quote:Op donderdag 4 december 2008 15:06 schreef Noorsbloed het volgende: [..] Hmm wel ik ben blij dat het in ieder geval goed komt ! Ik weet uit ervaring hoe frustrerend het is. Hmm met mij ? Haarscheurtjes in het harnas. En geen lijm voorhanden![]()
Mijn eerste gedachte was rust nemen... Maar misschien is het beter om wat afleiding te hebben.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmm wel ik ben blij dat het in ieder geval goed komt !
Ik weet uit ervaring hoe frustrerend het is.
Hmm met mij ?
Haarscheurtjes in het harnas.
En geen lijm voorhanden
Goed idee!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:01 schreef Emimich het volgende:
Ik kan onderhand een aparte kaste maken voor BT en al haar aanbidders!
Hey, ben jij niet die ene Hagenees?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
JAAA, FIPOOO, eindelijk, yeasssss.
Jij had lesbisch moeten zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed idee!
Ooh en mooie tieten in de OP!
Wel ik ben blij dat het in ieder geval goed komt.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal wel goed uit. Het probleem is alleen dat het nog niet erg stevig is, als ik nu ga sporten dan ben ik zo weer terug bij af.
Ik moet het nu deze maand nog zelf spalken en daarna mag ik weer langzaam gaan sporten, eventueel met aanwijzingen van de fisio. Maar zo frusterend is het niet, ik had verwacht dat ik geopereerd zou moeten worden, wat nog veel langer zou duren. Nu lijkt het einde in zicht, nog een maandje...
En hoe gaat het bij jou?
1 x ben ik er geweest. Hij studeert in Den Haag, maar hij zit nu kamer te zoeken in Amsterdam want daar werkt hij.quote:
HELLP?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ze hebben wel een idee.
Maar ze kunnen niets zonder dat ze het zeker weten.
Het zit in haar lever, en ze moeten een lever biopsie doen.
Maar daar is ze nu gewoonweg te zwak voor.
Ik weet niet wat er zo grappig aan is dat mijn kindje doodgaat.quote:
Zie bovenstaande reactie.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel ik ben blij dat het in ieder geval goed komt.
Ik weet hoe frustrerend het is als je niet kan sporten.
Hmmm met mij ?
Haarscheurtjes in het harnas,
En geen lijm voorhanden
Ik wil ook een kamer in Amsterdam.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
1 x ben ik er geweest. Hij studeert in Den Haag, maar hij zit nu kamer te zoeken in Amsterdam want daar werkt hij.
Kenkerquote:Op donderdag 4 december 2008 15:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was rust nemen... Maar misschien is het beter om wat afleiding te hebben.
1 voordeel(tje), jullie relatie zal sterker dan ooit zijn als dit allemaal achter de rug is.
*heeft zelf een doodgeboren zusje
Dequote:Op donderdag 4 december 2008 15:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er zo grappig aan is dat mijn kindje doodgaat.
quote:
quote:Het HELLP-syndroom is een zeer ernstige vorm van hypertensie. Bij het HELLP-syndroom is er niet alleen sprake van eiwit verlies, en dus nierschade, maar ook van schade aan de lever en veranderingen in het bloed die bedreigend zijn voor moeder en kind.
Ik vindquote:Op donderdag 4 december 2008 15:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dehoeft niet altijd voor blijdschap te staan, kan ik van verschrokkenheid zijn. De
zegt genoeg.
Ik wil je lesbische ook nog welquote:Op donderdag 4 december 2008 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, jullie willen me niet?
Juist niet grappig. Juist kut. Ik bedoelde et zo dat ik er van schrok hoor, dat ik het erg vond!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er zo grappig aan is dat mijn kindje doodgaat.
jawelquote:Op donderdag 4 december 2008 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet te veel zuipenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kenker
Ben nog niet helemaal wakker.
Ik probeer ook echt wel rust te houden.
Maar dat is niet echt mogelijk.
En afleiding...
Ik ga dit weekend met vrienden gewoon uit.
Moet er even uit.
quote:
Hij zit nu in Den Haag maar daar worden ze uitgekikt ofzo? Word op dit moment illegaal verhuurt volgens mijquote:Op donderdag 4 december 2008 15:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil ook een kamer in Amsterdam.
Nee!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
toevallig de broer van gupjequote:Op donderdag 4 december 2008 15:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil ook een kamer in Amsterdam.
Het is ook makkelijk om advies te geven.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kenker
Ben nog niet helemaal wakker.
Ik probeer ook echt wel rust te houden.
Maar dat is niet echt mogelijk.
En afleiding...
Ik ga dit weekend met vrienden gewoon uit.
Moet er even uit.
Denk niet dat hij het zo bedoelde.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik vindniet het toonbeeld van geschrokkenheid dat is dan meer
![]()
= BLIJ
= Geschokt
In urk weten ze niet dat mensen ook Bi kunnen zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dan wil ik jou toch heul niet meer?
Dan bi, ik zeg altijd: "Een beetje bi is niet bah" voor een vrouw danquote:Op donderdag 4 december 2008 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dan wil ik jou toch heul niet meer?
Bluhquote:Op donderdag 4 december 2008 15:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Juist niet grappig. Juist kut. Ik bedoelde et zo dat ik er van schrok hoor, dat ik het erg vond!
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
In urk weten ze niet dat mensen ook Bi kunnen zijn
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hij zit nu in Den Haag maar daar worden ze uitgekikt ofzo? Word op dit moment illegaal verhuurt volgens mij
Het zal je maar gebeuren.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
toevallig de broer van gupje
Klopt.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Denk niet dat hij het zo bedoelde.
Klopt.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is ook makkelijk om advies te geven.
De praktijk is altijd een stuk moeilijker.
Maakt niet uit NB!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Bluh
Mijn oprechte excuses Silent![]()
Mijn beoordelingsvermogen is een beetje aan het slapen ..![]()
Nogmaals sorry
Dat ging ook over me broerquote:Op donderdag 4 december 2008 15:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
toevallig de broer van gupje
Ik een meisjequote:Op donderdag 4 december 2008 15:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]Geen idee, daar heb ik gelukkig geen last van.
![]()
[..]
Het zal je maar gebeuren.
In dat geval is gupje ene meisje, bwhehehe.
Zou wel heel stug zijn. Blijkt BT ineens mijn zusje ofzo te zijn. Volgens mij denk je dan echtquote:Op donderdag 4 december 2008 15:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]Geen idee, daar heb ik gelukkig geen last van.
![]()
[..]
Het zal je maar gebeuren.
In dat geval is gupje ene meisje, bwhehehe.
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zou wel heel stug zijn. Blijkt BT ineens mijn zusje ofzo te zijn. Volgens mij denk je dan echt![]()
FAIL
![]()
Succes.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Klopt.
Mijn fout
[..]
Klopt.
Ik leef op wilskracht en cafeïne
Mieters, ik ook!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:20 schreef reetveter het volgende:
Nou ik ga de stad inaju met den paraplu
koudquote:Op donderdag 4 december 2008 15:20 schreef reetveter het volgende:
Nou ik ga de stad inaju met den paraplu
Vooral als je dan op dr verhaal in sex hebt gerukt enzo.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zou wel heel stug zijn. Blijkt BT ineens mijn zusje ofzo te zijn. Volgens mij denk je dan echt![]()
FAIL
![]()
I know.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Succes.
En cafeine is ook niet alles he.
[..]
Mieters, ik ook!
hihi in de brugklas stond in de grote bosatlas altijd een T of een P of een AUG voor urkquote:Op donderdag 4 december 2008 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Urk, onder water zetten dat stuk land
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de oudste thuis, don't worryquote:Op donderdag 4 december 2008 15:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
FAIL
![]()
Je zou nog een keer langskomenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Urk, onder water zetten dat stuk land
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
hihi in de brugklas stond in de grote bosaltijd een T of een P of een AUG voor urkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blub
Haha, dat zou doodziek zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 15:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vooral als je dan op dr verhaal in sex hebt gerukt enzo.
Of dr verhalen over de te grote lullen van negers in KLB.
Die wil je toch ook even iets aan der verstand pompenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:25 schreef afcajos het volgende:
Dit is toch niet normaal meerzit ik wat op hyves rond te neuzen, kom ik een shoot tegen van een 15 jarig smaatje
[ afbeelding ]
Wat een woordgarpquote:Op donderdag 4 december 2008 15:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die wil je toch ook even iets aan der verstand pompen
15? Daar zou ik 10 jaar cel voor riskeren.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:25 schreef afcajos het volgende:
Dit is toch niet normaal meerzit ik wat op hyves rond te neuzen, kom ik een shoot tegen van een 15 jarig smaatje
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Valt wel mee anders zat ik hier nietquote:Op donderdag 4 december 2008 15:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik word daar op de brandstapel gegooid joh
Het is overigens wel waar, op elke foto zie je er net iets anders uitquote:Op donderdag 4 december 2008 15:25 schreef Noorsbloed het volgende:
Bijdeweg.
Voor de volgende meet![]()
Foto, zodat jullie weten hoe ik eruit zie
Dit is mijn meest recente foto ( vlak voordat Mirre ziek werd )
En eentje van Mirre en mij samen ( zelfde dag genomen )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begrijp dat je vriendin ziek is?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:25 schreef Noorsbloed het volgende:
Bijdeweg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is maar 120 uur schoffelen maxquote:Op donderdag 4 december 2008 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
15? Daar zou ik 10 jaar cel voor riskeren.
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:25 schreef Noorsbloed het volgende:
Bijdeweg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cvitanichquote:Op donderdag 4 december 2008 15:27 schreef Silentalarm het volgende:
Is het eigenlijk al bekend wie de opvolger van huntelaar gaat worden?
hihiquote:Op donderdag 4 december 2008 15:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
En dan aan de keukentafel, Dus zusje.. Ik hoorde dat jij een klitpiercing hebt![]()
![]()
Whehe, jos heeft een fapmapjequote:Op donderdag 4 december 2008 15:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik die van mirre opsla in mijn fap mapje ?![]()
Pardon?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op Fall hebben ze misschien een bod gedaan.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:30 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
joah maar ze gingen toch ook nog iemand haluuu?
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:27 schreef afcajos het volgende:
En dan aan de keukentafel, Dus zusje.. Ik hoorde dat jij een klitpiercing hebt![]()
![]()
Jij luistert best wel gaymuziek.quote:
Leef je uitquote:Op donderdag 4 december 2008 15:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik die van mirre opsla in mijn fap mapje ?![]()
Hmm apart danquote:Op donderdag 4 december 2008 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is overigens wel waar, op elke foto zie je er net iets anders uit
Mijn verloofde is extreem ziek op het moment jequote:Op donderdag 4 december 2008 15:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je vriendin ziek is?
En vrij ernstig dus ook?
Veel sterkte toegewenst
Crosspost.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij luistert best wel gaymuziek.
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Whehe, jos heeft een fapmapje![]()
Die had ik toen gezien trouwens. Je hebt ook een jailbait mapje en mennus veel pr0n op je pc.
Toevallig gister wel ja.quote:
ik moest lachenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Toevallig gister wel ja.
Een of andere tering allochtoon die het een goed idee vond zijn mandarijnen naar mij toe te gooien,
omdat ik hem vriendelijk vroeg om het station te verlaten.
Waarom moest hij het station verlaten dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:35 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Toevallig gister wel ja.
Een of andere tering allochtoon die het een goed idee vond zijn mandarijnen naar mij toe te gooien,
omdat ik hem vriendelijk vroeg om het station te verlaten.
quote:
WOAR?!quote:
omdat allochtoonquote:Op donderdag 4 december 2008 15:36 schreef henkdevlieg het volgende:
[..]
Waarom moest hij het station verlaten dan?
Dat had ik van iemand gehoord toen ik een ban hadquote:
Omdat ik daar de nachtwaker ben.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:36 schreef henkdevlieg het volgende:
[..]
Waarom moest hij het station verlaten dan?
FAIL!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[quote]Op donderdag 4 december 2008 15:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Oja BT had een clitpiercing!
[/quote]
Deze post maakt het nóg mooier, voor zover mogelijk!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, dat vind jij natuurlijk weer hilarisch.
Jaaaa, dikke quotefailquote:Op donderdag 4 december 2008 15:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[quote]Op donderdag 4 december 2008 15:36 schreef Paaskonijn het volgende:
Oja BT had een clitpiercing!
[/quote]
Kut ik moet ook voetballen. Kankerweer, dat wordt weer binnen trainen. Droefies in mijn team.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Als voetbal straks maar doorgaat.
Ik maak je leven met liefde prachtig hoor Emimich.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:38 schreef Emimich het volgende:
[..]
Deze post maakt het nóg mooier, voor zover mogelijk!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DISKRIMINATIE IES KOELTOERquote:Op donderdag 4 december 2008 15:38 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Omdat ik daar de nachtwaker ben.
En hij er om half 4 liep rond te zwalken.
En maar gillen in zijn berberlama taal.
Snapte er geen fuck van.
Gelukkig hoeft dat ook niet als je een busje pepperspray, en een gummiknuppel draagt
Was niet op FOK! dat zei iemand op PM of msn toen. Weet niet meer wie maar die zei dat.quote:
Dit viel onder schoonmaak werkzaamheden op en rond het stationquote:
Wat kom je agressief doen?quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik maak je leven met liefde prachtig hoor Emimich.
Ben jij een kloon van Damsco ?quote:
je hebt hem toch wel zijn eigen bloed laten opruimenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:41 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dit viel onder schoonmaak werkzaamheden op en rond het station
quote:
Goede reactie!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Was niet op FOK! dat zei iemand op PM of msn toen. Weet niet meer wie maar die zei dat.
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Damsco ?
Over gay-muziek gesprokenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij luistert best wel gaymuziek.
quote:
Dat is nog wel wat erger ja.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Over gay-muziek gesproken
Ik zat net Words van Boyzone hier achter mijn pc te karaoken!
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik zou het toch niet verkeerd onthouden hebben hè?
*PM's doorleest
Dat dacht ik dus serieus ook alquote:Op donderdag 4 december 2008 15:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Och ..quote:Op donderdag 4 december 2008 15:43 schreef gers het volgende:
[..]
je hebt hem toch wel zijn eigen bloed laten opruimen![]()
is zielig voor de schoonmakers enzo
WAT EEN GEIL POESJEquote:
Dat kan bijna niet andersquote:Op donderdag 4 december 2008 15:45 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus serieus ook al
Boyzonequote:Op donderdag 4 december 2008 15:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
quote:
en nu is dat mooie station viesquote:Op donderdag 4 december 2008 15:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Och ..
Hij had alleen een bloedneus
Viel nog wel mee.
[..]
WAT EEN GEIL POESJE
quote:
WAT?!quote:
En je hebt Jan in je UI, kun je nagaanquote:Op donderdag 4 december 2008 15:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat hoor ik al 12 jaar.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Al speelt ajax met heel jong ajax, zelfs dan eindigen ze hoger dan psv dit jaar
Het regendequote:Op donderdag 4 december 2008 15:46 schreef gers het volgende:
[..]
en nu is dat mooie station vies
denk eens aan al die reizigers
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:46 schreef Emimich het volgende:
Hoe lang duurt het voordat Huntelaar met een haarbandje speelt?
Maar Jan = heldquote:Op donderdag 4 december 2008 15:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En je hebt Jan in je UI, kun je nagaan
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:43 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Guti.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Inderdaadgecombineerd met zo'n smerig guti kapsel
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:46 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat kan bijna niet anders
Met die achterlijke vragenlijst
Ik denk dat Ajax onder PSV eindigt nu Harry de Hengst bij jullie in de spits staat.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Al speelt ajax met heel jong ajax, zelfs dan eindigen ze hoger dan psv dit jaar
Al dat metaal in haar poes is een kloon detectorquote:
Beter dat dan een of andere gestoorde in de spitsquote:Op donderdag 4 december 2008 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax onder PSV eindigt nu Harry de Hengst bij jullie in de spits staat.
wie ?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax onder PSV eindigt nu Harry de Hengst bij jullie in de spits staat.
Klopt.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Beter dat dan een of andere gestoorde in de spits
Hahah, nee eerder een kloon-magneetquote:Op donderdag 4 december 2008 15:50 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Al dat metaal in haar poes is een kloon detector
Of hij meet een Royston Drenthe kapsel aanquote:Op donderdag 4 december 2008 15:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja of dat klaas ineens kaal gaat
Van welke club kwam hij eigenlijk?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:52 schreef Urquhart het volgende:
Die Cvitanich gaat er gewoon nog 20 inleggen dit seizoen
Ik zal eens bij Football Manager kijken of Cvitanich wat doet. Heb nl. Huntelaar aangetrokkenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:52 schreef Urquhart het volgende:
Banfield uit Argentiniëquote:Op donderdag 4 december 2008 15:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Van welke club kwam hij eigenlijk?
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:50 schreef Noorsbloed het volgende:
Al dat metaal in haar poes is een kloon detector
Valt te hopen, anders worden we zeker geen kampioen!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:52 schreef Urquhart het volgende:
Met Huntelaar zijn we ook geen kampioen geworden, dus wat dat betreftquote:Op donderdag 4 december 2008 15:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Valt te hopen, anders worden we zeker geen kampioen!
Ik hoop dat hij tegen ado nog mee kan doen...quote:Op donderdag 4 december 2008 15:54 schreef afcajos het volgende:
Welke wedstrijd zou huntelaar afscheid nemen? Als het goed is ben ik er de laatste 3 thuiswedstrijden bij, wil dat wel meemakenHUNTELAAR BEDANKT
![]()
![]()
![]()
Klaas-Jan, hierbij wil ik je bedanken om als captain je team middenin het seizoen in de steek te laten!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:54 schreef afcajos het volgende:
Welke wedstrijd zou huntelaar afscheid nemen? Als het goed is ben ik er de laatste 3 thuiswedstrijden bij, wil dat wel meemakenHUNTELAAR BEDANKT
![]()
![]()
![]()
Hij voetbalt niet meer voor Ajax, dat heeft Real afgedwongen bij de onderhandelingenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij tegen ado nog mee kan doen...
Danku.quote:
dan is het goedquote:
Met Suárez ook niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:55 schreef Urquhart het volgende:
Met Huntelaar zijn we ook geen kampioen geworden, dus wat dat betreft
Blijft kippenvel. Toen hadden we nog charisteasquote:Op donderdag 4 december 2008 15:55 schreef afcajos het volgende:
Als ik hier weer aan denk4 rijen naar beneden gedonderd maar het was het waard
Of de 2-1 in de laatste minuut in de bekerfinale tegen PSV!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:55 schreef afcajos het volgende:
Als ik hier weer aan denk4 rijen naar beneden gedonderd maar het was het waard
Is niet zeker toch? En dan wat? Wij zijn ajax, wij zijn de beste.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij voetbalt niet meer voor Ajax, dat heeft Real afgedwongen bij de onderhandelingen
Al 4 jaar de beste inderdaad.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Is niet zeker toch? En dan wat? Wij zijn ajax, wij zijn de beste.
Ophoeren kk real
Ik dacht dat het vrij zeker was. Zou wel mooi zijn: 5 minuten voor tijd erin en dan nog een doelpuntje makenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Is niet zeker toch? En dan wat? Wij zijn ajax, wij zijn de beste.
Ophoeren kk real
Als we bij die selectie een betere trainer hadden en wat meer geluk bij dat moment dat chivu daar wegslipte hadden we de 6e cl kunnen winnenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Met wie wel. Ja Sneijder, Zlatan enzo
Ja ook fantastischquote:Op donderdag 4 december 2008 15:57 schreef Emimich het volgende:
[..]
Of de 2-1 in de laatste minuut in de bekerfinale tegen PSV!
Nog trauma's vanquote:Op donderdag 4 december 2008 15:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als we bij die selectie een betere trainer hadden en wat meer geluk bij dat moment dat chivu daar wegslipte hadden we de 6e cl kunnen winnen
De 6e?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als we bij die selectie een betere trainer hadden en wat meer geluk bij dat moment dat chivu daar wegslipte hadden we de 6e cl kunnen winnen
Je haalt nu 05/06 en 06/07 door elkaar!quote:Op donderdag 4 december 2008 16:00 schreef afcajos het volgende:
Ja ook fantastischAl was dat seizoen gewoon verneukt door met 1 goal geen kampioen worden
Dopingschandaal bij juventus '96 jeweetzquote:Op donderdag 4 december 2008 16:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
De 6e?5e jweetz
![]()
Tegen milan ja, dat die kk tommasson de bal nog ff moest aanraken dat ie op zijn naam kwam.
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dopingschandaal bij juventus '96 jeweetz
Eens.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Nijland is beter dan Huntelaar.
Oepsquote:Op donderdag 4 december 2008 16:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je haalt nu 05/06 en 06/07 door elkaar!
Wat een echte feyenoorder is die rakker tochquote:Op donderdag 4 december 2008 16:01 schreef afcajos het volgende:
[..]
De 6e?5e jweetz
![]()
Tegen milan ja, dat die kk tommasson de bal nog ff moest aanraken dat ie op zijn naam kwam.
zo erg geschetenquote:Op donderdag 4 december 2008 16:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb een toilet over laten lopen op school.
Inderdaadquote:Op donderdag 4 december 2008 16:03 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Wat een echte feyenoorder is die rakker toch
Er zat al allemaal papier in, maar ik had geen zin een goede toilet op te zoeken. Toen wilde het papier niet wegspoelen en drukte ik 10x achter elkaar op de flush knop.quote:
Keihard getrolled, gek.quote:
quote:
quote:
jaquote:Op donderdag 4 december 2008 16:18 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
En weer tot leven gewekt door Urks Hart !
edit. Dat is toch van een minifilm waar zij in speelt ?
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:18 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
En weer tot leven gewekt door Urks Hart !
edit. Dat is toch van een minifilm waar zij in speelt ?
Juist dat was hem !quote:
CZquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:33 schreef Skaff-a het volgende:
Puttense meisjes van 14
[ afbeelding ]
Gersje!quote:
De twee van Puttenquote:Op donderdag 4 december 2008 16:33 schreef Skaff-a het volgende:
Puttense meisjes van 14
[ afbeelding ]
Meer foto's ?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:33 schreef Skaff-a het volgende:
Puttense meisjes van 14
[ afbeelding ]
Vertel er meteen even bij dat ze zich heeft laten neuken door 3 jongens op 1 avond.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:33 schreef Skaff-a het volgende:
Puttense meisjes van 14
[ afbeelding ]
Halleluja daar wil ik wel een paar jaar voor brommenquote:Op donderdag 4 december 2008 16:33 schreef Skaff-a het volgende:
Puttense meisjes van 14
[ afbeelding ]
En hoe weet jij dát nou weer.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vertel er meteen even bij dat ze zich heeft laten neuken door 3 jongens op 1 avond.
Putten is kleinquote:Op donderdag 4 december 2008 16:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
En hoe weet jij dát nou weer.
Ze straalt uit dat ze het matras van Putten isquote:Op donderdag 4 december 2008 16:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
En hoe weet jij dát nou weer.
Lelijk wijf.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:33 schreef Skaff-a het volgende:
Puttense meisjes van 14
[ afbeelding ]
De jongedame in kwestie vertelde me dat ze naar de drive-inn ging (puttens kutfeest voor tieners) en dat ze flink had gezopen. Toen kwam ze 3 jongens tegen die met haar wouden blowen en dat wou ze en in ruil had ze die gasten sexueel bevredigtquote:Op donderdag 4 december 2008 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vertel er meteen even bij dat ze zich heeft laten neuken door 3 jongens op 1 avond.
Waarop zij als echte Puttense zei: "Zeg jongeman, wil jij mijn putje even scheppen?"quote:Op donderdag 4 december 2008 16:40 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
De jongedame in kwestie vertelde me dat ze naar de drive-inn ging (puttens kutfeest voor tieners) en dat ze flink had gezopen. Toen kwam ze 3 jongens tegen die met haar wouden blowen en dat wou ze en in ruil had ze die gasten sexueel bevredigt
Klacht: Porno scenes die mij nooit overkomen
Whehehequote:Op donderdag 4 december 2008 16:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze straalt uit dat ze het matras van Putten is
was je grote broer nog langsgekomenquote:
De jeugd van tegenwoordig - Stofzuiger.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:40 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
De jongedame in kwestie vertelde me dat ze naar de drive-inn ging (puttens kutfeest voor tieners) en dat ze flink had gezopen. Toen kwam ze 3 jongens tegen die met haar wouden blowen en dat wou ze en in ruil had ze die gasten sexueel bevredigt
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:40 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
WAARDELOZE POSTS ZONDER PICS!quote:Op donderdag 4 december 2008 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Putten herbergt nog veel meer lekkers.
Ik vind dit echt een leuke foto met jullie tweetjesquote:
Wanna suckie suckie, then fuckie?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig - Stofzuiger.
Dan raak je helemaal uitgeput!quote:Op donderdag 4 december 2008 16:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Putten herbergt nog veel meer lekkers.
14 jarig potentieëltjequote:Op donderdag 4 december 2008 16:40 schreef Lakitu het volgende:
Maar ze heeft wel tieten, dat moet ik haar nageven.
Heb je wiet dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wanna suckie suckie, then fuckie?
Zo ziet ze er ook wel uit ja.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
DAT REGEL IK WEL ALS JE DER BENT!!quote:
ik ga vanavond hoe dan ook aan de wietquote:Op donderdag 4 december 2008 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je met me wilt blowen, vind ik dat ook goed
Meh, ik zou dr niet doen. Maar ze heeft wel de goeie leeftijd.quote:
Wanneer?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:41 schreef gers het volgende:
[..]
was je grote broer nog langsgekomen
H 2 the omo.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Meh, ik zou dr niet doen. Maar ze heeft wel de goeie leeftijd.
tofquote:Op donderdag 4 december 2008 16:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga lekker door de regen fietsen, eerst naar kutinstituut en daarna meteen door naar schoolorkest.
Wat een dag. Ik ben echt geen 5 minuten thuis geweest.
Hij heeft wel zo geregeld dat hij geen wedstrijd meer voor Ajax speelt.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:54 schreef afcajos het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik heb ze toch liever wat volwassener.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Meh, ik zou dr niet doen. Maar ze heeft wel de goeie leeftijd.
veel plezierquote:Op donderdag 4 december 2008 16:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En ik fok nu vanaf school.
Dahag.![]()
Check haar fucking hoofd, gek.quote:
Ik heb d'r in het echt gezien, je zou haar doen, echt.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Check haar fucking hoofd, gek.Het is een omgebouwde man, maar dan mislukt ofzo.
Dus ja, als je haar zou doen, ben je homo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |