Pssst, het is een mannetjequote:Op donderdag 4 december 2008 21:38 schreef Floria het volgende:
Diaan; ik hoop ook echt voor je dat je dame nu head first ligt! Maarrrrr als jij denkt dat ze nu anders ligt dan zal dat toch wel?
Ik sluit me er bij aan....quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:32 schreef Belana het volgende:
Reinhilde is vast bezig nu
*voor de zekerheid even meepuft![]()
![]()
geen idee eigenlijk. Volgens de vk is het niet zo gek dat je bij een 2e misselijker bent dan bij een 1e.. Ik kijk het nog eventjes aan en als ik misselijk blijf ga ik het wel ff aankaarten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:40 schreef Fuente het volgende:
Rot Vicky, dat je zo misseljk bent. Kun je er niet iets voor krijgen?
En Reinhilde?![]()
![]()
Haha hier zei de vlos dat de meeste vrouwen bij een tweede minder misselijk zijnquote:Op vrijdag 5 december 2008 08:49 schreef Vicky het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk. Volgens de vk is het niet zo gek dat je bij een 2e misselijker bent dan bij een 1e.. Ik kijk het nog eventjes aan en als ik misselijk blijf ga ik het wel ff aankaarten.
Ik ben best vergeetachtig, maar ik ga zorgen dat ik dit ga onthouden, hehehequote:Op donderdag 4 december 2008 22:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
Uhhh uhh dat zijn jullie over een half jaar al lang vergeten
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 08:54 schreef Marie79 het volgende:
Ik zag dat Huuphuup gepost had in het update topic, en ik dus z&g geopend, want ik wilde de update gewoon lezen ipv de link aanklikken (is een beetje een tik)...
Ik denk een update van Reinhilde, is het van Bar!!!!!!Van harte gefeliciteerd hoor! Het is je zo gegund
![]()
Voor Reinhilde, die angstvallig stil is![]()
![]()
Ik doe dat ookquote:Op vrijdag 5 december 2008 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Weet je dat ik hetzelfde doe!
Vind het veel leuker om het nieuws van de user zelf te lezen dan al een tipje van de sluier te zien in het update topic.Ook ik dacht dat er babietjes nieuws was.
miss_sly allereerst gecondoleerd met het overlijden van je opa. Dit is een erg lastige situatie. Kun je niet eerst bellen met de kliniek en de situatie uitleggen? Misschien dat je dan smiddags of de volgende dag nog tussendoor kan. Ik weet ook niet hoe sterk de band met je opa is en of je later spijt krijgt als je niet gaat.... dit is een beslissing die je zelf helaas moet nemen. Sterkte!quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:41 schreef miss_sly het volgende:
Mag ik even vragen wat jullie vinden?
Mijn opa is woensdagavond overleden. Op zich zou ik graag naar de begrafenis willen (oa voor mijn vader) maar die is maandag, om 10.30, in Brabant uiteraard. Onze echo staat op 11.15 uur. Allebei gaat dus niet. Ik heb het er met mijn moeder over gehad, en zij snapt (en mijn vader ook) dat ik de echo liever niet wil verzetten. Het is zo druk op de kliniek, dat verzetten toch wel een week verder kan worden, en ik wil die week eigenlijk niet nog langer in spanning zitten. Ik wil het gewoon weten. Is dat begrijpelijk, of stel ik me aan en hoor ik naar de begrafenis te gaan?
Gecondoleerd met je opaquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:41 schreef miss_sly het volgende:
Mag ik even vragen wat jullie vinden?
Mijn opa is woensdagavond overleden. Op zich zou ik graag naar de begrafenis willen (oa voor mijn vader) maar die is maandag, om 10.30, in Brabant uiteraard. Onze echo staat op 11.15 uur. Allebei gaat dus niet. Ik heb het er met mijn moeder over gehad, en zij snapt (en mijn vader ook) dat ik de echo liever niet wil verzetten. Het is zo druk op de kliniek, dat verzetten toch wel een week verder kan worden, en ik wil die week eigenlijk niet nog langer in spanning zitten. Ik wil het gewoon weten. Is dat begrijpelijk, of stel ik me aan en hoor ik naar de begrafenis te gaan?
Uhm, bij de een zijn weeën ondragelijk voor de ander is het niets meer dan een ongesteldheidspijn en een derde bevalt zonder ook maar ergens erg in te hebben.... dus bij twijfel....... bellen!!quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:59 schreef Dakota het volgende:
Even een vraag tussendoor..die constante menstruatiekrampen..hebben jullie dat ook gehad. ze zijn niet ernstig ofzo, vergelijkbaar met een 3e dag menstruatiepijn. Aan 1 stuk door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |