Whahahaquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
In een meeting wordt er meestal overlegd toch?
Baas "Sgele, je vliegt woensdag voor een week naar Boekarest"
Sgele "Errhm...ok"
Einde meeting
Zo dan, jij laat er geen gras over groeien he?quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Vanmiddag als administratief medewerkster bij een vakantiepark (oeeee in het bos)
en maandag als administratief medewerkster/boekhouding bij een autodealer
Jaquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo dan, jij laat er geen gras over groeien he?
Twee werkdagen achter elkaar en mevrouw heeft alweer twee sollicitaties
* Bellerophon betwijfelt datquote:
Ben trots op je hoorquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jaik ben er wel blij mee. Ik heb van de meeste gewoon (nog) helemaal niks gehoord.
Ik had echt een hoop brieven geschreven
je weet het hé, praatjes vullen alleen je moeder haar gaatjesquote:
Ja dat hoop ik ook. Alleen ik ben natuurlijk niet de enige sollicitantquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben trots op je hoor![]()
Nou maar hopen dat ze allebei erg veel interesse hebben, misschien dat die bedrijven nog eens tegen elkaar op gaan bieden enzo
Nah, ik zie mezelf niet meer in staat om m'n werk enorm veel schade toe te brengen door de stroom regelmatig te saboteren, zodat die 15 man van het bouwbedrijf twee weken betaald kregen maar geen werk hebben kunnen verrichtenquote:
Gastquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, ik zie mezelf niet meer in staat om m'n werk enorm veel schade toe te brengen door de stroom regelmatig te saboteren, zodat die 15 man van het bouwbedrijf twee weken betaald kregen maar geen werk hebben kunnen verrichten
Op school dus wel, een jaartje of 10 geleden
quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Maar ik blijf dan nog seropositief![]()
Gewoon ff lief lachen af en toe, nou maar hopen dat je je sollicitatiegesprekken niet met een vrouw hoeft te doenquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook. Alleen ik ben natuurlijk niet de enige sollicitantdus ik ben ook bang, aangezien
er zoveel mensen werk zoeken. Maar ik blijf dan nog positiefwant ik zit dan in ieder
geval weer in de sollicitaties
Of ook leuk, 's nachts naar school gaan om elk slot dicht te lijmen zodat iedereen de eerste 5 uur vrij wasquote:
Nee het zijn allebei kerelsquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gewoon ff lief lachen af en toe, nou maar hopen dat je je sollicitatiegesprekken niet met een vrouw hoeft te doen
wat ook leuk is , brand alarm af laten gaan , en dan naar huis , of in mijn geval , de coffeeshop.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, ik zie mezelf niet meer in staat om m'n werk enorm veel schade toe te brengen door de stroom regelmatig te saboteren, zodat die 15 man van het bouwbedrijf twee weken betaald kregen maar geen werk hebben kunnen verrichten
Op school dus wel, een jaartje of 10 geleden
En ik vond het al heel wat dat ik alle hardware onderdelen mee naar huis namquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Of ook leuk, 's nachts naar school gaan om elk slot dicht te lijmen zodat iedereen de eerste 5 uur vrij was
Dan ga je voor de zekerheid even langs het feestwinkeltje en koop je zo'n nepbaardje! Mocht ie inderdaad gay zijn doe je toch net alsof je een kerel bentquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee het zijn allebei kerelsmaar ja
straks zijn ze gay
Charmingquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan ga je voor de zekerheid even langs het feestwinkeltje en koop je zo'n nepbaardje! Mocht ie inderdaad gay zijn doe je toch net alsof je een kerel bent
[ afbeelding ]
En ja, dat ben ik
idd, uitdagend gekleed gaan, en geen ondergoed aan!quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gewoon ff lief lachen af en toe, nou maar hopen dat je je sollicitatiegesprekken niet met een vrouw hoeft te doen
My thoughtsquote:
Blijkbaar wel, zo'n beetje alles was vrouwelijk was daar in de kroeg kon er niet vanaf blijven en wilde hem ook ff op. Later was ik dat ding wel zat en gaf hem maar weg aan een of ander raar wijf (en nee normaal zeg ik geen 'wijf'). Die kwam hem aan het eind van de avond terugbrengen, ik zei haar dat ze hem mee naar huis mocht nemen ter herinnering aan de gezellig avond (:')), maar dat kon alléén op voorwaarde dat ik haar 'keihard zou neuken'.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, zo'n beetje alles was vrouwelijk was daar in de kroeg kon er niet vanaf blijven en wilde hem ook ff op. Later was ik dat ding wel zat en gaf hem maar weg aan een of ander raar wijf (en nee normaal zeg ik geen 'wijf'). Die kwam hem aan het eind van de avond terugbrengen, ik zei haar dat ze hem mee naar huis mocht nemen ter herinnering aan de gezellig avond (:')), maar dat kon alléén op voorwaarde dat ik haar 'keihard zou neuken'.
Gelukkig werd ik net op tijd nuchter, godsamme zeg, wat was dat wijf lelijk
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, zo'n beetje alles was vrouwelijk was daar in de kroeg kon er niet vanaf blijven en wilde hem ook ff op. Later was ik dat ding wel zat en gaf hem maar weg aan een of ander raar wijf (en nee normaal zeg ik geen 'wijf'). Die kwam hem aan het eind van de avond terugbrengen, ik zei haar dat ze hem mee naar huis mocht nemen ter herinnering aan de gezellig avond (:')), maar dat kon alléén op voorwaarde dat ik haar 'keihard zou neuken'.
Ja beetje een Barra topicquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver, dat is opzich al een topic waard wat ik net post
Huldequote:Op vrijdag 5 december 2008 09:07 schreef Sm0keZ het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik was ook helemaal van de wereld, en ja dan neem je inderdaad genoegen met alles. Zelfs al zou er een pratende giraffe op je af komen ben je nog in staat om je leuter daarin te hangen bij wijze van sprekenquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:08 schreef Aho het volgende:
[..]
![]()
genoeg drank en je neemt zowat genoegen met alles..maar je was gelukkig neit dronken genoeg om ..ahum* je weet luchtjes enzo
![]()
![]()
gelukkig heb ik geen drank nodig
even een illustratie ter verduidelekingquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Indeed...wat let je? Maak een mooi topicquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Zo zagen dr tieten er wel uit jaquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
even een illustratie ter verduideleking
[ afbeelding ]
dat was zeker , ná de daad ?quote:
Kwam door de alcoholische versnaperingen?quote:
Yellow Spermquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat was zeker , ná de daad ?
Golden Shower?quote:
Gastquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat was zeker , ná de daad ?
Datingskillz, you haz themquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gast
Ik bedoelde dus, mevrouw wist mij te overtuigen dat we richting het park gingen (omdat iedereen daar nog ff aan het chillen was, wat ik al merkwaardig vond). Het was nogal vreselijk koud waardoor ik weer een beetje begon te ontnuchteren. Uiteindijk zei ze heel suggestief iets van 'wat is het koud he', het enige wat ik toen nog uit kon spreken was "zal ik je anders maar ff thuis afzetten, dan kun je lekker warm je bed in
"
Daarna maar weer snel op de fiets gesprongen en nog ff een biertje gedronken bij m'n maten
Luister, als je haar met het nuchtere oog had gezien, geloof me, dan had jij al gegeten en gedronken!quote:
Ik ben zelf een baas, en ja, ik ga om 13:30 naar huisquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:37 schreef debbie_19 het volgende:
Gaan er vandaag nog mensen vroeg naar huis ivm met sinterklaas? Of dat de bazen jullie vroeg laten gaan ofzo? Hier is het volgens mij niet het geval, maar ja ik moet toch solliciteren
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben zelf een baas, en ja, ik ga om 13:30 naar huis
Mja, ik had wel vroege dienst, maar uiteraard was ik weer een half uur te laat. Zo vroeg ben ik dus ook weer niet begonnenquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:38 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dude, maar jij bent vroeg begonnen denk ik?
Of gewoon de vijver in geschopt?quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Luister, als je haar met het nuchtere oog had gezien, geloof me, dan had jij al gegeten en gedronken!
Ik was tenminste nog zo netjes om haar nog thuis af te zetten
Whehe hoe laat was je op het werk dan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, ik had wel vroege dienst, maar uiteraard was ik weer een half uur te laat. Zo vroeg ben ik dus ook weer niet begonnen
Half 7quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whehe hoe laat was je op het werk dan?
Ik wilde ook vroeg beginnen, maar ik kon niet slapen vannacht, dus ik ben toch maar niet vroeg begonnen
Ik wilde om 7 uur beginnenquote:
Ongekendquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge rookvrije smokez
mooge debs
heeeey Happy Birthdayquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
moggûh![]()
Net wakkerzo maar eens ff douchen en aankleden en dan ff naar 't bezoekuurtje in't ziekenhuis en dan dunno
of de stad in, of...niet
Thnxquote:
je hebt het zwaar héh ?!quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:08 schreef Sm0keZ het volgende:
Nog 12 uur en 52 minuten, dan ben ik officieel een héle maand rookvrij!
kreeg hem net pasquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ontvang je me mail weer niet?of ben je gewoon te druk voor mij
En ik geef ze groot gelijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:08 schreef debbie_19 het volgende:
Volgens mij zijn heul veel mensen vrij
quote:Op vrijdag 5 december 2008 09:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
moggûh![]()
Net wakkerzo maar eens ff douchen en aankleden en dan ff naar 't bezoekuurtje in't ziekenhuis en dan dunno
of de stad in, of...niet
Ik heb net gerooktquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:08 schreef Sm0keZ het volgende:
Nog 12 uur en 52 minuten, dan ben ik officieel een héle maand rookvrij!
tot hoe laat moet je dan ?quote:
quote:
15.30 naar huisquote:
neequote:
* WhiteLightning vindt die pleisters maar een gimmick. het zit allemaal tussen je oren.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kom er net achter dat ik geen nicotinepleisters op heb vandaag
mee eensquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning vindt die pleisters maar een gimmick. het zit allemaal tussen je oren.
Thnx Sm0keZquote:
Indeed dat denk ik ook. Maar goed, als het helpt (al zit het tussen je oren) dan waarom nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning vindt die pleisters maar een gimmick. het zit allemaal tussen je oren.
Waar zie jij droxz?quote:
Precies, placebo's werken toch ook bij mensenquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Indeed dat denk ik ook. Maar goed, als het helpt (al zit het tussen je oren) dan waarom niet
Errr dat moet WL zijjn..Damn WL en zn nieuwe avatar...doe net mn lenzen in en zie nu pas dat dat WL isquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waar zie jij droxz?
Gefeliciteerd trouwens
Ach..waar het hart van vol is...quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waar zie jij droxz?
Gefeliciteerd trouwens
ik wou net zeggen, gaan we schelden ?quote:
Naar schoolquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat gaan we allemaal doen van het weekend
Hahahaquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach..waar het hart van vol is...
In ieder geval niet werken?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat gaan we allemaal doen van het weekend
ja voor je het weet is hij een volgeling van guru tom cruisequote:Op vrijdag 5 december 2008 10:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Indeed dat denk ik ook. Maar goed, als het helpt (al zit het tussen je oren) dan waarom niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |