Rio waarde vriend, Rioquote:Op donderdag 4 december 2008 14:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het pittoreske en immer bruisende Almere was het toch?
Ik 90 minuten.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:08 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb morgen 2 uur vrij gekregen van de Sint
Deze? Deze hebben wij net gekregen:quote:Op donderdag 4 december 2008 15:09 schreef Belsezar het volgende:
Wij hebben net jutezakjes gekregen met lekkers erin!
Ja die ja!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze? Deze hebben wij net gekregen:
[ afbeelding ]
Dat zou wel humor zijn he, dat ze ineens opkijken vanachter hun monitor en elkaar zien.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:15 schreef Den_Haag het volgende:
Werken jullie niet gewoon bij hetzelfde bedrijf?
Naah, ik heb hem al eens ontmoet. En verder niet hier gespot nog.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zou wel humor zijn he, dat ze ineens opkijken vanachter hun monitor en elkaar zien.
[ afbeelding ]
Oh, dan ben ik abuisquote:
Inderdaad, en ik heb geen josti op kantoor zitten.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah, ik heb hem al eens ontmoet. En verder niet hier gespot nog.
Maakt niet uit De Baas. Kan weleens gebeuren.quote:
Het spreekwoord: "Het kan de beste overkomen" is zojuist bewezenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maakt niet uit De Baas. Kan weleens gebeuren.
neequote:
quote:
Nou, zo lief ben je dus eigenlijk niet !quote:Op donderdag 4 december 2008 16:14 schreef Nijns het volgende:
[..]Whaha..! Ownee, het is electrische-vliegenmepper-man!
Wel hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou, zo lief ben je dus eigenlijk niet !
Ah, die clownskop is inderdaad een stukje vriendelijker, this time I will see it through the fingers.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wel hoorIk wou helemaal geen
posten, maar een
![]()
Gelukkig maar.. *betraande oogjes* *snif, snif*quote:Op donderdag 4 december 2008 16:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah, die clownskop is inderdaad een stukje vriendelijker, this time I will see it through the fingers.
Hij is de oppersingle, van hem kunnen we nog eens wat leren!quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hij is de oppersingle, van hem kunnen we nog eens wat leren!
Bijvoorbeeld: als je lang genoeg single blijft, doe je álles om kindertjes op schoot te krijgen en verzamel je een kudde knechten van de gekleuirde overtuiging om je heen.
quote:
Of wil ze graag de staf van de Goedgeiligman even vasthouden?quote:Op donderdag 4 december 2008 17:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil je ook wat lekkers uit de zak van sinterklaas dan?
Jij krijgt met de roequote:
Daar krijgt ze óók meequote:Op donderdag 4 december 2008 17:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is geen roe maar een zweep.Mannen zien ook geen verschil.
Dus ze krijgt dubbel? En de roe en de zweep?quote:Op donderdag 4 december 2008 17:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Daar krijgt ze óók mee
...vrouwen die denken dat ze het beter weten...
Wil jij ook met de zweep dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus ze krijgt dubbel? En de roe en de zweep?Arme meid, wist niet dat ze zo stout was.
... mannen die denken te weten wat vrouwen denken...
Liever Sedan.quote:
Kom maar hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 18:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Liever Sedan.Degene die mij met de zweep geeft, zal ook zeker heel hard moeten kunnen rennen.
Precies, allebeiquote:Op donderdag 4 december 2008 18:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus ze krijgt dubbel? En de roe en de zweep?Arme meid, wist niet dat ze zo stout was.
... mannen die denken te weten wat vrouwen denken...
Een overbodige r. Moest even mijn tong rollen.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kom maar hoor![]()
Liever als wie trouwens?
Niets. Daarom juistquote:
Met je tong rollen?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een overbodige r. Moest even mijn tong rollen.
rrrrrquote:Op donderdag 4 december 2008 18:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een overbodige r. Moest even mijn tong rollen.
Ik heb hier nog afwas staan...quote:Op donderdag 4 december 2008 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, even inkoppen dan: wat had ik moeten doen?
Heb ook nog een kamer die opgeruimd moet wordenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb hier nog afwas staan...En er moeten ook nog boodschappen gehaald worden...
Niemand dus, niemand rent hard genoeg.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
rrrrr
Maar back to the point, wie geeft je normaal met de zweep dan?
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niemand dus, niemand rent hard genoeg.
Wat doe je dit weekend?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, je kent het wel tongworstelen. Alleen was er nu niemand waarmee ik kon worstelen.
Tss.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
* rent en struikelt over troep *
Fun hebben?quote:
Specificeer dat eensquote:
of een stevigere ketting aan de aanrecht en jou linkerenkel vast makenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Liever Sedan.Degene die mij met de zweep geeft, zal ook zeker heel hard moeten kunnen rennen.
Viool?quote:
Heerlijke lange wandelingen met mijn hond.quote:
Moet je wel eerst bij mijn enkel kunnen komen.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
of een stevigere ketting aan de aanrecht en jou linkerenkel vast maken
is dat een uitdaging?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:30 schreef Bengeltje het volgende:
Moet je wel eerst bij mijn enkel kunnen komen.
Elektrische vioolquote:
Lekkerquote:Op donderdag 4 december 2008 19:36 schreef vencodark het volgende:
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet?![]()
Maare ik hoef nog maar 8 keer te gaan werken en dan heb ik vakantie.![]()
Ik heb al allerlei wilde plannen om te gaan doen.![]()
Jaa, moet nog op kerstcadeautjes voor mijn broertje. Dus moet naar Rotterdam want hij vraagt altijd rare dingen die alleen in speciale winkels waarschijnlijk te krijgen zijn.quote:
Heb het 6 jaar terug ong voor twee jaar gespeeld. Dus kon er niks van en nu natuurlijk helemaal niet meerquote:Op donderdag 4 december 2008 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Speel je viool ja CG?
Leuk zeg!
sorry, maar kettingen vast maken aan dames enkels doe ik zonder hulp, dus success met het vinden van je eigen uitdagingquote:
De hond van mijn ouders is al heel oud, die kan niet meer zo ver lopen. maar het is wel de liefste hond ter wereldquote:Op donderdag 4 december 2008 19:30 schreef Bengeltje het volgende:
Heerlijke lange wandelingen met mijn hond.
Vouw ik je toch gewoon dubbelquote:Moet je wel eerst bij mijn enkel kunnen komen.
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa, moet nog op kerstcadeautjes voor mijn broertje. Dus moet naar Rotterdam want hij vraagt altijd rare dingen die alleen in speciale winkels waarschijnlijk te krijgen zijn.En thuis mogen ze niet weten dat ik die richting op ga doen moet eerst naar Goes en dan met de sneltrein naar R'dam. Dan weten ze niet waar ik vandaan kom.
![]()
En ik ga mijn Nintendo 64 weer uit het stof halen. Heb zin om Mario te spelen.
quote:
Dan moet ik eerst naar Zierikzee.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
bus uit zierikzee naar r'dam ahoy is sneller, zeker als je de snelbus pakt. Die stopt maar op 2 plekken.. Althans vroeger dan
Toch leuk!quote:Op donderdag 4 december 2008 19:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb het 6 jaar terug ong voor twee jaar gespeeld. Dus kon er niks van en nu natuurlijk helemaal niet meer
Willen ze zo graag weten dan wat ze voor kerst krijgenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa, moet nog op kerstcadeautjes voor mijn broertje. Dus moet naar Rotterdam want hij vraagt altijd rare dingen die alleen in speciale winkels waarschijnlijk te krijgen zijn.En thuis mogen ze niet weten dat ik die richting op ga doen moet eerst naar Goes en dan met de sneltrein naar R'dam. Dan weten ze niet waar ik vandaan kom.
![]()
En ik ga mijn Nintendo 64 weer uit het stof halen. Heb zin om Mario te spelen.
Jou uitdagingquote:Op donderdag 4 december 2008 19:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Hij zijne Elegy, regel jij ook ff lekker je eigen enkels om kettingen aan vast te maken..
WTF... iedereen gaat er hier met mijn uitdagingen vandoor, waar is jullie respect gebleven.. Stelletje vrijgezelle bloedhonden
das waar... en vanuit la chappelle is dat wat lastiger inderdaad.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst naar Zierikzee.
Pfff, ik pwn je gewoonquote:Op donderdag 4 december 2008 19:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Hij zijne Elegy, regel jij ook ff lekker je eigen enkels om kettingen aan vast te maken..
WTF... iedereen gaat er hier met mijn uitdagingen vandoor, waar is jullie respect gebleven.. Stelletje vrijgezelle bloedhonden
Ja lijkt me ook leuk. Hoe ziet die viool eruit GC.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Toch leuk!
Viool is wel bijzonder
Ik heb 5 maanden stage gelopen in Zierikzee. Ik weet hoe klere-eind het is ja.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das waar... en vanuit la chappelle is dat wat lastiger inderdaad.
*stoeptegel pakt*quote:Op donderdag 4 december 2008 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook leuk. Hoe ziet die viool eruit GC.
@ Sedan? Niemand die nu hier is, legt mij dubbel of aan een ketting.
Het lijkt me ook erg leuk als ik het een beete kan, maar dat zal nog een tig jaar durenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Toch leuk!
Viool is wel bijzonder
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
Van mij mag je gewoon loslopen hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vanessa Mae ain't got shit on youquote:Op donderdag 4 december 2008 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het lijkt me ook erg leuk als ik het een beete kan, maar dat zal nog een tig jaar duren
[..]
[ afbeelding ]
De zwarte heb ik
Hahaquote:
en als ik nu eens oefen op heel lief te kijken en het dan nog een keertje vraag aan je? Stoeptegels enzo, dat is zo uuuh middeleeuws. Dan kan ik je net goed aan je haren mee naar de keuken slepen. Maar gelukkig hebben wij brabo's enige evolutie meegekregen enzo, dus probeer ik het eerst met wat stroop ipv stoeptegels.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het lijkt me ook erg leuk als ik het een beete kan, maar dat zal nog een tig jaar duren
[..]
[ afbeelding ]
De zwarte heb ik
Metromannetjequote:Op donderdag 4 december 2008 20:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en als ik nu eens oefen op heel lief te kijken en het dan nog een keertje vraag aan je? Stoeptegels enzo, dat is zo uuuh middeleeuws. Dan kan ik je net goed aan je haren mee naar de keuken slepen. Maar gelukkig hebben wij brabo's enige evolutie meegekregen enzo, dus probeer ik het eerst met wat stroop ipv stoeptegels.
that's me... alhoewel meer trammannetje hoor, lijn 2 en 10 elke dagquote:
[vrijdagmode]quote:Op vrijdag 5 december 2008 07:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik voel mij bijna verplicht te fokken, omdat er anders straks geen werk meer is
Dat zijn sukkeltjes.. Maar wanneer er maar een indicatie van kinderen bij zit, dan klap ik standaard op slotquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:18 schreef Elegy het volgende:
Zal ik doen, maar de ervaring leert dat de mensen om mij heen sex veel te serieus nemen en je er geen grappen over mag maken![]()
Jij bent niet van de rammelende eierstokken?quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat zijn sukkeltjes.. Maar wanneer er maar een indicatie van kinderen bij zit, dan klap ik standaard op slot
En ze zijn nog van mijn leeftijd/jonger ook nog. Maar ze zijn heel erg bezig met hun persoonlijke ontwikkeling en "plekken bemachtigen met meer verantwoordelijkheid en senior taken" en daar passen grappen over/met/van sex natuurlijk niet in. Daarbij zijn de meesten ook al gesettled (ja heus!) en voor hen schijnt sex iets sacraals te zijn wat je alleen doet met je Grote Liefde op zondagochtend met het licht uit.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Aah gadver, saaie collegas dan
Maar wij zullen er voor je zijn
niet bepaald neequote:Op vrijdag 5 december 2008 08:25 schreef Elegy het volgende:
Jij bent niet van de rammelende eierstokken?
Zeker weten! Je komt de feestdagen vast wel goed doorquote:
Mooiquote:
quote:Zeker weten! Je komt de feestdagen vast wel goed door
De Baas! Hoe is het? Nog leuke plannen voor het weekend?quote:
En zo hoort het.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:27 schreef Elegy het volgende:
en voor hen schijnt sex iets sacraals te zijn wat je alleen doet met je Grote Liefde
Same old, same oldquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De Baas! Hoe is het? Nog leuke plannen voor het weekend?
Alleen met het licht uit natuurlijk hè!quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:33 schreef Belsezar het volgende:
Gaan we vandaag weer de wereld veroveren?
Mwah, ik denk dat het een uitrustweekend wordquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Same old, same old
Wat commissiewerk, mijn Escher tekening ophangen, sollicitaties doen, mijn ouders helpen met wat computervraagjes en naar de nieuwe Bond met een paar vrienden. Eventueel nog wat sporten maar dat gaat niet lukken vrees ik.
En jij, nog mooie plannen? (als in: ga je nog batsen?)
Gelukkig! Ik heb er zin in vandaag!quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Alleen met het licht uit natuurlijk hè!
[..]
Uiteraard
Je leest ook alleen wat je wil lezenquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:40 schreef Cuegirllie het volgende:ik dacht dat ik in R&P zat, lees ik alleen maar over batsen
Jaja, en dan maandag weer met allemaal stoere batsverhalen aankomen hè?quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat het een uitrustweekend wordNiks bijzonders dus.
Als dat zo maar eens zo wasquote:
Ik niet. Althans, vanaf nu tot 13.30u heb ik niet zo'n trek in, ik wil weekend.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig! Ik heb er zin in vandaag!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik niet. Althans, vanaf nu tot 13.30u heb ik niet zo'n trek in, ik wil weekend.klutsen
Jullie zijn er wel slecht in zeg, hoelang doen jullie dat nu?quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:33 schreef Belsezar het volgende:
Gaan we vandaag weer de wereld veroveren?
We zijn er al heel lang mee bezig hoor. Wat dacht je van de invoering van de euro?quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jullie zijn er wel slecht in zeg, hoelang doen jullie dat nu?morgen.
Noem je dat een overname?quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
We zijn er al heel lang mee bezig hoor. Wat dacht je van de invoering van de euro?
Kwestie van lange termijn strategie. Eerst haal je de nationale identiteit onderuit, daarna verban je fysiek geld en vervolgens kun je het plebs chippenquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Noem je dat een overname?uhm oke, je moet ergens beginnen natuurlijk.
quote:And [the Antichrist] causeth all, both small and great, rich and poor, free and bond, to receive a mark in their right hand, or in their foreheads:
And that no man might buy or sell, save [except] he that had the mark, or the name of the beast, or the number of his name.
Klinkt ook alsof er bij jou een chipje los zit.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kwestie van lange termijn strategie. Eerst haal je de nationale identiteit onderuit, daarna verban je fysiek geld en vervolgens kun je het plebs chippen
[..]
Dat maakt deel uit van een uitgekiende strategie. Want er is toch niemand die me gelooft, dus kan ik rustig mijn gang gaanquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Klinkt ook alsof er bij jou een chipje los zit.
Inderdaad, vandaar ook de crisis op de beurzen. Ons plan werpt zijn vruchten afquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kwestie van lange termijn strategie. Eerst haal je de nationale identiteit onderuit, daarna verban je fysiek geld en vervolgens kun je het plebs chippen
[..]
Precies, ondertussen maken we de massa nog bang met terroristen en 2012 om lekker paniek te zaaien en controlemiddelen er doorheen te jassenquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, vandaar ook de crisis op de beurzen. Ons plan werpt zijn vruchten af
En dan hebben we nog een paar van die idioten wijsgemaakt dat een of andere zogenaamde maya kalender het einde van de wereld voorspelt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:53 schreef Elegy het volgende:
[..]
Precies, ondertussen maken we de massa nog bang met terroristen en 2012 om lekker paniek te zaaien en controlemiddelen er doorheen te jassen
We wilden Litpho. Maar het is er nog niet van gekomen helaasquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:56 schreef Kluts het volgende:
Elegy, hoe zit het eigenlijk met jullie ledematen-bussiness?
Of doen jullie daar niks meer mee?
Dat loopt prima met de aankomende kerst. Er komen weer volop bestellingen binnen momenteelquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:56 schreef Kluts het volgende:
Elegy, hoe zit het eigenlijk met jullie ledematen-bussiness?
Of doen jullie daar niks meer mee?
Maar gelukkig zijn er genoeg andere donoren hèquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We wilden Litpho. Maar het is er nog niet van gekomen helaas
Ideeen om het wel uit te voeren?
Dat zal ongetwijfeld. Misschien een leuk idee om in het kader van de feestdagen een kookboekje kado te doen bij de ledematen, met verschillende tips voor bereidingen en dergelijke.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:59 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat loopt prima met de aankomende kerst. Er komen weer volop bestellingen binnen momenteel
En hoi
Een trio bestaande uit alleen mannen, nu niet echt mijn fantasie.quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We wilden Litpho. Maar het is er nog niet van gekomen helaas
Ideeen om het wel uit te voeren?
Niet in de samenstelling van 3 mannen nee.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een trio met mannen, nu niet echt mijn fantasie.
Inderdaad, geen gebrek aan!quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:00 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn er genoeg andere donoren hè
Jij bent toch zon uitstekende kok? En je werkte al samen met ons. Niet iets voor jou om te maken?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld. Misschien een leuk idee om in het kader van de feestdagen een kookboekje kado te doen bij de ledematen, met verschillende tips voor bereidingen en dergelijke.
En hoi.
Dat bedoelde ik, je moet wat langzamer zijn.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet in de samenstelling van 3 mannen nee.
Jij alleen tussen mannen is natuurlijk geen trio maar een gangbang.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een trio bestaande uit alleen mannen, nu niet echt mijn fantasie.
Daar ben ik te verlegen voor.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jij alleen tussen mannen is natuurlijk geen trio maar een gangbang.
uhhuquote:
Volgens mij gelooft niemand dat, Bengel.quote:
Valse bescheidenheid, je moet er gewoon even "overheen"quote:
Zodra we dat weten, weten we ook waarom niemand in mijn onschuldigheid gelooft.quote:
Censuurbalkjes zijn voor watjes!quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zie Bengeltje nu voor me in sletterige kleding, smachtend naar een rij mannen die staan te wachten.
Die mannen hebben godzijdank een censuurbalkje op de juiste plaatsen, phew...
Draagt ze kleding? Jij ziekelijk pervers mannetje!quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik zie Bengeltje nu voor me in sletterige kleding, smachtend naar een rij mannen die staan te wachten.
Japanse censuurpornoquote:Die mannen hebben godzijdank een censuurbalkje op de juiste plaatsen, phew...
Een kerstpakje natuurlijk, om in de sfeer te blijven.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:25 schreef Elegy het volgende:
[..]
Draagt ze kleding? Jij ziekelijk pervers mannetje!
Maar da's dan niet sletterig. Zeker niet als het zo'n setje is wat jij ook aan gaat trekken als je bij mij komt kokenquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een kerstpakje natuurlijk, om in de sfeer te blijven.
Mijn voorkeur gaat dan alsnog naar hard.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een kerstpakje natuurlijk, om in de sfeer te blijven.
Ik ga helemaal niks kerstachtigs aandoen als ik bij jou kom koken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:29 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar da's dan niet sletterig. Zeker niet als het zo'n setje is wat jij ook aan gaat trekken als je bij mij komt koken
Voor jou kan ik ook keihard zijn hoor, ik ben voor ieder wat wils.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat dan alsnog naar hard.
Dat is bij een gangbang niet echt handig.quote:
Waarom niet ?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is bij een gangbang niet echt handig.
Dat mag ook. Natuurlijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niks kerstachtigs aandoen als ik bij jou kom koken.
Met een zachte genotsknots bang je anders vrij weinig hoorquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarom niet ?
Dan kun je me aaien terwijl ik bang !
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:35 schreef Elegy het volgende:
[..]
Met een zachte genotsknots bang je anders vrij weinig hoor
Het is vrijdag hè, dan maakt het niet uit wat je zegt, het wordt toch wel gerelateerd aan iets met sexquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat jullie gelijk de link leggen naar mijn ''genotsknots''...
Genotsknots trouwens...
Ik denk dat dat weinig met vrijdag te maken heeft, maar goed.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:40 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het is vrijdag hè, dan maakt het niet uit wat je zegt, het wordt toch wel gerelateerd aan iets met sex
De term "gangbang" deed het 'm hèquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik denk dat ik dit even blijf volgen
Ja nu wel he?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bengel+gangbang=aandacht van JBquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
niet de term gangbang, maar het feit dat het over Bengel gaat
GangBengel.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik ook. Zwijg verder.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zeg.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nuhhuh.quote:
Na al die Klutsverbasteringen vond ik dat ik er ook wel een keer een mocht doen.quote:
Lang leve de pornoficatie van de samenleving!quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:52 schreef Kreator het volgende:
Morgé.
Goddomme, wat zitten er toch veel kopieerapparaatsletjes bij mij op de zaak. Vanmorgen kwam plamuur weer even buiten zitten roken. Zwart haar, zwarte oogmake-upshit, 3cm plamuur op de wangen, zwart uitgesneden truitje, schoolruitrokje en zwarte panty's en om het af te maken zwarte laarzen.
Het zou niet misstaan in een gemiddelde roze buurt en mijn klacht is dan ook dat zoiets naar het werk aandoen, vragen om sexuele intimidatie is.
Groetjes,
Krea.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:57 schreef dawg het volgende:
En toen was het ondeugende imago van Bengeltje bevestigd.
quote:
Dacht het niet. Hup terug naar dat gekluts.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Na al die Klutsverbasteringen vond ik dat ik er ook wel een keer een mocht doen.
Het is allemaal virtueel natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:57 schreef dawg het volgende:
En toen was het ondeugende imago van Bengeltje bevestigd.
Net zoiets als mijn maagdelijkheid.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is allemaal virtueel natuurlijk.
op zich niets mis mee. Wel jammer dat Negervreter (we hebben een bijnaam voor iedereen op het werk en deze chick was tijdje geleden in afrika 'op rondreis'...wij vermoeden dat ze zich graag laat uitwonen door negers) er ook altijd übergeil uitziet. En dat is niet fijn, want ze is een jaar of 30, heeft een prednison hoofd (dat is haar oude bijnaam) en ze heeft de huid van een 80 jarige. De huid van een 80 jarige is niet echt sexy.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:57 schreef Kluts het volgende:
Lang leve de pornoficatie van de samenleving!
Ieuw.quote:
Er ubergeil uitzien en die huid van een 80 jarige past ook niet echt bij elkaar. Raar smaakje.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
op zich niets mis mee. Wel jammer dat Negervreter (we hebben een bijnaam voor iedereen op het werk en deze chick was tijdje geleden in afrika 'op rondreis'...wij vermoeden dat ze zich graag laat uitwonen door negers) er ook altijd übergeil uitziet. En dat is niet fijn, want ze is een jaar of 30, heeft een prednison hoofd (dat is haar oude bijnaam) en ze heeft de huid van een 80 jarige. De huid van een 80 jarige is niet echt sexy.
Gelijk hebben ze.quote:
Ik heb ook gelijk een beeld van wat je bedoeld. Dat soort vrouwen zijn niet geil nee.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
op zich niets mis mee. Wel jammer dat Negervreter (we hebben een bijnaam voor iedereen op het werk en deze chick was tijdje geleden in afrika 'op rondreis'...wij vermoeden dat ze zich graag laat uitwonen door negers) er ook altijd übergeil uitziet. En dat is niet fijn, want ze is een jaar of 30, heeft een prednison hoofd (dat is haar oude bijnaam) en ze heeft de huid van een 80 jarige. De huid van een 80 jarige is niet echt sexy.
Als het virtueel is kan je dat in elk geval nog fotosoepenquote:
Ben jij er zo één die je sarcasme, figure of speech en andere niet-letterlijke zaken moet uitleggen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:08 schreef Bengeltje het volgende:
Er ubergeil uitzien en die huid van een 80 jarige past ook niet echt bij elkaar. Raar smaakje.
Je kunt het toch niet zien aan de buitenkant, dus what the hell.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als het virtueel is kan je dat in elk geval nog fotosoepen
Daar hebben ze de eendenbek voor uitgevonden, of de krikquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kunt het toch niet zien aan de buitenkant, dus what the hell.
Jij bent eng.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Daar hebben ze de eendenbek voor uitgevonden, of de krik
Hoe kom je erop.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:20 schreef kwaakvaak het volgende:
Als Negervreter bij MLI op het callcenter zou werken, zat ze dus elke dag op het kopieermachien zich vol te laten duwen door een andere collega? Of in ieder geval de stok dermate ver leeg te slobberen dat ze de toner van het kopieer machine door de reet van die collega naar binnen zuigt!
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lang leve de pornoficatie van de samenleving!
....dan zou MLI alle 50 mannen al hebben genuekt en zou Negervreter het elders zoeken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:20 schreef kwaakvaak het volgende:
Als Negervreter bij MLI op het callcenter zou werken,
Ja, vreselijk blond en zo ook nog, maak ik mijn beeld tenminste gelijk even compleet.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben jij er zo één die je sarcasme, figure of speech en andere niet-letterlijke zaken moet uitleggen?.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:20 schreef kwaakvaak het volgende:
Als Negervreter bij MLI op het callcenter zou werken, zat ze dus elke dag op het kopieermachien zich vol te laten duwen door een andere collega? Of in ieder geval de stok dermate ver leeg te slobberen dat ze de toner van het kopieer machine door de reet van die collega naar binnen zuigt!
quote:
Dat geeft wel een hoop troep zeg.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:20 schreef kwaakvaak het volgende:
Ben je dan ook blond van onderen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, vreselijk blond en zo ook nog, maak ik mijn beeld tenminste gelijk even compleet.
Ik ga met regelmaat naar mijn prive kapster die kleurt me alles bij, dus elke kleur kan het zijn.quote:
Jezus, het gaat over een kut, en jij bent er weer als de kippen bij.quote:
Nou, voor deze ene keer zal ik een uitzondering voor je maken.quote:
Lol, ik wou het ook zo aanpassen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou, voor deze ene keer zal ik een uitzondering voor je maken.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lol, ik wou het ook zo aanpassen.
Is that a good or a bad thing?quote:
Als je een hekel hebt aan praten (of uitvoeren) over kut en hongaarse worst is het geen positieve eigenschap.quote:
Praten is niet altijd nodig.quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je een hekel hebt aan praten (of uitvoeren) over kut en hongaarse worst is het geen positieve eigenschap.
Ik was er al. Ook hoiquote:Op vrijdag 5 december 2008 11:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jezus, het gaat over een kut, en jij bent er weer als de kippen bij.
Hoi trouwens.
Jij wil met JB?quote:Op vrijdag 5 december 2008 11:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lol, ik wou het ook zo aanpassen.
Heeft iedereen soms last van vrijdagmiddaggeilheid ofzo?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jij wil met JB?
*mental picture*
...ik ben even naar het toilet...
Doe jij het weer he!.... Zit je beetje mijn mental image's en dromen te stelen!quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:12 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jij wil met JB?
*mental picture*
...ik ben even naar het toilet...
Ik heb daar geen vrijdagmiddag voor nodigquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heeft iedereen soms last van vrijdagmiddaggeilheid ofzo?
Zo'n geënsceneerde setting?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Doe jij het weer he!.... Zit je beetje mijn mental image's en dromen te stelen!![]()
Bengeltje & JB zonder kerst outfitjes, vol overgave bezig met elkaar, sappen stromen,tongen flitsen heen en weer, sfeer is heerlijk ontspannen, dampend,En niet geheel onbelangrijk, mooi romantisch uitgelicht want ik wil wel beetje fatsoenlijke platen kunnen maken, en niet van de platte passie foto's waar je de kringen nog op de tafel ziet zitten naast de overvolle asbak
De truuk is om het zo te brengen dat er niet gekunsteld uit ziet, vergeet even je waanbeeld van platte amerikaanse pornografie en denk meer richting de kant van de franse cinematografie!quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Zo'n geënsceneerde setting?
Da's gekunsteld
Wat kunstzinnig.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
De truuk is om het zo te brengen dat er niet gekunsteld uit ziet, vergeet even je waanbeeld van platte amerikaanse pornografie en denk meer richting de kant van de franse cinematografie!
Vertel me niks over al dan niet gekunstelde porno, daar weet ik alles vanquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
De truuk is om het zo te brengen dat er niet gekunsteld uit ziet, vergeet even je waanbeeld van platte amerikaanse pornografie en denk meer richting de kant van de franse cinematografie!
Gaat ie foto's zitten schieten, homo !quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:20 schreef kwaakvaak het volgende:
Bengeltje & JB zonder kerst outfitjes, vol overgave bezig met elkaar, sappen stromen,tongen flitsen heen en weer, sfeer is heerlijk ontspannen, dampend,En niet geheel onbelangrijk, mooi romantisch uitgelicht want ik wil wel beetje fatsoenlijke platen kunnen maken, en niet van de platte passie foto's waar je de kringen nog op de tafel ziet zitten naast de overvolle asbak
Ja, kan je idd beter een camera laten lopen, veel makkelijkerquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gaat ie foto's zitten schieten, homo !
Bengeltje heeft niet voor niets handboeien bij zich JB.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zeg net dat ik niet geil ben.
Dan ga ik ook heus geen sex hebben met Bengeltje hoor
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
O??? Waar heb ik die dan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bengeltje heeft niet voor niets handboeien bij zich JB.
Volgens mij slaat hun fantasie een beetje op hol geloof ik, bengel.quote:
Waar is Bengeltje ?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wwat zei hij dan wel?
*Nieuwsgierig is*
Nee, het is de realiteit die achterloopt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij slaat hun fantasie een beetje op hol geloof ik, bengel.
Ah oke, zwijgt weer.quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens mij slaat hun fantasie een beetje op hol geloof ik, bengel.
Gefeliciteerd !quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:00 schreef katuitdeboom het volgende:
OLEEE, ik ben net geslaagd voor mijn motorrijbewijs
Gefeli!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:00 schreef katuitdeboom het volgende:
dank jullie ^^quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gefeli!
Heb je ook al een motor op het oog?
Welke?quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:05 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
dank jullie ^^
ja, die motor had ik 2 weken geleden al gekocht
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:00 schreef katuitdeboom het volgende:
Proficiat.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:00 schreef katuitdeboom het volgende:
Ik wil ook ooit mijn motorrijbewijs halen. Maar eerst mijn autorijbewijs.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik wil ook, en dan zo'n fiets:
[ afbeelding ]![]()
Dat is sowieso DE reden voor mij om geen motor te rijden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:08 schreef Kluts het volgende:
En ik zou mezelf nu ook hartstikke dood rijden op zo'n ding.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik wil ook, en dan zo'n fiets:
[ afbeelding ]![]()
Tof.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:10 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
zo eentje wil ik ook wel, of een honda cbr. Maar zo'n motor doe ik maar niet om twee redenen
1) ik rijd mezelf dood
2) geen geld
Heb een suzuki gs500 e gekocht, mooie motor om mee te starten
[ afbeelding ]
Dat is ook niet nodig, ik redt het mentaal alleen ook welquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben wel fan van de snelle fietsen, een MV Augusta mag ookquote:Op vrijdag 5 december 2008 13:10 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
zo eentje wil ik ook wel, of een honda cbr. Maar zo'n motor doe ik maar niet om twee redenen
1) ik rijd mezelf dood
2) geen geld
Heb een suzuki gs500 e gekocht, mooie motor om mee te starten
[ afbeelding ]
Ja dat zal het zijn inderdaadquote:
Fireblade.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:38 schreef Kreator het volgende:
Ik heb deze gehad....maar het was nogal een boomklever:
[ afbeelding ]
Ja dat dacht ik ook altijd. Maar toen reed ik een keer over een leuke weg met veel bomen, ik gaf wat gas, haalde wat auto's in, keek op de teller en zag 265 staan. Toen kwam er een auto uit een zijweg en die zag mij wel, maar mijn hart zat in mijn anus. Toen bedacht ik me dat ik niet geschikt ben voor wegracers. Ik koop nog wel een keer een dikke chopper.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |