lul, jij lekker in je nestquote:Op donderdag 4 december 2008 13:59 schreef Devvie het volgende:
fipo
Die staan all over fok! johquote:Op donderdag 4 december 2008 14:00 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Wanneer komen jouw foto's dan eens ?
Dude,quote:Op donderdag 4 december 2008 13:55 schreef Jenglejack het volgende:Dude, waarom heb je nou echt die vragenlijst ingevuld..
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
lul, jij lekker in je nest
Ik keihard op school werken
Je was me voor.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:01 schreef kurk_droog het volgende:
nu naar huis door de kanker hoeren sneeuw "r
ja kankersneeuwquote:
Waarom ga je dan ook naar de mac.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:03 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja kankersneeuw
bleh
en dr lag kots naast de vuilnisbak bij de bushalte
en daar liep ik met mijn macchicken, had meteen geen trek meer
omdat ik kon kiezen tussen 20minuten in de sneeuw wachtenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook naar de mac.
graaggedaanquote:Op donderdag 4 december 2008 14:05 schreef Zotheid het volgende:
Lopengaatalweerwatbeterdankjulliewelvoorhetvragen.
Wat schattig!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:05 schreef Devvie het volgende:
[..]
omdat ik kon kiezen tussen 20minuten in de sneeuw wachten
en binnen in de mac het warm krijgen
Dacht ik daar even voor een moment dat je hem echt zou "pwnen"quote:Op donderdag 4 december 2008 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben van 08-07 dus you do the math.
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:05 schreef Zotheid het volgende:
Lopengaatalweerwatbeterdankjulliewelvoorhetvragen.
Oke.quote:
Hihi, een hartje van Bt!quote:
Het kleine verschil was juist de grap.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dacht ik daar even voor een moment dat je hem echt zou "pwnen"
Is niet eens een jaar
slikkenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:07 schreef Breathtaking het volgende:
IEHL
Ik heb hier een zak met 500 gram taaitaai.
En sommige zijn heel lekker, en andere zijn RANZIGwat moet ik nu doen?
Onder de Media Markt, naast de visboer?quote:
Kijk je wel uitquote:Op donderdag 4 december 2008 14:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hihi, een hartje van Bt!![]()
![]()
![]()
*gaat fappen
Deze vieze aan kleine kinderen geven, en die lekkere zelf opsnoepenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:07 schreef Breathtaking het volgende:
IEHL
Hoe weet ik het verschil?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:08 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Deze vieze aan kleine kinderen geven, en die lekkere zelf opsnoepen
nee onder de mediamarkt tussen de kippenboer en de yaminquote:Op donderdag 4 december 2008 14:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Onder de Media Markt, naast de visboer?
Duuudequote:Op donderdag 4 december 2008 14:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Oke.
Ik mag nog eens 4 weken niet sporten.
Ja.quote:
De lekkere opeten, de ranzige weggooien?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:07 schreef Breathtaking het volgende:
IEHL
Ooh ja geil, dat heeft vast genezende krachten!quote:Op donderdag 4 december 2008 14:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
Zal ik proberen op mijn voet klaar te komen?
dan proef je het wel minderquote:Op donderdag 4 december 2008 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat hoef je ook niet met álles te doen hoor!
Ik zie het verschil toch niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:10 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
De lekkere opeten, de ranzige weggooien?
Ik wist helemaal niet dat daar een yamin zat.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:09 schreef Devvie het volgende:
[..]
nee onder de mediamarkt tussen de kippenboer en de yamin
Nog niet helemaal nee.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:09 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Duuudehoezo dat dan.. Nog niet goed geheeld ?
Voelen, lichtjes indrukken, ruiken, keuren op kleur, gewicht ?quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
Zal ik proberen op mijn voet klaar te komen?
Ik las ooit is over vrouwen die sperma in hun gezicht uitsmeerde omdat het volgens hun goed is voor de huid.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja geil, dat heeft vast genezende krachten!
Dat is zooo moeilijk. één van jullie moet hier komen en alles voorproeven voor mequote:Op donderdag 4 december 2008 14:11 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Voelen, lichtjes indrukken, ruiken, keuren op kleur, gewicht ?
Of eentje proeven, en dan de smerige vergelijken ? I don't know ?
Serieusquote:Op donderdag 4 december 2008 14:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik las ooit is over vrouwen die sperma in hun gezicht uitsmeerde omdat het volgens hun goed is voor de huid.
ziet het al, scheelt wel veel zegquote:
Klein stukje proeven?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie het verschil toch niet.
als het niet zou koud was zou ik komenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is zooo moeilijk. één van jullie moet hier komen en alles voorproeven voor me!
Die pose waarin je dat moet doen ziet er overigens best gay uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
het spijt mequote:Op donderdag 4 december 2008 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zeg ik netik ben 08-07.
Ik ga een beetje mn bed uitquote:Op donderdag 4 december 2008 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is zooo moeilijk. één van jullie moet hier komen en alles voorproeven voor me!
Ik ben op me werkquote:Op donderdag 4 december 2008 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb het ooit eens op mn gezicht gehad en ik wist niet hoe snel ik het er weer af moest krijgen
Pepernoten eten ipv taaitaai?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is al te veel voor een fijnproever als ik
Haha nee dat zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Niet bij mezelf overigens.![]()
Pepernoten ben ik zat. En nee ik ben dik, ik hou niet van appelsquote:Op donderdag 4 december 2008 14:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Pepernoten eten ipv taaitaai?
Zo'n groot probleem is het ook weer niet.
Doe gezond, eet een appel
Ben jij wel eens in je oog gespoten?quote:Op donderdag 4 december 2008 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha nee dat zou ik ook zeggen!
Wat een logicaquote:Op donderdag 4 december 2008 14:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..] En nee ik ben dik, ik hou niet van appels!
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:18 schreef Biogarde het volgende:
Gaarne die Hitler uit de OP slopen. Dergelijke vergelijkingen doe je maar elders.
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:18 schreef Biogarde het volgende:
Gaarne die Hitler uit de OP slopen. Dergelijke vergelijkingen doe je maar elders.
Nee, thank god nietquote:Op donderdag 4 december 2008 14:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in je oog gespoten?
Minder manquote:Op donderdag 4 december 2008 14:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat daar een yamin zat.
[..]
Nog niet helemaal nee.
De arts ging mij de foto's laten zien en daar werd ik best wel geil van.
Inderdaad!quote:
Dat ook.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:20 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Minder man
Hoezo, was een vrouwelijke dokter ?
Geilen op botbreuken kan ook natuurlijk, alleen lijk jij me daar geen type voor
Daar heb je wel de bloemenveiling enzo...quote:
M'n vriendin doet daar niet moeilijk overquote:Op donderdag 4 december 2008 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb het ooit eens op mn gezicht gehad en ik wist niet hoe snel ik het er weer af moest krijgen
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar heb je wel de bloemenveiling enzo...![]()
Geen idee wat mijn post moet toevoegen aan dit gesprek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |