quote:
ja idd kan ik fatsoenlijk een dvd bekijken, echt jaar dat ze iso niet ondersteunenquote:Op donderdag 4 december 2008 12:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat mis ik wel ja, of gewoon iso's kunnen openen/afspelen...
Als dat nou zou kunnen pleur ik gelijk mijn mediacentre uit het raam
TVersity kan mkv wel on-the-fly encoden naar HDWMV, maar tenzij je een giga-pc hebt zul je elke 30 seconden buffer underruns krijgenquote:Op donderdag 4 december 2008 12:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
TVersity![]()
Is 't trouwens al mogelijk om op de 1 of andere manier .mkv te streamen? Ben daar de laatste tijd niet meer mee bezig geweest...
Moggûh Mooz! Hoest?quote:
Zeker, ik vind het ook erg boeiend, de traditie's... kleding... vechtsportenquote:Op donderdag 4 december 2008 12:22 schreef Aho het volgende:
[..]
klopt je houdt er niet van/ of je bent er zowat verslaafd aan..oke neit verslaafd.
Maar ok manga en sowieso de japanse cultuur in het algemeen vind ik erg boeiend.
Niet alleen de games/ gadgets etc..en het andere mooie aan japan..en nee ben geen japanner
zo duurt een avondje film kijken wel erg langquote:Op donderdag 4 december 2008 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
TVersity kan mkv wel on-the-fly encoden naar HDWMV, maar tenzij je een giga-pc hebt zul je elke 30 seconden buffer underruns krijgen30 sec kijken, 2 minuten bufferen, 30 seconden kijken, etc.
mogguh Rossquote:Op donderdag 4 december 2008 12:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
TVersity kan mkv wel on-the-fly encoden naar HDWMV, maar tenzij je een giga-pc hebt zul je elke 30 seconden buffer underruns krijgen30 sec kijken, 2 minuten bufferen, 30 seconden kijken, etc.
ja maar jij bent een allochtoonquote:
Raar is het niet hoor, maar het zou wel erg mooi zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 12:23 schreef Runx het volgende:
[..]
ja idd kan ik fatsoenlijk een dvd bekijken, echt jaar dat ze iso niet ondersteunen
uhu, dus ik krijg er 4 ?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:26 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
ja maar jij bent een allochtoon
Not where I come fromquote:Op donderdag 4 december 2008 12:27 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu, dus ik krijg er 4 ?dan doen allochtonen tog
wat ik kut vind aan de ps3 dat die niet kan multietaskenquote:Op donderdag 4 december 2008 12:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Raar is het niet hoor, maar het zou wel erg mooi zijn![]()
En ik vind het jammer dat dat internetten via de PS3 gewoon redelijk kut is
En een leuke vid.kaart natuurlijkquote:Op donderdag 4 december 2008 12:26 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
mogguh Ross
Define giga-PC?
Mijn huidige PC is een E6750 met 2GB
Heb vorig weekend een BT setje gekocht in Utrecht op de HMEquote:Op donderdag 4 december 2008 12:30 schreef Runx het volgende:
[..]
wat ik kut vind aan de ps3 dat die niet kan multietaskenals ik games speel wil ik mijn eigen muziek er onder kunnen draaien, ja ik weet ligt aan de spelmaker blabla... verder als je naar instellingen gaat of wattan ook stopt de muziek WTF
en dat ding heeft 7 cores ofzo
etc.
internetten is wel eens handig maar niet ideaal nee , als je een thoot bluekeyboard hebt is het wel handiger
nais ooit ga ik ook zo'n ding halenquote:Op donderdag 4 december 2008 12:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Heb vorig weekend een BT setje gekocht in Utrecht op de HME
Ik werk ook wel met een los toetsenbord, maar ik vind internet erg traag op dat ding...quote:Op donderdag 4 december 2008 12:30 schreef Runx het volgende:
[..]
wat ik kut vind aan de ps3 dat die niet kan multietaskenals ik games speel wil ik mijn eigen muziek er onder kunnen draaien, ja ik weet ligt aan de spelmaker blabla... verder als je naar instellingen gaat of wattan ook stopt de muziek WTF
en dat ding heeft 7 cores ofzo
etc.
internetten is wel eens handig maar niet ideaal nee , als je een thoot bluekeyboard hebt is het wel handiger
Een 8800GT 512MB dacht ikquote:Op donderdag 4 december 2008 12:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En een leuke vid.kaart natuurlijk
Ik heb ongeveer dezelfde pc, en werkt prima
nog geen een spel gehad waar me het kon , maar het kan welquote:Op donderdag 4 december 2008 12:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik werk ook wel met een los toetsenbord, maar ik vind internet erg traag op dat ding...
En niet elke pagina werkt (of werkt helemaal niet met b.v inloggen enzo), erg jammer.
Ik heb eigenlijk nooit getest om mijn eigen muziek te draaien TIJDENS het gamen
Wat voor setje heb je gekocht als ik vragen mag?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Heb vorig weekend een BT setje gekocht in Utrecht op de HME
Dezelfde als jij hebt...heb er 45 euro voor betaaldquote:Op donderdag 4 december 2008 12:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat voor setje heb je gekocht als ik vragen mag?
Same herequote:
Welke cup heb je ?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Heb vorig weekend een BHT setje gekocht in Utrecht bij de H&M
Male-boobs! I haz them!quote:Op donderdag 4 december 2008 12:36 schreef Runx het volgende:
[..]
Welke cup heb je ?
i know heel flauw
Ok, ik ben nog steeds erg tevreden over dat toetsenbordquote:Op donderdag 4 december 2008 12:35 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dezelfde als jij hebt...heb er 45 euro voor betaald
lekkerquote:Op donderdag 4 december 2008 12:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Male-boobs! I haz them!
[ afbeelding ]
Moet ik jou nou ook al met dikke gasten gaan fotosoepen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |