Raar is het niet hoor, maar het zou wel erg mooi zijnquote:Op donderdag 4 december 2008 12:23 schreef Runx het volgende:
[..]
ja idd kan ik fatsoenlijk een dvd bekijken, echt jaar dat ze iso niet ondersteunen
uhu, dus ik krijg er 4 ?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:26 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
ja maar jij bent een allochtoon
Not where I come fromquote:Op donderdag 4 december 2008 12:27 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu, dus ik krijg er 4 ?dan doen allochtonen tog
wat ik kut vind aan de ps3 dat die niet kan multietaskenquote:Op donderdag 4 december 2008 12:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Raar is het niet hoor, maar het zou wel erg mooi zijn![]()
En ik vind het jammer dat dat internetten via de PS3 gewoon redelijk kut is
En een leuke vid.kaart natuurlijkquote:Op donderdag 4 december 2008 12:26 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
mogguh Ross
Define giga-PC?
Mijn huidige PC is een E6750 met 2GB
Heb vorig weekend een BT setje gekocht in Utrecht op de HMEquote:Op donderdag 4 december 2008 12:30 schreef Runx het volgende:
[..]
wat ik kut vind aan de ps3 dat die niet kan multietaskenals ik games speel wil ik mijn eigen muziek er onder kunnen draaien, ja ik weet ligt aan de spelmaker blabla... verder als je naar instellingen gaat of wattan ook stopt de muziek WTF
en dat ding heeft 7 cores ofzo
etc.
internetten is wel eens handig maar niet ideaal nee , als je een thoot bluekeyboard hebt is het wel handiger
nais ooit ga ik ook zo'n ding halenquote:Op donderdag 4 december 2008 12:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Heb vorig weekend een BT setje gekocht in Utrecht op de HME
Ik werk ook wel met een los toetsenbord, maar ik vind internet erg traag op dat ding...quote:Op donderdag 4 december 2008 12:30 schreef Runx het volgende:
[..]
wat ik kut vind aan de ps3 dat die niet kan multietaskenals ik games speel wil ik mijn eigen muziek er onder kunnen draaien, ja ik weet ligt aan de spelmaker blabla... verder als je naar instellingen gaat of wattan ook stopt de muziek WTF
en dat ding heeft 7 cores ofzo
etc.
internetten is wel eens handig maar niet ideaal nee , als je een thoot bluekeyboard hebt is het wel handiger
Een 8800GT 512MB dacht ikquote:Op donderdag 4 december 2008 12:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En een leuke vid.kaart natuurlijk
Ik heb ongeveer dezelfde pc, en werkt prima
nog geen een spel gehad waar me het kon , maar het kan welquote:Op donderdag 4 december 2008 12:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik werk ook wel met een los toetsenbord, maar ik vind internet erg traag op dat ding...
En niet elke pagina werkt (of werkt helemaal niet met b.v inloggen enzo), erg jammer.
Ik heb eigenlijk nooit getest om mijn eigen muziek te draaien TIJDENS het gamen
Wat voor setje heb je gekocht als ik vragen mag?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Heb vorig weekend een BT setje gekocht in Utrecht op de HME
Dezelfde als jij hebt...heb er 45 euro voor betaaldquote:Op donderdag 4 december 2008 12:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat voor setje heb je gekocht als ik vragen mag?
Same herequote:
Welke cup heb je ?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Heb vorig weekend een BHT setje gekocht in Utrecht bij de H&M
Male-boobs! I haz them!quote:Op donderdag 4 december 2008 12:36 schreef Runx het volgende:
[..]
Welke cup heb je ?
i know heel flauw
Ok, ik ben nog steeds erg tevreden over dat toetsenbordquote:Op donderdag 4 december 2008 12:35 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dezelfde als jij hebt...heb er 45 euro voor betaald
lekkerquote:Op donderdag 4 december 2008 12:38 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Male-boobs! I haz them!
[ afbeelding ]
Moet ik jou nou ook al met dikke gasten gaan fotosoepen?quote:
Yep, is dat ritje naar de HME toch ergens goed voor geweestquote:Op donderdag 4 december 2008 12:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ok, ik ben nog steeds erg tevreden over dat toetsenbord
¤45?Doe je goed man!
je mag me met alles fotosoepenquote:Op donderdag 4 december 2008 12:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moet ik jou nou ook al met dikke gasten gaan fotosoepen?
Ik weet het niet, daar de PS3 natuurlijk ook automatisch je laat inloggen op het PSN netwerkquote:Op donderdag 4 december 2008 12:06 schreef renedis het volgende:
[..]
[..]
ik denk eerder dat wat ramtin zegt klopt.. ik weet niet hoe dat bij de xbox360 in zijn werk gaat maar net als bij de ps2 zal de ps3 denk ik het zelfde in zijn werking gaan.
Correctquote:Op donderdag 4 december 2008 12:08 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alleen FF: The Spirits Within en FF: Advent Children films en zijn de overigen, de games
ok latersquote:Op donderdag 4 december 2008 12:52 schreef Droxz.nl het volgende:
Maar mensen ik ben er weer even vandoor, ben straks weer terug
Marlboro:quote:Op donderdag 4 december 2008 12:50 schreef Runx het volgende:
waar kun je prijzen van verschillende landen van sigaretten zien ?
Ierland? Marlboro's ? dan ?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Marlboro:
Gibraltar; ¤ 1,80 per 20
Duitsland ¤ 4,30 per 17
Frankrijk ¤ 7,- per 20 (nachttarief na 02:00 in discotheken ¤8,-)
Italie ¤ 4,60 per 20 (maar die weet ik niet zeker)
ik heb het alquote:
kan je dat in tepel termen uitleggen ?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:57 schreef debbie_19 het volgende:
Dudesweet je hoe koud buiten het is?
Gelukkig nog niet...zit nog lekker warm achter de PCquote:Op donderdag 4 december 2008 12:57 schreef debbie_19 het volgende:
Harde tepels weer?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:57 schreef debbie_19 het volgende:
hahah Iran ongeveer ¤ 0,70quote:Op donderdag 4 december 2008 12:58 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb het al
http://www.landenportal.n(...)prijzen-marlboro.htm
Ierland ¤ 8,05
WTF
daarom zei die gast neem wat pakjes mee
Jaquote:
ben je vandaag jarig dan ?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet...zit nog lekker warm achter de PC
Maaaybe ga ik eind van de middag naar A'dam...Mijn eigen verjaardag ontwijken enzo
Je bent toch pas morgen jarig?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet...zit nog lekker warm achter de PC
Maaaybe ga ik eind van de middag naar A'dam...Mijn eigen verjaardag ontwijken enzo
Tsss mij een beetje blij maken met een dode musquote:Op donderdag 4 december 2008 13:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jaalleen je ziet er niks van..zoveel trui heb ik aan
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tsss mij een beetje blij maken met een dode mus
Geen idee, ik trek m'n broer nooit naar beneden buiten, vooral niet in de winterquote:Op donderdag 4 december 2008 12:57 schreef debbie_19 het volgende:
Trek jij je broer niet?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen idee, ik trek m'n broer nooit naar beneden buiten, vooral niet in de winter
aha, veel sterke met je maquote:Op donderdag 4 december 2008 13:05 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Morgen jarig idd...maar vandaag al weekend. Zou vandaag al naar a'dam kunnen gaan. M'n ma ligt in't ziekenhuis, heb d'r flatje dan voor me alleen
quote:Op donderdag 4 december 2008 13:05 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Morgen jarig idd...maar vandaag al weekend. Zou vandaag al naar a'dam kunnen gaan. M'n ma ligt in't ziekenhuis, heb d'r flatje dan voor me alleen
Hey bedankt hequote:
allochtoonquote:Op donderdag 4 december 2008 13:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gódver
Ik dacht ff dat het een edit was, maar ik kan dus blijkbaar niet typen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |