Rio waarde vriend, Rioquote:Op donderdag 4 december 2008 14:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het pittoreske en immer bruisende Almere was het toch?
Ik 90 minuten.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:08 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb morgen 2 uur vrij gekregen van de Sint
Deze? Deze hebben wij net gekregen:quote:Op donderdag 4 december 2008 15:09 schreef Belsezar het volgende:
Wij hebben net jutezakjes gekregen met lekkers erin!
Ja die ja!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze? Deze hebben wij net gekregen:
[ afbeelding ]
Dat zou wel humor zijn he, dat ze ineens opkijken vanachter hun monitor en elkaar zien.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:15 schreef Den_Haag het volgende:
Werken jullie niet gewoon bij hetzelfde bedrijf?
Naah, ik heb hem al eens ontmoet. En verder niet hier gespot nog.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zou wel humor zijn he, dat ze ineens opkijken vanachter hun monitor en elkaar zien.
[ afbeelding ]
Oh, dan ben ik abuisquote:
Inderdaad, en ik heb geen josti op kantoor zitten.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Naah, ik heb hem al eens ontmoet. En verder niet hier gespot nog.
Maakt niet uit De Baas. Kan weleens gebeuren.quote:
Het spreekwoord: "Het kan de beste overkomen" is zojuist bewezenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maakt niet uit De Baas. Kan weleens gebeuren.
neequote:
quote:
Nou, zo lief ben je dus eigenlijk niet !quote:Op donderdag 4 december 2008 16:14 schreef Nijns het volgende:
[..]Whaha..! Ownee, het is electrische-vliegenmepper-man!
Wel hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou, zo lief ben je dus eigenlijk niet !
Ah, die clownskop is inderdaad een stukje vriendelijker, this time I will see it through the fingers.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:19 schreef Nijns het volgende:
[..]
Wel hoorIk wou helemaal geen
posten, maar een
![]()
Gelukkig maar.. *betraande oogjes* *snif, snif*quote:Op donderdag 4 december 2008 16:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah, die clownskop is inderdaad een stukje vriendelijker, this time I will see it through the fingers.
Hij is de oppersingle, van hem kunnen we nog eens wat leren!quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hij is de oppersingle, van hem kunnen we nog eens wat leren!
Bijvoorbeeld: als je lang genoeg single blijft, doe je álles om kindertjes op schoot te krijgen en verzamel je een kudde knechten van de gekleuirde overtuiging om je heen.
quote:
Of wil ze graag de staf van de Goedgeiligman even vasthouden?quote:Op donderdag 4 december 2008 17:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil je ook wat lekkers uit de zak van sinterklaas dan?
Jij krijgt met de roequote:
Daar krijgt ze óók meequote:Op donderdag 4 december 2008 17:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is geen roe maar een zweep.Mannen zien ook geen verschil.
Dus ze krijgt dubbel? En de roe en de zweep?quote:Op donderdag 4 december 2008 17:58 schreef Elegy het volgende:
[..]
Daar krijgt ze óók mee
...vrouwen die denken dat ze het beter weten...
Wil jij ook met de zweep dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus ze krijgt dubbel? En de roe en de zweep?Arme meid, wist niet dat ze zo stout was.
... mannen die denken te weten wat vrouwen denken...
Liever Sedan.quote:
Kom maar hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 18:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Liever Sedan.Degene die mij met de zweep geeft, zal ook zeker heel hard moeten kunnen rennen.
Precies, allebeiquote:Op donderdag 4 december 2008 18:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus ze krijgt dubbel? En de roe en de zweep?Arme meid, wist niet dat ze zo stout was.
... mannen die denken te weten wat vrouwen denken...
Een overbodige r. Moest even mijn tong rollen.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kom maar hoor![]()
Liever als wie trouwens?
Niets. Daarom juistquote:
Met je tong rollen?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een overbodige r. Moest even mijn tong rollen.
rrrrrquote:Op donderdag 4 december 2008 18:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een overbodige r. Moest even mijn tong rollen.
Ik heb hier nog afwas staan...quote:Op donderdag 4 december 2008 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, even inkoppen dan: wat had ik moeten doen?
Heb ook nog een kamer die opgeruimd moet wordenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb hier nog afwas staan...En er moeten ook nog boodschappen gehaald worden...
Niemand dus, niemand rent hard genoeg.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
rrrrr
Maar back to the point, wie geeft je normaal met de zweep dan?
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niemand dus, niemand rent hard genoeg.
Wat doe je dit weekend?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja, je kent het wel tongworstelen. Alleen was er nu niemand waarmee ik kon worstelen.
Tss.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
* rent en struikelt over troep *
Fun hebben?quote:
Specificeer dat eensquote:
of een stevigere ketting aan de aanrecht en jou linkerenkel vast makenquote:Op donderdag 4 december 2008 18:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Liever Sedan.Degene die mij met de zweep geeft, zal ook zeker heel hard moeten kunnen rennen.
Viool?quote:
Heerlijke lange wandelingen met mijn hond.quote:
Moet je wel eerst bij mijn enkel kunnen komen.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
of een stevigere ketting aan de aanrecht en jou linkerenkel vast maken
is dat een uitdaging?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:30 schreef Bengeltje het volgende:
Moet je wel eerst bij mijn enkel kunnen komen.
Elektrische vioolquote:
Lekkerquote:Op donderdag 4 december 2008 19:36 schreef vencodark het volgende:
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet?![]()
Maare ik hoef nog maar 8 keer te gaan werken en dan heb ik vakantie.![]()
Ik heb al allerlei wilde plannen om te gaan doen.![]()
Jaa, moet nog op kerstcadeautjes voor mijn broertje. Dus moet naar Rotterdam want hij vraagt altijd rare dingen die alleen in speciale winkels waarschijnlijk te krijgen zijn.quote:
Heb het 6 jaar terug ong voor twee jaar gespeeld. Dus kon er niks van en nu natuurlijk helemaal niet meerquote:Op donderdag 4 december 2008 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Speel je viool ja CG?
Leuk zeg!
sorry, maar kettingen vast maken aan dames enkels doe ik zonder hulp, dus success met het vinden van je eigen uitdagingquote:
De hond van mijn ouders is al heel oud, die kan niet meer zo ver lopen. maar het is wel de liefste hond ter wereldquote:Op donderdag 4 december 2008 19:30 schreef Bengeltje het volgende:
Heerlijke lange wandelingen met mijn hond.
Vouw ik je toch gewoon dubbelquote:Moet je wel eerst bij mijn enkel kunnen komen.
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa, moet nog op kerstcadeautjes voor mijn broertje. Dus moet naar Rotterdam want hij vraagt altijd rare dingen die alleen in speciale winkels waarschijnlijk te krijgen zijn.En thuis mogen ze niet weten dat ik die richting op ga doen moet eerst naar Goes en dan met de sneltrein naar R'dam. Dan weten ze niet waar ik vandaan kom.
![]()
En ik ga mijn Nintendo 64 weer uit het stof halen. Heb zin om Mario te spelen.
quote:
Dan moet ik eerst naar Zierikzee.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
bus uit zierikzee naar r'dam ahoy is sneller, zeker als je de snelbus pakt. Die stopt maar op 2 plekken.. Althans vroeger dan
Toch leuk!quote:Op donderdag 4 december 2008 19:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb het 6 jaar terug ong voor twee jaar gespeeld. Dus kon er niks van en nu natuurlijk helemaal niet meer
Willen ze zo graag weten dan wat ze voor kerst krijgenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa, moet nog op kerstcadeautjes voor mijn broertje. Dus moet naar Rotterdam want hij vraagt altijd rare dingen die alleen in speciale winkels waarschijnlijk te krijgen zijn.En thuis mogen ze niet weten dat ik die richting op ga doen moet eerst naar Goes en dan met de sneltrein naar R'dam. Dan weten ze niet waar ik vandaan kom.
![]()
En ik ga mijn Nintendo 64 weer uit het stof halen. Heb zin om Mario te spelen.
Jou uitdagingquote:Op donderdag 4 december 2008 19:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Hij zijne Elegy, regel jij ook ff lekker je eigen enkels om kettingen aan vast te maken..
WTF... iedereen gaat er hier met mijn uitdagingen vandoor, waar is jullie respect gebleven.. Stelletje vrijgezelle bloedhonden
das waar... en vanuit la chappelle is dat wat lastiger inderdaad.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst naar Zierikzee.
Pfff, ik pwn je gewoonquote:Op donderdag 4 december 2008 19:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Hij zijne Elegy, regel jij ook ff lekker je eigen enkels om kettingen aan vast te maken..
WTF... iedereen gaat er hier met mijn uitdagingen vandoor, waar is jullie respect gebleven.. Stelletje vrijgezelle bloedhonden
Ja lijkt me ook leuk. Hoe ziet die viool eruit GC.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Toch leuk!
Viool is wel bijzonder
Ik heb 5 maanden stage gelopen in Zierikzee. Ik weet hoe klere-eind het is ja.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
das waar... en vanuit la chappelle is dat wat lastiger inderdaad.
*stoeptegel pakt*quote:Op donderdag 4 december 2008 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook leuk. Hoe ziet die viool eruit GC.
@ Sedan? Niemand die nu hier is, legt mij dubbel of aan een ketting.
Het lijkt me ook erg leuk als ik het een beete kan, maar dat zal nog een tig jaar durenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Toch leuk!
Viool is wel bijzonder
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
Van mij mag je gewoon loslopen hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vanessa Mae ain't got shit on youquote:Op donderdag 4 december 2008 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het lijkt me ook erg leuk als ik het een beete kan, maar dat zal nog een tig jaar duren
[..]
[ afbeelding ]
De zwarte heb ik
Hahaquote:
en als ik nu eens oefen op heel lief te kijken en het dan nog een keertje vraag aan je? Stoeptegels enzo, dat is zo uuuh middeleeuws. Dan kan ik je net goed aan je haren mee naar de keuken slepen. Maar gelukkig hebben wij brabo's enige evolutie meegekregen enzo, dus probeer ik het eerst met wat stroop ipv stoeptegels.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooi.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het lijkt me ook erg leuk als ik het een beete kan, maar dat zal nog een tig jaar duren
[..]
[ afbeelding ]
De zwarte heb ik
Metromannetjequote:Op donderdag 4 december 2008 20:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
en als ik nu eens oefen op heel lief te kijken en het dan nog een keertje vraag aan je? Stoeptegels enzo, dat is zo uuuh middeleeuws. Dan kan ik je net goed aan je haren mee naar de keuken slepen. Maar gelukkig hebben wij brabo's enige evolutie meegekregen enzo, dus probeer ik het eerst met wat stroop ipv stoeptegels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |