfde als Shakespeare, wordt er over lijnen en sporten gediscussieerd en nu wordt zelfs de meritocratie goedgepraat.

Waar ZIJN de waarden.
Graag op anoniem
pi_63763322
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:21 schreef ShadyLane het volgende:
Een a.c.i!

Ik weet gewoon nog wat een a.c.i. is.
pi_63763428
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:12 schreef sigme het volgende:
Ik vrees dat ik er geen touw aan kan vastknopen, Mainport.
Er valt ook geen touw aan vast te knopen. Doe nog eens een poging, Mainport.
pi_63763518
Ik vind het overigens ronduit stupide om antimeritocratie te zijn.
pi_63763528
Ik wil best uitleggen wat meritocratie betekent als jullie niet weten wat dat is.
Graag op anoniem
pi_63763725
quote:
Op donderdag 4 december 2008 19:55 schreef Mainport het volgende:
Ik wil best uitleggen wat meritocratie betekent als jullie niet weten wat dat is.
Ik héb een woordenboek. Het zou alleen fijn zijn als je zou uitleggen wat je bedoelt.
pi_63763742
Nu heb je het voor elkaar, ik heb een klaagbaaktopic geopend.
Graag op anoniem
pi_63763772
Potverdorie, je gaat toch geen terminologie opzoeken in het woordenboek. Doe je dat ook bij een tentamen?
Graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')