abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63789228
Ik heb 1 ding ontdekt gevoel kan wel degelijk weg gaan, zonder dat daar een concrete oorzaak voor is. Wel ben ik van mening dat er Onbewust zaken kunnen meespelen waar ze zelf nog niet achter is.
Er is niet ALTIJD een reden dat gevoel weg gaat, want het blijft GEVOEL, en gevoel kan je niet altijd omschrijven omdat het een gevoel is.
Maar daar ben ik niet mee geholpen dus ga ik verder met MIJN leven en zij met HAAR leven.

En ja nogmaals het is het meeste verrotte antwoordt wat je ook maar kan krijgen want je kan er helemaal niets aan doen.

Mijn tip en ervaring Accepteren en Verwerken. want je krijgt nooit het antwoordt wat je zoekt/wilt horen.
pi_63790277
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 17:19 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik hoef niet eens andere posts te quoten. Jij snapt niet dat je je helemaal niet moet bezighouden met het eventueel ooit bij elkaar komen. Ze heeft het uitgemaakt punt. Nooit meer een liefdesrelatie.

Zij is niet degene met haar kop in de grond. Volgens mij begrijp je ook de bedoeling van deze topic niet. Kijk nog ff naar de titel...
Komt trouwens wel vaak voor hoor ,dat ex-en weer een relatie krijgen nadat ze een tijd uit elkaar zijn geweest .En blijkbaar heeftKroegtijger wel die hoop nog,juist door wat er tussen hun heeft gespeeld.
Wij kunnen dat niet beoordelen ,de tijd zal het leren .Wil alleen maar zeggen dat een ex niet altijd exit betekend
pi_63790431
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 18:52 schreef arjan1202 het volgende:
Ik heb 1 ding ontdekt gevoel kan wel degelijk weg gaan, zonder dat daar een concrete oorzaak voor is. Wel ben ik van mening dat er Onbewust zaken kunnen meespelen waar ze zelf nog niet achter is.
Er is niet ALTIJD een reden dat gevoel weg gaat, want het blijft GEVOEL, en gevoel kan je niet altijd omschrijven omdat het een gevoel is.
Maar daar ben ik niet mee geholpen dus ga ik verder met MIJN leven en zij met HAAR leven.

En ja nogmaals het is het meeste verrotte antwoordt wat je ook maar kan krijgen want je kan er helemaal niets aan doen.

Mijn tip en ervaring Accepteren en Verwerken. want je krijgt nooit het antwoordt wat je zoekt/wilt horen.
Niet helemaal mee eens ,ik heb mijn relatie verbroken,gevoel iets minder ,maar wist wel zo'n beetje hoe dat kwam.Dit heb ik ook direct tegen ex verteld .Maar na een tijd heb ik wel gemerkt dat mij veel meer dingen duidelijk werden waarom dit was,meer redenen. Om terug te komen op de ex van Kroegtijger is het mogelijk dat door de afstand zij ook wel nu er achter is wat de knelpunten waren . Dat weet ik eigenlijk wel zeker ,was een lange relatie en dan ben je echt wel ook daarna er nog bewust mee bezig,ook al heb je zelf de relatie verbroken
pi_63790603
Mail gestuurd aan mijn ex met de mededeling dat ik zondag foto's overleden tante kom halen .Kerst komt eraan ,weet dat haar vriend en kindje er heeeel erg blij mee zullen zijn .Ik ga niet alleen,maar met vriendin,zie er giga tegenop .Was een korte mail,gevraagd of hij de mapjes wil klaarleggen .Niks gehoord,maar dat verwacht ik ook niet .En heb binnenkort mijn eerste date ,zie wel wat ervan komt , zijn relatie is ruim een jaar uit .
Hahah,straks date ik met een van jullie ,zou kunnen hahahah
pi_63790693
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 19:40 schreef dompertje het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens ,ik heb mijn relatie verbroken,gevoel iets minder ,maar wist wel zo'n beetje hoe dat kwam.Dit heb ik ook direct tegen ex verteld .Maar na een tijd heb ik wel gemerkt dat mij veel meer dingen duidelijk werden waarom dit was,meer redenen. Om terug te komen op de ex van Kroegtijger is het mogelijk dat door de afstand zij ook wel nu er achter is wat de knelpunten waren . Dat weet ik eigenlijk wel zeker ,was een lange relatie en dan ben je echt wel ook daarna er nog bewust mee bezig,ook al heb je zelf de relatie verbroken
Dat klopt, maar dat spreek ik ook niet tegen Het kan ook wel redenen hebben. Maar wil hiermee duidelijk aangeven dat als het een kwestie van gevoel is, je er niet vanuit moet gaan dat er altijd een reden achter zit.

Bij mijn relatie was dat namelijk het geval, ze heeft het uitgemaakt omdat het gevoel weg was, en ze zei ook vol overtuiging dat er niks achter zat. Ik heb zelf zo mijn ideeën maar ze zegt zelf dat dat het niet is, het is alleen het gevoel, en zelf was ze er ook stuk van. Maar ja ik heb niks aan dat antwoordt want ik kan het niet oplossen dat is nou het klote van gevoel.
En ja ik heb de hoop gehad dat met de tijd het goed zou komen, maar die hoop heb ik snel opgegeven, want dan kwel je jezelf. En ben nu 4 maanden verder, 2 maanden geleden contact opgenomen maar zij was nog niet klaar voor een vriendschap voelde ze zich ongemakkelijk bij. Ok prima. En dit klinkt flauw wat ik ga zeggen, maar dat deed me goed, zij zit/zat er dus meer mee dan mij. Heb helaas niets meer gehoord tot dusver ben namelijk benieuwd hoe het met er is, want hoorde van iemand dat het nog niet helemaal top met haar gaat, aangezien ze tijdens onze relatie pheiffer heeft gehad (ongeveer 90% van onze relatie), en net nu ze er bijna van hersteld is is het uit gegaan, best wel klote. Want je denkt nu gaan nog mooiere tijden aanbreken dus niet
pi_63790745
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 19:47 schreef dompertje het volgende:
En heb binnenkort mijn eerste date ,zie wel wat ervan komt , zijn relatie is ruim een jaar uit .
Hahah,straks date ik met een van jullie ,zou kunnen hahahah
dus 1 van de vragen op je date zal zijn, zit je ook op FOK bij het topic de kunst van het loslaten van je ex
pi_63791186
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 19:52 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dat spreek ik ook niet tegen Het kan ook wel redenen hebben. Maar wil hiermee duidelijk aangeven dat als het een kwestie van gevoel is, je er niet vanuit moet gaan dat er altijd een reden achter zit.

Bij mijn relatie was dat namelijk het geval, ze heeft het uitgemaakt omdat het gevoel weg was, en ze zei ook vol overtuiging dat er niks achter zat. Ik heb zelf zo mijn ideeën maar ze zegt zelf dat dat het niet is, het is alleen het gevoel, en zelf was ze er ook stuk van. Maar ja ik heb niks aan dat antwoordt want ik kan het niet oplossen dat is nou het klote van gevoel.
En ja ik heb de hoop gehad dat met de tijd het goed zou komen, maar die hoop heb ik snel opgegeven, want dan kwel je jezelf. En ben nu 4 maanden verder, 2 maanden geleden contact opgenomen maar zij was nog niet klaar voor een vriendschap voelde ze zich ongemakkelijk bij. Ok prima. En dit klinkt flauw wat ik ga zeggen, maar dat deed me goed, zij zit/zat er dus meer mee dan mij. Heb helaas niets meer gehoord tot dusver ben namelijk benieuwd hoe het met er is, want hoorde van iemand dat het nog niet helemaal top met haar gaat, aangezien ze tijdens onze relatie pheiffer heeft gehad (ongeveer 90% van onze relatie), en net nu ze er bijna van hersteld is is het uit gegaan, best wel klote. Want je denkt nu gaan nog mooiere tijden aanbreken dus niet
Snap je.Maar je hebt nu al een tijd geen contact meer gehad en weet dus niet of ze nu wel zich er bewuster van is waarom haar gevoel veranderd was toch?
Zou je dat nu willen weten als dat zo zou zijn ?
pi_63791275
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 19:54 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

dus 1 van de vragen op je date zal zijn, zit je ook op FOK bij het topic de kunst van het loslaten van je ex
hihihi de eerste vraag !!Merk echt de afgelopen week dat ik weer aan toe ben Misschien weer een stapje verder ,belachelijk,nu al ruim 7 mnd uit ,dacht altijd dat als je zelf de relatie verbreekt je er veel sneller aan toe bent
pi_63791809
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:16 schreef dompertje het volgende:

[..]

hihihi de eerste vraag !!Merk echt de afgelopen week dat ik weer aan toe ben Misschien weer een stapje verder ,belachelijk,nu al ruim 7 mnd uit ,dacht altijd dat als je zelf de relatie verbreekt je er veel sneller aan toe bent
't balletje kan raar rollen hè
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_63792465
quote:

Ben ik toch niet helemaal met je eens... Er is denk ik altijd wel een reden, alleen kom je niet altijd erachter wat de reden is. Soms is het dermate complex en voornamelijk onderbewust, dat het gewoon niet te volgen is. Dat lijkt er natuurlijk heel sterk op dat er dan geen reden is, maar als je ver genoeg zoekt en kijkt kom je uiteindelijk er soms wel achter.
't zelfde is met mij mn ex nu eigenlijk aan de gang.... het was tot gisteren voor mij volstrekt onnavolgbaar allemaal, maar sinds dat we gisteren even een tijdje heen en weer hebben gemaild begint e.e.a nu plots duidelijk te worden en vallen de stukjes op zn plek.
--edit--
Lees net je reactie op dompertjes bericht, en dat komt wel redelijk overeen met wat hierboven staat dus eigenlijk met wat kleine nuance-verschillen
pi_63792676
quote:

Niet mee eens, het is een opeenstapeling van dingen waardoor een persoon zich niet lekker meer in zijn vel laat doen zitten.

Als er dan geen communicatie en oplossing gevonden word barst de bom na een tijdje.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_63800129
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 21:16 schreef Chev het volgende:

[..]

Niet mee eens, het is een opeenstapeling van dingen waardoor een persoon zich niet lekker meer in zijn vel laat doen zitten.

Als er dan geen communicatie en oplossing gevonden word barst de bom na een tijdje.
Bijvoorbeeld; of een langzame realisatie dat een karaktertrek van iemand ofzo niet bevalt... Dan kan je over lullen wat je wilt, maar zal nooit opgelost kunnen worden. (anders zou iedereen met elkaar een relatie kunnen hebben als je maar goed communiceert natuurlijk, en niet iedereen woont in Volendam )
pi_63803384
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 20:12 schreef dompertje het volgende:

[..]

Snap je.Maar je hebt nu al een tijd geen contact meer gehad en weet dus niet of ze nu wel zich er bewuster van is waarom haar gevoel veranderd was toch?
Zou je dat nu willen weten als dat zo zou zijn ?
Ik zou er nieuwsgierig naar zijn inderdaad, en hoef het niet nu te weten, wanneer we elkaar weer zien(wanneer dat ook mocht zijn)maar ik durf met 95% zekerheid te stellen dat er niets veranderd is aan haar antwoordt ik weet hoe ze is dus
pi_63803442
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 21:16 schreef Chev het volgende:

[..]

dan verschillen wij van mening
Niet alles in het leven heeft een reden en gebeurt gewoon, of je het nou wil geloven of niet. Idem dito als het uitgaat om gevoel, en ik zeg ook het heeft NIET altijd een reden.
Dus het is ook een kwestie op wat voor manier je mijn post leest
pi_63803751
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 13:09 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

Ik zou er nieuwsgierig naar zijn inderdaad, en hoef het niet nu te weten, wanneer we elkaar weer zien(wanneer dat ook mocht zijn)maar ik durf met 95% zekerheid te stellen dat er niets veranderd is aan haar antwoordt ik weet hoe ze is dus
Hoe bedoel je dat je weet hoe ze is? Dat ze wel de reden weet maar het lef er niet voor heeft jou dit te vertellen ?
pi_63803774
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 05:00 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld; of een langzame realisatie dat een karaktertrek van iemand ofzo niet bevalt... Dan kan je over lullen wat je wilt, maar zal nooit opgelost kunnen worden. (anders zou iedereen met elkaar een relatie kunnen hebben als je maar goed communiceert natuurlijk, en niet iedereen woont in Volendam )
pi_63803800
Huh ging fout ,wilde even zeggen dat ik het een briljante posting van Kroegtijger vind,gezien het tijdstiphahahah
pi_63805422
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 13:12 schreef arjan1202 het volgende:
dan verschillen wij van mening
Niet alles in het leven heeft een reden en gebeurt gewoon, of je het nou wil geloven of niet. Idem dito als het uitgaat om gevoel, en ik zeg ook het heeft NIET altijd een reden.
Dus het is ook een kwestie op wat voor manier je mijn post leest
Ik weet het niet, er is altijd wel 'n reden denk ik zelf
En nee die hoeft niet altijd bekend te zijn, men moet het willen zien
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 13:34 schreef dompertje het volgende:
Huh ging fout ,wilde even zeggen dat ik het een briljante posting van Kroegtijger vind,gezien het tijdstiphahahah
Inderdaad, 5 uur 's morgens
Daar zijn we weer! *klik*
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_63805609
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 13:31 schreef dompertje het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat je weet hoe ze is? Dat ze wel de reden weet maar het lef er niet voor heeft jou dit te vertellen ?
1. ze zal het niet zeggen omdat ze denkt dat ik er hoop uit zou halen. (toen wel nu niet meer)
2. Wat ze toen heeft gezegd zal ze nu ook zeggen. Het is alleen gevoel en meer niet punt uit.

Als er een reden was had ze die ook verteld,want dan had je het op kunnen lossen en ze had zelf ook gehoopt dat er een reden was, want dan hadden we er aan kunnen werken en was het ook niet uitgegaan maar er is geen reden dan alleen het gevoel. Dat is haar antwoordt, en ik weet dat ze altijd eerlijk naar mij is, en gezien het feit dat ze er zelf helemaal stuk van is geweest en er 2 maanden mee heeft gelopen om dit besluit te maken. Vertrouw ik op haar antwoordt. Of het nu een leuke is of niet.
pi_63805758
Snap je Arjan .Lijkt mij dan ook een kloten reden ,gevoel minder ......
pi_63806399
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 15:46 schreef dompertje het volgende:
Snap je Arjan .Lijkt mij dan ook een kloten reden ,gevoel minder ......
je wilt niet weten het gevoel was gewoon weg niet minder maar echt weg. Op dat moment denk je wat heb ik hier aan. Vind het nog een klote reden, want je wilt het oplossen, maar je kan het niet oplossen. Maar heb het geaccepteerd en verwerkt. Vandaar in mijn vorige posts dat ik zeg er is niet altijd een reden
Dus uit mijn eigen ervaring wil ik aan sommige aangeven (die ook deze reden te horen kregen) dat je niet teveel hoop moet vestigen op het antwoordt wat je krijgt
pi_63806902
Even een update voor mijn verhaal.

We hebben besloten dat ik (toch) thuis ga wonen bij m'n ouders. Ondanks de geheel onverwachte open ontvangst thuis voel ik mij er echt klote bij. Volgende week zondag verhuis ik terug en nu besef ik pas echt dat dit de realiteit is, ik zit nog maar een weekje in dit huis en daarna zal ik mijn ex niet meer dagelijks zien, wat nu wel het geval is.

Ik ben zo graag bij haar, vandaag ben ik met m'n ouders wat rond wezen kijken naar spullen en daarna strak door naar werk, waar ik nu ook zit en zij ging naar een vriendin toe vandaag. Ik weet wel dat het echt heel erg moeilijk zal gaan worden als ik volgende week weer 'thuis' slaap en niet meer in mijn eigen huis.

Contact tussen mij en mijn vriendin is nog top, eigenlijk niks veranderd t.o.v. bijvoorbeeld een maand geleden, afgezien van fysiek contact ofcourse, dat is wel iets waar ik heel erg blij mee ben, want ik heb niks tegen haar en respecteer haar mening en eerlijkheid.

Nu begint het aftellen, zo zie ik het in ieder geval. Ben benieuwd hoe ik dan de dag door ga komen, aangezien we veel samen deden. Ik voel mij gewoon kut nu.
pi_63808668
Topic 69 hihihi
  FOK!Fotograaf zaterdag 6 december 2008 @ 21:10:52 #124
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_63811878
tvp
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_63818392
kGoh 5 maanden na dato krijg ik, vanavond na het stappen face to face (kreeg hetal 2 maanden eerder te horen van een ander) te horen dat m'n ex d'r vriendin knallende ruzie heeft met haar.. om bekende redenen.

Blijkbaar doet ze precies hetzelfde als met mij destijds, een wig drijven tussen de huidige vriendengroep en haar bij haar nieuwe vriend die natuurlijk door de verlieftheid dit niet zal inzien.

Liefde maakt echt blind..... best wel maf eigenlijk dat ik daar jzeker 'n half jaar in gezeten heb

Neemt niet weg dat ik het nog steeds moeilijk vind om een slecht woord over haar te zeggen,
Maar als het onderwerp er toch is dan gaat het makkelijk met 3 liter bier op

Redelijk aangeschoten, gelukkig niet dronken...

Ik denk dat ze een enorme vergissing is begaan door om de verkeerde redenen in een nieuwe relaite te stappen, maar ik laat alles maar z'n beloop gaan en zie wel hoe het gaat kon best nog wel 's NOG een half jaar duren of langer voordat ze weer doorstapt naar de volgende

Vind 't alleen sneu voor die gasten die ik toch min of meer als vrienden beschauw dat ze nu zo'n probleem hebben met hun beste maatje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Chev op 07-12-2008 03:59:09 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_63818747
ja, en daar zijn we weer op een fraai tijdstip Zojuist avondje wezen stappen in Amsterdam en heb me prima vermaakt. De meest verschrikkeiljke tenten bezocht die 't dorp te bieden heeft.... De Cool Down en La Bastiele waren toch wel het dieptepunt. Geweldig vermaakt weer dus
Ik zag wel tot mn schrik dat de Black&White weg was
dat schijnt al een tijdje te zijn... moet toch weer eens vaker op 't leidse komen dus
pi_63819418
quote:
Op zondag 7 december 2008 05:29 schreef kroegtijger het volgende:
ja, en daar zijn we weer op een fraai tijdstip Zojuist avondje wezen stappen in Amsterdam en heb me prima vermaakt. De meest verschrikkeiljke tenten bezocht die 't dorp te bieden heeft.... De Cool Down en La Bastiele waren toch wel het dieptepunt. Geweldig vermaakt weer dus
Ik zag wel tot mn schrik dat de Black&White weg was
dat schijnt al een tijdje te zijn... moet toch weer eens vaker op 't leidse komen dus
Cool down kan met het juiste alcohol gehalte ook wel leuk zijn HAHA
Ligt ook maar aan de mensen met wie je ernaar toe gaat hehe
pi_63823651
Zwaar pissige ex aan foon gehad gisteravond .Hij vond het berichtje over die foto's zo koel en afstandelijk????Uitgelegd dat ik verwacht dat hij zich aan onze afspraken houd .Hij zegt niet thuis te zijn maar dat ze klaar liggen en ik ze dus vandaag kan halen .Zou het ik nu dan eindelijk weer terug krijgen?Ga straks met vriendin,durf er niet op te hopen ....
pi_63824799
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:23 schreef dompertje het volgende:
Zwaar pissige ex aan foon gehad gisteravond .Hij vond het berichtje over die foto's zo koel en afstandelijk????Uitgelegd dat ik verwacht dat hij zich aan onze afspraken houd .Hij zegt niet thuis te zijn maar dat ze klaar liggen en ik ze dus vandaag kan halen .Zou het ik nu dan eindelijk weer terug krijgen?Ga straks met vriendin,durf er niet op te hopen ....
'

Succes dompertje en ik zou inderdaad iemand meenemen.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_63826980
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:21 schreef Chev het volgende:

[..][quote] Op zondag 7 december 2008 09:45 schreef arjan1202 het volgende:

[..]

Cool down kan met het juiste alcohol gehalte ook wel leuk zijn HAHA
Ligt ook maar aan de mensen met wie je ernaar toe gaat hehe
Het acohol gehalte was duidelijk nog te laag denk ik
'

[/quote]
  zondag 7 december 2008 @ 17:49:30 #131
151979 LalalaHippie
Don't worry be Hippie
pi_63828458
Pffff, dit weekend te horen gekregen dat mijn schoonzusje misschien het gen heeft voor borstkanker. Vannacht, een pissig smsje gestuurd naar mijn ex, dat het nu genoeg is geweest en dat hij nu overde brug moet komen met mijn spullen en het laatste geld.
Niet heel verstandig maar ik ben er zo zat van. Ik wil me richten op de mensen die me nodig hebben en niet meer op hem.

Mijn batterij is nu leeg dus weet nog niet wat zijn reactie is...
"There is only one good, knowledge, and one evil, ignorance. " - Socrates
"Envy is the ulcer of the soul." - Socrates
"Wie met beide benen op de grond staat, komt niet ver" - Loesje
  zondag 7 december 2008 @ 23:15:07 #132
151979 LalalaHippie
Don't worry be Hippie
pi_63837843
smsje heeft dan toch geholpen. Mijn ex komt eindelijk over de brug... 't Is een nog grotere opluchting dan ik dacht
pi_63843396
quote:
Op zondag 7 december 2008 16:46 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Het acohol gehalte was duidelijk nog te laag denk ik
'

[/quote]

Samen met vriendin er heen geweest .Ex was niet thuis gelukkig,maar moeder en zussen wel .Werd ontzettend hartelijk en warm ontvangen ,ze wisten niet dat ik kwam.Toen ik vertelde dat ik foto's kwam halen van mijn tante schrokken ze en vroegen waarom ex ze nog niet had gegeven .
Vertelde dat hijweinig meewerkt om alles netjes af te handelen en dat ik echt vooral deze foto's terug wilde

Een en al begrip en ik zag dat deze situatie hen erg raakte .Ex had mapje niet zoals afgesproken klaargelegd ,maar zijn ma ging ze gelijk voor mij zoeken op zijn kamer .Het duurde even voordat ze ze vond .
Maar ze heeft ze wel gevonden pfft zo blij ! Ze bleven maar praten en vroegen of ik af en toe bij hun langs wilde komen .Vriendin en ik hadden het gevoel dat het met ex erg slecht gaat inderdaad,moeder zag er slecht uit .Gezegd dat ik wel contact wil houden ,maar dat ex zijn houding naar mij toe dit waarschijnlijk niet toestaat.En dat ik hem hiermee zou kunnen kwetsen .Ze vonden dat onzin en voor rekening van ex .
Heb het open gelaten en gezegd als ze willen via hyves contact kunnen op nemen .

Weer een stap verder en ontzettende dubbele gevoelens .Opluchting dat ik in ieder geval foto's overleden tante heb maar ook triest dat alles zo gelopen is en eigenlijk nog niet afgesloten is ,na zo'n lange tijd
Het geld wat ik nog van hem krijg mag hij in zijn kont stoppen ,ben er nu echt helemaal klaar mee .
Gisteravond flinke jankbui gehad ,raakt mij allemaal meer dan ik wil .
pi_63843411
quote:
Op zondag 7 december 2008 23:15 schreef LalalaHippie het volgende:
smsje heeft dan toch geholpen. Mijn ex komt eindelijk over de brug... 't Is een nog grotere opluchting dan ik dacht
Lekker joh,know the feeling !!
  maandag 8 december 2008 @ 09:27:52 #135
151979 LalalaHippie
Don't worry be Hippie
pi_63844179
quote:
Op maandag 8 december 2008 08:40 schreef dompertje het volgende:

[..]

Samen met vriendin er heen geweest .Ex was niet thuis gelukkig,maar moeder en zussen wel .Werd ontzettend hartelijk en warm ontvangen ,ze wisten niet dat ik kwam.Toen ik vertelde dat ik foto's kwam halen van mijn tante schrokken ze en vroegen waarom ex ze nog niet had gegeven .
Vertelde dat hijweinig meewerkt om alles netjes af te handelen en dat ik echt vooral deze foto's terug wilde

Een en al begrip en ik zag dat deze situatie hen erg raakte .Ex had mapje niet zoals afgesproken klaargelegd ,maar zijn ma ging ze gelijk voor mij zoeken op zijn kamer .Het duurde even voordat ze ze vond .
Maar ze heeft ze wel gevonden pfft zo blij ! Ze bleven maar praten en vroegen of ik af en toe bij hun langs wilde komen .Vriendin en ik hadden het gevoel dat het met ex erg slecht gaat inderdaad,moeder zag er slecht uit .Gezegd dat ik wel contact wil houden ,maar dat ex zijn houding naar mij toe dit waarschijnlijk niet toestaat.En dat ik hem hiermee zou kunnen kwetsen .Ze vonden dat onzin en voor rekening van ex .
Heb het open gelaten en gezegd als ze willen via hyves contact kunnen op nemen .

Weer een stap verder en ontzettende dubbele gevoelens .Opluchting dat ik in ieder geval foto's overleden tante heb maar ook triest dat alles zo gelopen is en eigenlijk nog niet afgesloten is ,na zo'n lange tijd
Het geld wat ik nog van hem krijg mag hij in zijn kont stoppen ,ben er nu echt helemaal klaar mee .
Gisteravond flinke jankbui gehad ,raakt mij allemaal meer dan ik wil .
Hartstikke fijn voor je dat je nu in ieder geval je foto's hebt... Verder ben jij natuurlijk niet verantwoordelijk voor hoe het gaat met je ex.
pi_63846049
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:27 schreef LalalaHippie het volgende:

[..]

Hartstikke fijn voor je dat je nu in ieder geval je foto's hebt... Verder ben jij natuurlijk niet verantwoordelijk voor hoe het gaat met je ex.
En toch dacht/droomde ik vanmorgen nog aan dat ik mijn ex best wel 's zou willen helpen..
is onzin natuurlijk, dat kan ik niet en als ik het zou proberen dan krijg ik nog meer ellende.

Maar het ziet er naar uit dat ze dezelfde fouten over en over blijft maken en dus niks leerd en zo mensen blijft kwetsen en weer teleur gesteld word in zichzelf of in anderen omdat het niet gaat zoals ze wil.

Is denk ik een overblijfsel van 4 jaar samen zijn, het willen dat het met de ander goed gaat.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_63846127
quote:
Op maandag 8 december 2008 10:52 schreef Chev het volgende:

[..]

En toch dacht/droomde ik vanmorgen nog aan dat ik mijn ex best wel 's zou willen helpen..
is onzin natuurlijk, dat kan ik niet en als ik het zou proberen dan krijg ik nog meer ellende.

Maar het ziet er naar uit dat ze dezelfde fouten over en over blijft maken en dus niks leerd en zo mensen blijft kwetsen en weer teleur gesteld word in zichzelf of in anderen omdat het niet gaat zoals ze wil.

Is denk ik een overblijfsel van 4 jaar samen zijn, het willen dat het met de ander goed gaat.
Ik snap precies wat je bedoelt Chev. Ik zie mijn ex ook keer op keer dezelfde fout maken; ook nu eigenlijk weer... ze kan niet communiceren binnen een relatie best essentieel puntje... dan zal het continu fout blijven gaan natuurlijk
pi_63846582
quote:
Op maandag 8 december 2008 10:56 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Ik snap precies wat je bedoelt Chev. Ik zie mijn ex ook keer op keer dezelfde fout maken; ook nu eigenlijk weer... ze kan niet communiceren binnen een relatie best essentieel puntje... dan zal het continu fout blijven gaan natuurlijk
Ik ga er maar vanuit dat de persoon waarvan ik zo veel hield niet meer dezelfde persoon is, een vreemde.
Ze doet dingen waarvan ik weet dat ze het niet leuk vind, ze zegt dingen tegen mensen die op puur emotinele gevoels basis gezegt worden, en waar ze zich zoals ik haar het laatste half jaar meegemaakt komt ze die weer niet na.

En ik weet bijna zeker dat ze nog steeds mij de schult geeft van allerlei dingen mocht ik ooit contact krijgen.
Niemand kan de last van een relatie van 2 personen alleen op zich nemen, en niemand kan anders worden dan hij/zij is.

In mijn mening ga je in een relatie zelfs van de mindere dingen van elkaar houden, of je het nu toegeef of niet, omdat de imperfectie creëren. Tenmiste als je zelfbeeld ook op orde is

Sommige dingen veranderen, andere veranderen nooit, als je jaren samen ben dan accepteer je hoe de ander is en zal je iemand niet compleet moeten willen veranderen, kleine dingen vallen natuurlijk altijd te bespreken

In een relatie doen we allemaal wat we denken dat het beste is.. wat achteraf gezien misschien niet zo is, maar als je het met eerlijkheid en de beste intenties doet, dan kan je jezelf niks verwijten.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_63847047
quote:
Op maandag 8 december 2008 10:52 schreef Chev het volgende:

[..]

Jammer he,dat dat inzicht in eigen gedrag gewoon niet komt ! Ik voel mij niet verantwoordelijk voor dat hij verkeerde keuzes maakt ,maar voelt zo leeg alsof die 6 jaar lucht was ,een ander persoon nu.Maar ook weer niet,alleen veel extremer.

Neem geen contact meer op over de ander gemeenschappelijke dingen,verwacht geen enkel contact meer .
Hij is altijd erg koppig geweest
pi_63847127
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:17 schreef Chev het volgende:

[..]

Ik ga er maar vanuit dat de persoon waarvan ik zo veel hield niet meer dezelfde persoon is, een vreemde.
Ze doet dingen waarvan ik weet dat ze het niet leuk vind, ze zegt dingen tegen mensen die op puur emotinele gevoels basis gezegt worden, en waar ze zich zoals ik haar het laatste half jaar meegemaakt komt ze die weer niet na.

En ik weet bijna zeker dat ze nog steeds mij de schult geeft van allerlei dingen mocht ik ooit contact krijgen.
Niemand kan de last van een relatie van 2 personen alleen op zich nemen, en niemand kan anders worden dan hij/zij is.

In mijn mening ga je in een relatie zelfs van de mindere dingen van elkaar houden, of je het nu toegeef of niet, omdat de imperfectie creëren. Tenmiste als je zelfbeeld ook op orde is
inderdaad. Juist van de niet helemaal perfecte dingen van mn ex hield ik heel veel; dat maakt imho iemands persoonlijkheid. Ik moet er niet aan denken dat ze perfect zou zijn eigenlijk. Juist door het niet prefect zijn is ze dat weer wel voor me.... vreemd eigenlijk
quote:
Sommige dingen veranderen, andere veranderen nooit, als je jaren samen ben dan accepteer je hoe de ander is en zal je iemand niet compleet moeten willen veranderen, kleine dingen vallen natuurlijk altijd te bespreken
Je moet denk ik ook nooit iets aan je partner willen veranderen. Dan verander je namelijk iemands persoonlijkheid en dan is het dus niet meer degene op wie je zo gek was destijds. Rekening houden met elkaar is natuurlijk wel weer een must, maar dat is wat anders dan veranderen.
quote:
In een relatie doen we allemaal wat we denken dat het beste is.. wat achteraf gezien misschien niet zo is, maar als je het met eerlijkheid en de beste intenties doet, dan kan je jezelf niks verwijten.
Je kan ook de ander daarin niets verwijten dan...of althans, je kan er niet boos om zijn. Ik kan bij mijn ex ook echt niet boos zijn nu op de manier waarop ze dingen aan het afhandelen is. Niet omdat ik het ermee eens ben, maar omdat ik weet dat ze het echt met de beste bedoelingen doet. Hoe kun je boos worden op iemand die er 100% van overtuigd is dat ze het op de goede manier aan het doen is, en er niet op uit is om je pijn te doen? Dat is imho eerder een "ongelukje" dan opzet dan
pi_63848012
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:41 schreef kroegtijger het volgende:
Hoe kun je boos worden op iemand die er 100% van overtuigd is dat ze het op de goede manier aan het doen is, en er niet op uit is om je pijn te doen?
Tja dat is wel waar, als iemand er van overtuigd is dat hij/zij gelijk heeft dan kan het erg lastig zijn om die persoon anders te doen laten inzien.
En dat gaat zeker niet lukken als je de ex bent

Dat soort dingen moeten z'n eigen beloop gaan, jij bent verantwoordelijk voor je eigen leven.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_63848244
quote:
Op maandag 8 december 2008 12:25 schreef Chev het volgende:

[..]

Tja dat is wel waar, als iemand er van overtuigd is dat hij/zij gelijk heeft dan kan het erg lastig zijn om die persoon anders te doen laten inzien.
En dat gaat zeker niet lukken als je de ex bent

Dat soort dingen moeten z'n eigen beloop gaan, jij bent verantwoordelijk voor je eigen leven.
Inderdaad... helaas door schade en schande ook achter gekomen Maar je kan wel iemand een beetje inzicht proberen te geven en erover na te laten denken. Soms lukt t, soms niet... maar boos worden lukt mij dan ten minste gewoonweg niet omdat de ander de beste bedoelingen alleen maar heeft. Wel teleurgesteld, maar boos... nee, dat niet.
pi_63848477
Hmm lastige kwestie ik ben een hele tijd enorm boos geweest dat ze me belazerd had.. me maanden voor de gek gehouden had, maar als ik nu de situatie bekijk ben ik blij dat ik eruit geschopt ben zeg maar.

Ik ben beter af zonder haar zie ik nu, ze is te onvolwassen, en dat zag ik pas toen ik de volgende stap in de relatie wou maken, namelijk samenwonen, toen ging ze moelijk doen, wat de reden daarvan ook mag zijn maakt niet uit, haar acties wel.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_63848587
quote:
Op maandag 8 december 2008 12:45 schreef Chev het volgende:
Hmm lastige kwestie ik ben een hele tijd enorm boos geweest dat ze me bekazerd had.. me maanden voor de gek gehouden had, maar als ik nu de situatie bekijk ben ik blij dat ik eruit geschopt ben zeg maar.
Maar dat is naar mijn mening ook een andere situatie... Als iemand tegen je staat te liegen (in dit geval door dingen dus heel bewust niet aan je te vertellen etc) dan doet iemand dat heel bewust tegen je. Niet om je "geen pijn" te doen ofzo, maar om je eigen verhaaltje te redden.... Dat is niet handelen naar waarvan ze zelf denkt dat het 't beste is. Iedere debiel ziet natuurlijk wel dat je dan verkeerd bezig bent, dus je ex moet dat toendertijd zelf ook wel hebben ingezien (vandaar ook uiteindelijk, maar veel te laat, dat het werd toegegeven). Daar zou ik ook boos over zijn geweest dan ja. Ik ben ook boos op mn ex geweest over het feit dat ze niets heeft gezegd, maar heb dat aan de kant kunnen zetten toen ik erachter kwam dat ze dat deed met de beste bedoelingen; ze wilde mij er niet mee lastig vallen en pijn mee doen. Ok, dat is een nobel streven, maar helaas mislukt. Tja, om daar nu boos over te blijven lijkt me geen goed plan; schiet niemand wat mee op.
quote:
Ik ben beter af zonder haar zie ik nu, ze is te onvolwassen, en dat zag ik pas toen ik de volgende stap in de relatie wou maken, namelijk samenwonen, toen ging ze moelijk doen, wat de reden daarvan ook mag zijn maakt niet uit, haar acties wel.
Helaas zijn dat dingen waar niets aan te doen valt inderdaad. En dat heeft dan echt niet aan jou gelegen denk ik; jij was aan die stap toe en zij duidelijk nog niet.... dan houdt het een klein beetje op natuurlijk. Je kan het lang rekken, maar op een gegeven moment moet je dan een keuze maken
  maandag 8 december 2008 @ 13:56:17 #145
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_63850077
Toch typerend dat het merendeel denkt de waarheid in pacht te hebben.Ooit wel eens gedacht dat je zelf degene bent die het inzicht nodig hebt?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_63850160
Niet tegen iemand in het bijzonder gericht hoor, maaruh...

Pff het zal allemaal wel
quote:
Op maandag 8 december 2008 13:56 schreef JoeyT het volgende:
Toch typerend dat het merendeel denkt de waarheid in pacht te hebben.Ooit wel eens gedacht dat je zelf degene bent die het inzicht nodig hebt?
Aan wie is dat gericht JoeyT?
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_63850261
quote:
Op maandag 8 december 2008 13:56 schreef JoeyT het volgende:
Daar doe je zelf net zo hard aan mee...dat blijkt alleen al uit deze post van je
  maandag 8 december 2008 @ 14:06:24 #148
88139 JoeyT
pi_63850330
Hou het maar algemeen. Wat ook opvallend is dat bijna iedereen zegt dat de ex een 'ander persoon' is geworden.Totale onzin en enkel een excuus om het voor jezelf goed te praten dat degene waar jij zo gek op bent/was niet hetzelfde voor jou voelt.
  maandag 8 december 2008 @ 14:12:14 #149
88139 JoeyT
pi_63850485
quote:
Op maandag 8 december 2008 14:03 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Daar doe je zelf net zo hard aan mee...dat blijkt alleen al uit deze post van je
Nee dat blijkt hier niet uit. Kritisch zijn betekent niet dat ik denk alles te weten. Ik geef graag mn ongelijk toe. Denk dat dat een basis is om goed te kunnen discussieren.:)
  FOK!Fotograaf maandag 8 december 2008 @ 15:09:51 #150
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_63852025
wat een verbale oorlogen hier zeg
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')