lul, jij lekker in je nestquote:Op donderdag 4 december 2008 13:59 schreef Devvie het volgende:
fipo
Die staan all over fok! johquote:Op donderdag 4 december 2008 14:00 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Wanneer komen jouw foto's dan eens ?
Dude,quote:Op donderdag 4 december 2008 13:55 schreef Jenglejack het volgende:Dude, waarom heb je nou echt die vragenlijst ingevuld..
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
lul, jij lekker in je nest
Ik keihard op school werken
Je was me voor.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:01 schreef kurk_droog het volgende:
nu naar huis door de kanker hoeren sneeuw "r
ja kankersneeuwquote:
Waarom ga je dan ook naar de mac.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja kankersneeuw
bleh
en dr lag kots naast de vuilnisbak bij de bushalte
en daar liep ik met mijn macchicken, had meteen geen trek meer
omdat ik kon kiezen tussen 20minuten in de sneeuw wachtenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook naar de mac.
graaggedaanquote:Op donderdag 4 december 2008 14:05 schreef Zotheid het volgende:
Lopengaatalweerwatbeterdankjulliewelvoorhetvragen.
Wat schattig!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
omdat ik kon kiezen tussen 20minuten in de sneeuw wachten
en binnen in de mac het warm krijgen
Dacht ik daar even voor een moment dat je hem echt zou "pwnen"quote:Op donderdag 4 december 2008 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben van 08-07 dus you do the math.
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:05 schreef Zotheid het volgende:
Lopengaatalweerwatbeterdankjulliewelvoorhetvragen.
Oke.quote:
Hihi, een hartje van Bt!quote:
Het kleine verschil was juist de grap.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dacht ik daar even voor een moment dat je hem echt zou "pwnen"
Is niet eens een jaar
slikkenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:07 schreef Breathtaking het volgende:
IEHL
Ik heb hier een zak met 500 gram taaitaai.
En sommige zijn heel lekker, en andere zijn RANZIGwat moet ik nu doen?
Onder de Media Markt, naast de visboer?quote:
Kijk je wel uitquote:Op donderdag 4 december 2008 14:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, een hartje van Bt!![]()
![]()
![]()
*gaat fappen
Deze vieze aan kleine kinderen geven, en die lekkere zelf opsnoepenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:07 schreef Breathtaking het volgende:
IEHL
Hoe weet ik het verschil?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:08 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Deze vieze aan kleine kinderen geven, en die lekkere zelf opsnoepen
nee onder de mediamarkt tussen de kippenboer en de yaminquote:Op donderdag 4 december 2008 14:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Onder de Media Markt, naast de visboer?
Duuudequote:Op donderdag 4 december 2008 14:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke.
Ik mag nog eens 4 weken niet sporten.
Ja.quote:
De lekkere opeten, de ranzige weggooien?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:07 schreef Breathtaking het volgende:
IEHL
Ooh ja geil, dat heeft vast genezende krachten!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
Zal ik proberen op mijn voet klaar te komen?
dan proef je het wel minderquote:Op donderdag 4 december 2008 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet met álles te doen hoor!
Ik zie het verschil toch niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
De lekkere opeten, de ranzige weggooien?
Ik wist helemaal niet dat daar een yamin zat.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
nee onder de mediamarkt tussen de kippenboer en de yamin
Nog niet helemaal nee.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:09 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Duuudehoezo dat dan.. Nog niet goed geheeld ?
Voelen, lichtjes indrukken, ruiken, keuren op kleur, gewicht ?quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
Zal ik proberen op mijn voet klaar te komen?
Ik las ooit is over vrouwen die sperma in hun gezicht uitsmeerde omdat het volgens hun goed is voor de huid.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja geil, dat heeft vast genezende krachten!
Dat is zooo moeilijk. één van jullie moet hier komen en alles voorproeven voor mequote:Op donderdag 4 december 2008 14:11 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Voelen, lichtjes indrukken, ruiken, keuren op kleur, gewicht ?
Of eentje proeven, en dan de smerige vergelijken ? I don't know ?
Serieusquote:Op donderdag 4 december 2008 14:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik las ooit is over vrouwen die sperma in hun gezicht uitsmeerde omdat het volgens hun goed is voor de huid.
ziet het al, scheelt wel veel zegquote:
Klein stukje proeven?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie het verschil toch niet.
als het niet zou koud was zou ik komenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is zooo moeilijk. één van jullie moet hier komen en alles voorproeven voor me!
Die pose waarin je dat moet doen ziet er overigens best gay uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
het spijt mequote:Op donderdag 4 december 2008 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zeg ik netik ben 08-07.
Ik ga een beetje mn bed uitquote:Op donderdag 4 december 2008 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is zooo moeilijk. één van jullie moet hier komen en alles voorproeven voor me!
Ik ben op me werkquote:Op donderdag 4 december 2008 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb het ooit eens op mn gezicht gehad en ik wist niet hoe snel ik het er weer af moest krijgen
Pepernoten eten ipv taaitaai?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is al te veel voor een fijnproever als ik
Haha nee dat zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Niet bij mezelf overigens.![]()
Pepernoten ben ik zat. En nee ik ben dik, ik hou niet van appelsquote:Op donderdag 4 december 2008 14:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Pepernoten eten ipv taaitaai?
Zo'n groot probleem is het ook weer niet.
Doe gezond, eet een appel
Ben jij wel eens in je oog gespoten?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha nee dat zou ik ook zeggen!
Wat een logicaquote:Op donderdag 4 december 2008 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..] En nee ik ben dik, ik hou niet van appels!
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:18 schreef Biogarde het volgende:
Gaarne die Hitler uit de OP slopen. Dergelijke vergelijkingen doe je maar elders.
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:18 schreef Biogarde het volgende:
Gaarne die Hitler uit de OP slopen. Dergelijke vergelijkingen doe je maar elders.
Nee, thank god nietquote:Op donderdag 4 december 2008 14:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in je oog gespoten?
Minder manquote:Op donderdag 4 december 2008 14:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat daar een yamin zat.
[..]
Nog niet helemaal nee.
De arts ging mij de foto's laten zien en daar werd ik best wel geil van.
Inderdaad!quote:
Dat ook.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:20 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Minder man
Hoezo, was een vrouwelijke dokter ?
Geilen op botbreuken kan ook natuurlijk, alleen lijk jij me daar geen type voor
Daar heb je wel de bloemenveiling enzo...quote:
M'n vriendin doet daar niet moeilijk overquote:Op donderdag 4 december 2008 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb het ooit eens op mn gezicht gehad en ik wist niet hoe snel ik het er weer af moest krijgen
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb je wel de bloemenveiling enzo...![]()
Geen idee wat mijn post moet toevoegen aan dit gesprek...
Daar ben ik een keer langsgereden.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb je wel de bloemenveiling enzo...![]()
Geen idee wat mijn post moet toevoegen aan dit gesprek...
Je zei laatst nog dat je nog maagd was!?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
M'n vriendin doet daar niet moeilijk over
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
M'n vriendin doet daar niet moeilijk over
Ik wil je vinger wel breken als je terug wiltquote:Op donderdag 4 december 2008 14:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad!
Sneeuw.
[..]
Dat ook.
En het ziekenhuis is sowieso geil.
Helaas kom je er meestal alleen als je iets mankeert. Ik hoef niet meer op controle te komen in jan, dat vind ik toch wel weer jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als die maar cadeaus geeft en snoepgoed heeftquote:Op donderdag 4 december 2008 14:24 schreef Jenglejack het volgende:
Oh mijn god, er komt nu net een sinterklaas me werkplek bijnnen..
Waar gaat het heen met deze wereld..
Is Wateringen ook het Westland?quote:
Nou vooruitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar ben ik een keer langsgereden.
Waarom weet ik ook niet.
EN in het westland heb je het theater (oid).
Nog nooit geweest overigens.
Zo'n type ben ik inderdaad niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:25 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik wil je vinger wel breken als je terug wilt
Waarom rijd je langs het industriegebied van het Westland?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar ben ik een keer langsgereden.
Waarom weet ik ook niet.
EN in het westland heb je het theater (oid).
Nog nooit geweest overigens.
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou vooruitDat zijn nieuw jouw tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is Wateringen ook het Westland?
Zo ja, dan heeft het Westland ook een KFC...
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat zijn nieuw jouw tettenMijn tetten kan je niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uiteraard mezelf bonuspunten geven, ik meot ze toch ergens vandaan halen
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:27 schreef Silentalarm het volgende:
wwaarom zeggen we dag tegen Dagdag? Ban?
Dat vraag ik me ook al een tijdje af maar hij wil geen antwoord gevenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:27 schreef Silentalarm het volgende:
wwaarom zeggen we dag tegen Dagdag? Ban?
Nohhh!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
jaben er alleen nog nooit geweest, schande
jezelf bonuspunten geven is hetzelfde als je eigen pik in je reet steken,quote:Op donderdag 4 december 2008 14:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mijn tetten kan je niet aan![]()
Uiteraard mezelf bonuspunten geven, ik meot ze toch ergens vandaan halen
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Het teejater, 14jarige sletjes![]()
daar moet de volgende meet gehouden worden
Dan kunnen we wel wat voor BP regelen
Werk je daar?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als het HVO, als je dat kent?
http://www.bighoreca.nl/hvo/links.php
Maar ik kom dan wel.
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nou vooruitDan post ik die van je zusje welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never workout
Ik was met me opa aan het fietsen, eerst door de duinen nar hoek van holland en binnendoor weer terug.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom rijd je langs het industriegebied van het Westland?
Zo mooi is het daar nou ook weer niet![]()
Ben een keer in de bloemenveiling geweest... mja.. leuk...
Ik ga sowieso niet naar het theater
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan post ik die van je zusje wel
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zeg toch ook niet dat het mijn sperma wasquote:Op donderdag 4 december 2008 14:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zei laatst nog dat je nog maagd was!?
Nee.quote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Werk je daar?
[ afbeelding ]² drukheid
Mijn heldquote:Op donderdag 4 december 2008 14:33 schreef Emimich het volgende:
Yeah, we're jamming, jamming
I wanna jam it with you
We're jamming, jamming
I'm jammed, I hope you're jamming too
Waar woont ge dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik was met me opa aan het fietsen, eerst door de duinen nar hoek van holland en binnendoor weer terug.
En ik woon 3 min van een KFC en BK af, de mac 5 min en de Subway 2.
bij jouw zitten kfc en bk tegenover elkaar, de mac naast de bioscoop en de subway op het plein toch?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik was met me opa aan het fietsen, eerst door de duinen nar hoek van holland en binnendoor weer terug.
Ooh dan is het goed.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het mijn sperma was
[..]
Nee.
Danku, ze doet constant de deur op slot als ik thuis benquote:Op donderdag 4 december 2008 14:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is leuk om op de gitaar te spelen.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:33 schreef Emimich het volgende:
I wanna jam it with you
We're jamming, jamming
Oh dan ga ik daar voortaan op mikkenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh dan is het goed.
En ik heb er ook niet zooo veel problemen mee hoor, maar als het in je oog komt ofzo!
En terecht, wij als fokkers willen niet gestoord worden tijdens de daad!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Danku, ze doet constant de deur op slot als ik thuis ben
Je word er niet blind van dus maakt niet zoveel uitquote:Op donderdag 4 december 2008 14:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh dan is het goed.
En ik heb er ook niet zooo veel problemen mee hoor, maar als het in je oog komt ofzo!
En dan dagenlang met je oog half dicht, half open rondlopen!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:35 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dan ga ik daar voortaan op mikken
Blij dat jij t dan even voor me doetquote:Op donderdag 4 december 2008 14:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
En terecht, wij als fokkers willen niet gestoord worden tijdens de daad!
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:33 schreef Emimich het volgende:
I wanna jam it with you
We're jamming, jamming
Precies ja. Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
En dan dagenlang met je oog half dicht, half open rondlopen!
ja, maar dat is alleen de onderste helft he...!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
En dan dagenlang met je oog half dicht, half open rondlopen!
Muzikaal stellen Bob Marley c.s. ook niet zoveel voor, maar is het gewoon zo relaxt!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:35 schreef Zotheid het volgende:
Die is leuk om op de gitaar te spelen.![]()
En vooral makkelijk.
Staan die gebouwen er serieus?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:37 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
dat was je uitzicht toch zotheid?
Ik ben bijna gespankedquote:Op donderdag 4 december 2008 14:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Als die maar cadeaus geeft en snoepgoed heeft![]()
Of ben je stout geweest
Jij speelt ook gitaar ?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo'n type ben ik inderdaad niet.
Dan kan ik geen gitaar meer spelen.
Den Haag, aan het plein.quote:
Ja, en aangezien ik aan het plein woon zit bijna naast de subway.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:34 schreef Devvie het volgende:
[..]
bij jouw zitten kfc en bk tegenover elkaar, de mac naast de bioscoop en de subway op het plein toch?
Echt een walhalla daar
Wie de neuk ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Blij dat jij t dan even voor me doet
Is dat vlakbij Dudok ? Daar iIn de buurt van Lange Poten.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Den Haag, aan het plein.
[..]
Ja, en aangezien ik aan het plein woon zit bijna naast de subway.
Ik dacht zelf aan de mac tegenover de nieuwe bioscoop maar naast de oude zit er ook 1 inderdaad.
Gisteren waren ze daar buiten (tegenover het binnenhof zegmaar) foto's aan het maken voor reclame van de mac!!!
Nee, ik woon in dat steegje.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:37 schreef Devvie het volgende:
[ afbeelding ]
dat was je uitzicht toch zotheid?
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:39 schreef reetveter het volgende:
Wat ben ik toch aardig zo vroeg op de ochtend
Ja godver, ga niet nog een keer die hele CU2 lijst invullen.quote:
Blow is een super filmquote:Op donderdag 4 december 2008 14:39 schreef reetveter het volgende:
Wat ben ik toch aardig zo vroeg op de ochtend
dat maakt me niet uit, ook al ben je paarsquote:Op donderdag 4 december 2008 14:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja godver, ga niet nog een keer die hele CU2 lijst invullen.
Dat zoek je zelf dan maar op
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Den Haag, aan het plein.
[..]
Ja, en aangezien ik aan het plein woon zit bijna naast de subway.
Ik dacht zelf aan de mac tegenover de nieuwe bioscoop maar naast de oude zit er ook 1 inderdaad.
Gisteren waren ze daar buiten (tegenover het binnenhof zegmaar) foto's aan het maken voor reclame van de mac!!!
Nee, dat is voor de foto gedaan.quote:
Ja, (classic) rock & alternative.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:38 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ik ben bijna gespanked![]()
Geen snoepgoed gekregen..
[..]
Jij speelt ook gitaar ?Cool man, wat voor soort muziekstijl ?
Klopt.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:39 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Is dat vlakbij Dudok ? Daar iIn de buurt van Lange Poten.
Je wil er iets aan doen?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:40 schreef Devvie het volgende:
[..]
dat maakt me niet uit, ook al ben je paars
Ik kwam er laatst pas achter dat ik vrij dicht bij een BK woonde...quote:Op donderdag 4 december 2008 14:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo'n CU2 lijst zegt ook vet veel over wie je bentquote:Op donderdag 4 december 2008 14:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja godver, ga niet nog een keer die hele CU2 lijst invullen.
Dat zoek je zelf dan maar op
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zo'n CU2 lijst zegt ook vet veel over wie je bent
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, dat is voor de foto gedaan.
[..]
Ja, (classic) rock & alternative.
[..]
Klopt.
Dudok
Moet je bij BreathTaking voor zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 14:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zo'n CU2 lijst zegt ook vet veel over wie je bent
Zo vaak kom ik niet in de kluis, meestal ben ik dan erg dronken, heb dan ook alleen maar vage herinneringen.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
hmm.. volgende week iedereen jouw zoeken daar
ik ben tijdens mn introweek schandalig dronken geworden in de kluiswhihi
Weet je wel wat je nu over jezelf uitroept?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je wil er iets aan doen?
Komop dan?
IQM heeft al de plaats als BTgeilertquote:Op donderdag 4 december 2008 14:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Moet je bij BreathTaking voor zijn
Waarom zegt iedereen BreathTaking.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Moet je bij BreathTaking voor zijn
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:38 schreef Gupje het volgende:
Staan die gebouwen er serieus?
Bij gitaarles spelen we veel Jazz.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:44 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
![]()
Blues/Jazz is ook super om te spelen, mits je er beetje gevoel voor hebt.
Ik heb in Dudok een solicitatie gesprek gehad daarSuper gezellig, en natuurlijk ook gelijk aangenomen.
De danzigquote:Op donderdag 4 december 2008 14:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo vaak kom ik niet in de kluis, meestal ben ik dan erg dronken, heb dan ook alleen maar vage herinneringen.
Ik kom vaker in de danzig.
Ik heb een tijd zelf op het plein gewerkt, bij een van de cafe/restaurants.
Zo snel ?!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:46 schreef afcajos het volgende:
boh boh mn haartjes zien er weer spik en span uit!
Wel als het nog dagenlang in kleine hoeveelheden ervan afdruipt en uiteindelijk je gehele oog begint te zweren en te etteren. Voor de rest zal het weinig problemen opleveren denk ik.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
Precies ja. Ik bedoel maar.
Kom op, iedereen heeft je door op zo'n moment
Laatst opende iemand een topic over mij en noemde mij: Afc Ajosquote:Op donderdag 4 december 2008 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen BreathTaking.
Zien jullie dat soms staan?
BT mag, maar het is nog altijd gewoon Breathtaking.
Danzigquote:Op donderdag 4 december 2008 14:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
De danzigdaar laten ze hendig veel poepjes
Picsquote:Op donderdag 4 december 2008 14:46 schreef afcajos het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:46 schreef afcajos het volgende:
Ja hoe lomp is dat..quote:Op donderdag 4 december 2008 14:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Laatst opende iemand een topic over mij en noemde mij: Afc Ajos
Carrot cake.quote:
Ik ben dr al een tijd niet meer geweest, gelukkig.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:47 schreef Devvie het volgende:
[..]
De danzigdaar laten ze hendig veel poepjes
Wehehe viespeuk jij speelt met Behanplakkertquote:Op donderdag 4 december 2008 14:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bij gitaarles spelen we veel Jazz.
Ik heb zelf ook ooit is bij Dudok gesoliciteerd... Hoewel, ik kreeg zo'n formulier mee welke ik nooit heb ingeleverd.
Waar woon jij dan?
Picsquote:Op donderdag 4 december 2008 14:46 schreef afcajos het volgende:
Doe niet zo nasty.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:47 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wel als het nog dagenlang in kleine hoeveelheden ervan afdruipt en uiteindelijk je gehele oog begint te zweren en te etteren. Voor de rest zal het weinig problemen opleveren denk ik.
In Rotterdam, maar het bedrijf waar ik nu werk heeft 2 kantoren (in Apeldoorn en nog zo'n boerengat).quote:Op donderdag 4 december 2008 14:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bij gitaarles spelen we veel Jazz.
Ik heb zelf ook ooit is bij Dudok gesoliciteerd... Hoewel, ik kreeg zo'n formulier mee welke ik nooit heb ingeleverd.
Waar woon jij dan?
Mensen die hun schaamhaar in model brengen!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:46 schreef afcajos het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Carrot cake.![]()
[..]
Ik ben dr al een tijd niet meer geweest, gelukkig.
Vroeger ook wel eens naar de Asta geweest. Foute boel.
AlLeWs g0eWdh ??quote:Op donderdag 4 december 2008 14:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou rEeTvEtEr
Doe moet ik eens proberen danquote:Op donderdag 4 december 2008 14:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Carrot cake.![]()
[..]
Ik ben dr al een tijd niet meer geweest, gelukkig.
Vroeger ook wel eens naar de Asta geweest. Foute boel.
Vandaar.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:49 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
In Rotterdam, maar het bedrijf waar ik nu werk heeft 2 kantoren (in Apeldoorn en nog zo'n boerengat).
En ik moest me auto-praktijk nog halen, dus kwamen ze op het idee om daar in Dudok een sollicitatie gesprek te houden.
Nu hebben ze ook een gebouw in Gouda erbij, dus dat scheelt een hoop
Wat?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wehehe viespeuk jij speelt met Behanplakkert
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:53 schreef Emimich het volgende:
Tevens:
Jos, al die topics van jezelf in je fobo!
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:20 schreef T3rr0r het volgende:
Wat een onzin verhaal. Waarom vinden KLB-users het toch zo leuk om de meest ongeloofwaardige verhalen te verzinnen, hier verdienen ze in mijn ogen totaal geen 'props' mee.
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:51 schreef Devvie het volgende:
[..]
asta op zaterdag, 20mensen
Ik was daar ooit, op een zaterdag, en dacht even flink te tanken met mijn muntjes van de keer ervoor (4maanden eerdeR)... Bleek dat ze nieuwe muntjes hadden omdat de oude muntjes door iemand gekopieerd waren, de oude waren dus niet meer geldig en ik had er nog 15
kankerzaakben er meteen weer weggegaan
Op die trambaan daar staat altijd politie als de Asta open is.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe moet ik eens proberen dan![]()
Ik liep vorig weekend langs de Asta... echt... politie en kots op de vloer..
Lekker avondje uit
Zotheid hoe is het met je voet ?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]Maar zeker wel eerst 10 euro entree betaald (oid)?
De laatste keer dat ik dr was liep mijn oude aarderijkskunde docent er ook rond, een beetje meisje van 15 te hosselen.
Overigens ide cocoon ook erg, daar zit soms gewoon helemaal niemand.
Net als de Bar en Boos, ben ik een paar maanden geleden nog geweest.
[..]
Op die trambaan daar staat altijd politie als de Asta open is.
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:55 schreef Zotheid het volgende:
Ik zal er niet wakker van liggen?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:45 schreef Devvie het volgende:
[..]
Weet je wel wat je nu over jezelf uitroept?
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]Maar zeker wel eerst 10 euro entree betaald (oid)?
De laatste keer dat ik dr was liep mijn oude aarderijkskunde docent er ook rond, een beetje meisje van 15 te hosselen.
Overigens ide cocoon ook erg, daar zit soms gewoon helemaal niemand.
Net als de Bar en Boos, ben ik een paar maanden geleden nog geweest.
[..]
Inderdaadquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
conclusie:
duh haag is een kankâhstad
Jij noemt mij baasquote:
Wat?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
IQM heeft al de plaats als BTgeilertprobeer het volgende maand nog eens
Ik heb geen gips meer. Lopen gaat erg vreemd, naar buiten gaan doe ik dan ook echt alleen als het echt moet.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Zotheid hoe is het met je voet ?
Excuusquote:Op donderdag 4 december 2008 14:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen BreathTaking.
Zien jullie dat soms staan?
BT mag, maar het is nog altijd gewoon Breathtaking.
ja, daarmee bedoelt ze dat ze je weg wil hebben.. snap dat dan, anti-baasquote:Op donderdag 4 december 2008 14:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat?
Zij gaf mij zo'n lijst om in te vullen, dus dat deed ik braaf
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:57 schreef Noorsbloed het volgende:
Jij noemt mij baas![]()
Daar gaan mijn balzakharen recht van overeind staan ..
( Uit eerbiedigheid uiteraard)
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb geen gips meer. Lopen gaat erg vreemd, naar buiten gaan doe ik dan ook echt alleen als het echt moet moet je nooit doen.
De breuk is nog steeds zichtbaar. Niet heel erg meer waar wel voldoende om nog 4 weken rust te moeten houden.
Neen.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:56 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hoe is die er mee? En al wat beter nieuws te horen gekregen?
BT slaaf?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wat?
Zij gaf mij zo'n lijst om in te vullen, dus dat deed ik braaf
Nee, ik heb vaste scijturenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:59 schreef reetveter het volgende:
Wie heeft er ook wel eens dat je zo wakker schrikt en dat je dan wakker wordt en moet rennen naar de plee om onmeunig hendig sjiek te schijten?
het is heul geen stadquote:Op donderdag 4 december 2008 14:58 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
den haag staat net boven de haven... heel laag dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[quasi-intellectuele opmerking]Ach ja, de werkelijkheid zoals wij die waarnemen is natuurlijk ook maar een perceptie.[/quasi-intellectuele opmerking]quote:Op donderdag 4 december 2008 14:57 schreef afcajos het volgende:
[..]
Inderdaaddikke care
Al moet ik zeggen dat dat topic niet geheel op waarheid gebaseerd wasandere topics wel.
Kanker.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb geen gips meer. Lopen gaat erg vreemd, naar buiten gaan doe ik dan ook echt alleen als het echt moet.
De breuk is nog steeds zichtbaar. Niet heel erg meer waar wel voldoende om nog 4 weken rust te moeten houden.
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
conclusie:
duh haag is een kankâhstad
Nog nooit geweest zeker?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
Trouwens zat net ff te denken, maar mijn broer woont in Den Haag
Is wat anders dan geilertquote:
quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen.
Helemaal niet zelfs ..
Heb ook maar twee uur geslapen ..
Mirre word misschien kunstmatig in slaap gebracht.
Zodat haar lichaam minder energie verbruikt en ze sneller,
erachter kunnen komen wat het is.
Ik word 's nachts niet vaak wakker met de behoefte om iets hards door mijn poepertje te laten gaan, nee.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:59 schreef reetveter het volgende:
Wie heeft er ook wel eens dat je zo wakker schrikt en dat je dan wakker wordt en moet rennen naar de plee om onmeunig hendig sjiek te schijten?
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:01 schreef Emimich het volgende:
Ik kan onderhand een aparte kaste maken voor BT en al haar aanbidders!
Vind het maar raar dat ze gewoon niks kunnen vindenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen.
Helemaal niet zelfs ..
Heb ook maar twee uur geslapen ..
Mirre word misschien kunstmatig in slaap gebracht.
Zodat haar lichaam minder energie verbruikt en ze sneller,
erachter kunnen komen wat het is.
Gaat het hier over een nieuweling ?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:00 schreef reetveter het volgende:
Mensen die gaan slijmen om ergens bij te horen
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:02 schreef Devvie het volgende:
[..]![]()
dat is niet zo mooi
en de kleine viking dan?
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
het is heul geen stadHet is een stad zonder stadsrechtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik sei sowieso niks wat op stad leek
![]()
Ze hebben wel een idee.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:02 schreef Gupje het volgende:
[..]
Vind het maar raar dat ze gewoon niks kunnen vindenhebben ze ook geen idee dan?
Dat is best wel failend.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:01 schreef Emimich het volgende:
Ik kan onderhand een aparte kaste maken voor BT en al haar aanbidders!
Aii, nu verder wel hopen dat alles helemaal goed komt met mirre!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]...
Onze kleine viking haalt het einde van volgende week niet.
Noesquote:Op donderdag 4 december 2008 15:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]...
Het ziet er allemaal wel goed uit. Het probleem is alleen dat het nog niet erg stevig is, als ik nu ga sporten dan ben ik zo weer terug bij af.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kanker.
Dat moet extreem frustrerend zijn.
Maar is het wel goed gezet en verder allemaal goed gegaan dan ?
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Aii, nu verder wel hopen dat alles helemaal goed komt met mirre!
Het komt goed met Mirre.quote:
Wat let je?quote:Op donderdag 4 december 2008 15:05 schreef reetveter het volgende:
OMGGGGGGGG, ik heb niks te drinken in huis behalve een fles whiskey![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:03 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]...
1 x ben ik er geweest. Hij studeert in Den Haag, maar hij zit nu kamer te zoeken in Amsterdam want daar werkt hij.quote:
Reetveter heeft geen kraanquote:Op donderdag 4 december 2008 15:05 schreef reetveter het volgende:
OMGGGGGGGG, ik heb niks te drinken in huis behalve een fles whiskey![]()
Hmm wel ik ben blij dat het in ieder geval goed komt !quote:Op donderdag 4 december 2008 15:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal wel goed uit. Het probleem is alleen dat het nog niet erg stevig is, als ik nu ga sporten dan ben ik zo weer terug bij af.
Ik moet het nu deze maand nog zelf spalken en daarna mag ik weer langzaam gaan sporten, eventueel met aanwijzingen van de fisio. Maar zo frusterend is het niet, ik had verwacht dat ik geopereerd zou moeten worden, wat nog veel langer zou duren. Nu lijkt het einde in zicht, nog een maandje...
En hoe gaat het bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |