Ik heb net gerooktquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:08 schreef Sm0keZ het volgende:
Nog 12 uur en 52 minuten, dan ben ik officieel een héle maand rookvrij!
tot hoe laat moet je dan ?quote:
quote:
15.30 naar huisquote:
neequote:
* WhiteLightning vindt die pleisters maar een gimmick. het zit allemaal tussen je oren.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kom er net achter dat ik geen nicotinepleisters op heb vandaag
mee eensquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning vindt die pleisters maar een gimmick. het zit allemaal tussen je oren.
Thnx Sm0keZquote:
Indeed dat denk ik ook. Maar goed, als het helpt (al zit het tussen je oren) dan waarom nietquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning vindt die pleisters maar een gimmick. het zit allemaal tussen je oren.
Waar zie jij droxz?quote:
Precies, placebo's werken toch ook bij mensenquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Indeed dat denk ik ook. Maar goed, als het helpt (al zit het tussen je oren) dan waarom niet
Errr dat moet WL zijjn..Damn WL en zn nieuwe avatar...doe net mn lenzen in en zie nu pas dat dat WL isquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waar zie jij droxz?
Gefeliciteerd trouwens
Ach..waar het hart van vol is...quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waar zie jij droxz?
Gefeliciteerd trouwens
ik wou net zeggen, gaan we schelden ?quote:
Naar schoolquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat gaan we allemaal doen van het weekend
Hahahaquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach..waar het hart van vol is...
In ieder geval niet werken?quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat gaan we allemaal doen van het weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |