quote:Op donderdag 4 december 2008 15:06 schreef Noorsbloed het volgende: [..] Hmm wel ik ben blij dat het in ieder geval goed komt ! Ik weet uit ervaring hoe frustrerend het is. Hmm met mij ? Haarscheurtjes in het harnas. En geen lijm voorhanden![]()
Mijn eerste gedachte was rust nemen... Maar misschien is het beter om wat afleiding te hebben.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:06 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hmm wel ik ben blij dat het in ieder geval goed komt !
Ik weet uit ervaring hoe frustrerend het is.
Hmm met mij ?
Haarscheurtjes in het harnas.
En geen lijm voorhanden
Goed idee!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:01 schreef Emimich het volgende:
Ik kan onderhand een aparte kaste maken voor BT en al haar aanbidders!
Hey, ben jij niet die ene Hagenees?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
JAAA, FIPOOO, eindelijk, yeasssss.
Jij had lesbisch moeten zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 15:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goed idee!
Ooh en mooie tieten in de OP!
Wel ik ben blij dat het in ieder geval goed komt.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal wel goed uit. Het probleem is alleen dat het nog niet erg stevig is, als ik nu ga sporten dan ben ik zo weer terug bij af.
Ik moet het nu deze maand nog zelf spalken en daarna mag ik weer langzaam gaan sporten, eventueel met aanwijzingen van de fisio. Maar zo frusterend is het niet, ik had verwacht dat ik geopereerd zou moeten worden, wat nog veel langer zou duren. Nu lijkt het einde in zicht, nog een maandje...
En hoe gaat het bij jou?
1 x ben ik er geweest. Hij studeert in Den Haag, maar hij zit nu kamer te zoeken in Amsterdam want daar werkt hij.quote:
HELLP?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ze hebben wel een idee.
Maar ze kunnen niets zonder dat ze het zeker weten.
Het zit in haar lever, en ze moeten een lever biopsie doen.
Maar daar is ze nu gewoonweg te zwak voor.
Ik weet niet wat er zo grappig aan is dat mijn kindje doodgaat.quote:
Zie bovenstaande reactie.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:11 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel ik ben blij dat het in ieder geval goed komt.
Ik weet hoe frustrerend het is als je niet kan sporten.
Hmmm met mij ?
Haarscheurtjes in het harnas,
En geen lijm voorhanden
Ik wil ook een kamer in Amsterdam.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
1 x ben ik er geweest. Hij studeert in Den Haag, maar hij zit nu kamer te zoeken in Amsterdam want daar werkt hij.
Kenkerquote:Op donderdag 4 december 2008 15:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was rust nemen... Maar misschien is het beter om wat afleiding te hebben.
1 voordeel(tje), jullie relatie zal sterker dan ooit zijn als dit allemaal achter de rug is.
*heeft zelf een doodgeboren zusje
Dequote:Op donderdag 4 december 2008 15:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er zo grappig aan is dat mijn kindje doodgaat.
quote:
quote:Het HELLP-syndroom is een zeer ernstige vorm van hypertensie. Bij het HELLP-syndroom is er niet alleen sprake van eiwit verlies, en dus nierschade, maar ook van schade aan de lever en veranderingen in het bloed die bedreigend zijn voor moeder en kind.
Ik vindquote:Op donderdag 4 december 2008 15:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dehoeft niet altijd voor blijdschap te staan, kan ik van verschrokkenheid zijn. De
zegt genoeg.
Ik wil je lesbische ook nog welquote:Op donderdag 4 december 2008 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh, jullie willen me niet?
Juist niet grappig. Juist kut. Ik bedoelde et zo dat ik er van schrok hoor, dat ik het erg vond!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er zo grappig aan is dat mijn kindje doodgaat.
jawelquote:Op donderdag 4 december 2008 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet te veel zuipenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kenker
Ben nog niet helemaal wakker.
Ik probeer ook echt wel rust te houden.
Maar dat is niet echt mogelijk.
En afleiding...
Ik ga dit weekend met vrienden gewoon uit.
Moet er even uit.
quote:
Hij zit nu in Den Haag maar daar worden ze uitgekikt ofzo? Word op dit moment illegaal verhuurt volgens mijquote:Op donderdag 4 december 2008 15:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil ook een kamer in Amsterdam.
Nee!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
toevallig de broer van gupjequote:Op donderdag 4 december 2008 15:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil ook een kamer in Amsterdam.
Het is ook makkelijk om advies te geven.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kenker
Ben nog niet helemaal wakker.
Ik probeer ook echt wel rust te houden.
Maar dat is niet echt mogelijk.
En afleiding...
Ik ga dit weekend met vrienden gewoon uit.
Moet er even uit.
Denk niet dat hij het zo bedoelde.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik vindniet het toonbeeld van geschrokkenheid dat is dan meer
![]()
= BLIJ
= Geschokt
In urk weten ze niet dat mensen ook Bi kunnen zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dan wil ik jou toch heul niet meer?
Dan bi, ik zeg altijd: "Een beetje bi is niet bah" voor een vrouw danquote:Op donderdag 4 december 2008 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dan wil ik jou toch heul niet meer?
Bluhquote:Op donderdag 4 december 2008 15:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Juist niet grappig. Juist kut. Ik bedoelde et zo dat ik er van schrok hoor, dat ik het erg vond!
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
In urk weten ze niet dat mensen ook Bi kunnen zijn
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hij zit nu in Den Haag maar daar worden ze uitgekikt ofzo? Word op dit moment illegaal verhuurt volgens mij
Het zal je maar gebeuren.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
toevallig de broer van gupje
Klopt.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Denk niet dat hij het zo bedoelde.
Klopt.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is ook makkelijk om advies te geven.
De praktijk is altijd een stuk moeilijker.
Maakt niet uit NB!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:18 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Bluh
Mijn oprechte excuses Silent![]()
Mijn beoordelingsvermogen is een beetje aan het slapen ..![]()
Nogmaals sorry
Dat ging ook over me broerquote:Op donderdag 4 december 2008 15:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
toevallig de broer van gupje
Ik een meisjequote:Op donderdag 4 december 2008 15:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]Geen idee, daar heb ik gelukkig geen last van.
![]()
[..]
Het zal je maar gebeuren.
In dat geval is gupje ene meisje, bwhehehe.
Zou wel heel stug zijn. Blijkt BT ineens mijn zusje ofzo te zijn. Volgens mij denk je dan echtquote:Op donderdag 4 december 2008 15:19 schreef Zotheid het volgende:
[..]Geen idee, daar heb ik gelukkig geen last van.
![]()
[..]
Het zal je maar gebeuren.
In dat geval is gupje ene meisje, bwhehehe.
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zou wel heel stug zijn. Blijkt BT ineens mijn zusje ofzo te zijn. Volgens mij denk je dan echt![]()
FAIL
![]()
Succes.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:19 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Klopt.
Mijn fout
[..]
Klopt.
Ik leef op wilskracht en cafeïne
Mieters, ik ook!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:20 schreef reetveter het volgende:
Nou ik ga de stad inaju met den paraplu
koudquote:Op donderdag 4 december 2008 15:20 schreef reetveter het volgende:
Nou ik ga de stad inaju met den paraplu
Vooral als je dan op dr verhaal in sex hebt gerukt enzo.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zou wel heel stug zijn. Blijkt BT ineens mijn zusje ofzo te zijn. Volgens mij denk je dan echt![]()
FAIL
![]()
I know.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Succes.
En cafeine is ook niet alles he.
[..]
Mieters, ik ook!
hihi in de brugklas stond in de grote bosatlas altijd een T of een P of een AUG voor urkquote:Op donderdag 4 december 2008 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Urk, onder water zetten dat stuk land
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de oudste thuis, don't worryquote:Op donderdag 4 december 2008 15:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
FAIL
![]()
Je zou nog een keer langskomenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:22 schreef NoelGallagher het volgende:
Urk, onder water zetten dat stuk land
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:23 schreef Devvie het volgende:
[..]
hihi in de brugklas stond in de grote bosaltijd een T of een P of een AUG voor urkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blub
Haha, dat zou doodziek zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 15:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vooral als je dan op dr verhaal in sex hebt gerukt enzo.
Of dr verhalen over de te grote lullen van negers in KLB.
Die wil je toch ook even iets aan der verstand pompenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:25 schreef afcajos het volgende:
Dit is toch niet normaal meerzit ik wat op hyves rond te neuzen, kom ik een shoot tegen van een 15 jarig smaatje
[ afbeelding ]
Wat een woordgarpquote:Op donderdag 4 december 2008 15:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die wil je toch ook even iets aan der verstand pompen
15? Daar zou ik 10 jaar cel voor riskeren.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:25 schreef afcajos het volgende:
Dit is toch niet normaal meerzit ik wat op hyves rond te neuzen, kom ik een shoot tegen van een 15 jarig smaatje
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Valt wel mee anders zat ik hier nietquote:Op donderdag 4 december 2008 15:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik word daar op de brandstapel gegooid joh
Het is overigens wel waar, op elke foto zie je er net iets anders uitquote:Op donderdag 4 december 2008 15:25 schreef Noorsbloed het volgende:
Bijdeweg.
Voor de volgende meet![]()
Foto, zodat jullie weten hoe ik eruit zie
Dit is mijn meest recente foto ( vlak voordat Mirre ziek werd )
En eentje van Mirre en mij samen ( zelfde dag genomen )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begrijp dat je vriendin ziek is?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:25 schreef Noorsbloed het volgende:
Bijdeweg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is maar 120 uur schoffelen maxquote:Op donderdag 4 december 2008 15:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
15? Daar zou ik 10 jaar cel voor riskeren.
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:25 schreef Noorsbloed het volgende:
Bijdeweg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cvitanichquote:Op donderdag 4 december 2008 15:27 schreef Silentalarm het volgende:
Is het eigenlijk al bekend wie de opvolger van huntelaar gaat worden?
hihiquote:Op donderdag 4 december 2008 15:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
En dan aan de keukentafel, Dus zusje.. Ik hoorde dat jij een klitpiercing hebt![]()
![]()
Whehe, jos heeft een fapmapjequote:Op donderdag 4 december 2008 15:27 schreef afcajos het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik die van mirre opsla in mijn fap mapje ?![]()
Pardon?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |