Duuhquote:Op donderdag 4 december 2008 11:43 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt, gaat ook wel met de ps3 draaien, opzich bijna de zelfde software, laat ik het zo zeggen ze lijken op elkaar kwa uiterlijk![]()
oja idd via internet, of je account blokkeren idd, dat kan ook nog allemaal, naja dat wordt dan illegale spelen offline spelenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ookal is het software, als ze er achter komen kunnen ze hem neem ik aan... locken?
Die Wii was niet zo duur, maar mijn PS3 vind ik iets te duur om die gok te maken
Maar er is een verschil tussen homebrew en gedownloade meuk spelenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:45 schreef Runx het volgende:
[..]
oja idd via internet, of je account blokkeren idd, dat kan ook nog allemaal, naja dat wordt dan illegale spelen offline spelen
beller ik heb thuis wii hacks, ik moet het alleen nog testen. kan je backups draaien met een zelda save.quote:
wat is homebrewquote:Op donderdag 4 december 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar er is een verschil tussen homebrew en gedownloade meuk spelen
Je hebt zelf een homebrew channel voor de Wiiquote:Op donderdag 4 december 2008 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
beller ik heb thuis wii hacks, ik moet het alleen nog testen. kan je backups draaien met een zelda save.
ik heb alleen ff een cardreader nodig en een sd kaartje
wat wil je niet meer? zuigenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik wil niet meer
fucking nog ziek ook
Homebrew is het draaien van (door gebruikers) zelfgemaakte software. Dat is wat anders dan games downloaden en branden op blu-rayquote:Op donderdag 4 december 2008 11:47 schreef Runx het volgende:
[..]
wat is homebrew? ja ik heb niet al te veel verstand van
ik had me ps2 gemodchipt en dat was vet relax
matrix chip , en er kwamen ook update voor uit
ok ik snap, maar ik had het niet over branden, op psp kon je een spel op usb zetten en dan kon je hem loaden, dat kan waarschijnlijk ook straks met ps3quote:Op donderdag 4 december 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Homebrew is het draaien van (door gebruikers) zelfgemaakte software. Dat is wat anders dan games downloaden en branden op blu-ray
kan je daarmee ook alle backups spelen dan ?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je hebt zelf een homebrew channel voor de Wii
Die heeft die Zelda exploit niet meer nodig
Bluray:quote:
Ik zit hier alleen maar voor die stomme KUT DOCUMENTATIE VOOR DIE KUT TYFES HOERENSCHOOLquote:Op donderdag 4 december 2008 11:49 schreef Runx het volgende:
[..]
wat wil je niet meer? zuigen
beterschap jongenheeft je ma je weer aangestoken ?
Dude dat is een CG moviequote:Op donderdag 4 december 2008 11:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Bluray:
Righteous Kill (2008) - (Robert De Niro & Al Pacino)
DVD:
Resident Evil: Degeneration (2008) NTSC
Meer kom ik even niet tegen....
wattan ? ik heb geprobeerd om alles zo goed mogelijk uit te leggenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Ik zit hier alleen maar voor die stomme KUT DOCUMENTATIE VOOR DIE KUT TYFES HOERENSCHOOL
en door de bomen zie ik het bos niet meer
Jups en VC games ookquote:Op donderdag 4 december 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je daarmee ook alle backups spelen dan ?
http://www.ps3-hacks.nl/index.php?view=article&catid=16%3Ahacks&id=355%3Ahacker-claimt-kopieerbeveiliging-ps3-deels-te-hebben-gekraakt&option=com_content&Itemid=79quote:
Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, laat je het me even weten?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
ok thxga ik gelijk ff downloaden enz zo meteen
CG?quote:
Nog niet echt sterke berichten te noemen. Maar het is zeker een goed beginquote:Op donderdag 4 december 2008 11:56 schreef renedis het volgende:
[..]
http://www.ps3-hacks.nl/index.php?view=article&catid=16%3Ahacks&id=355%3Ahacker-claimt-kopieerbeveiliging-ps3-deels-te-hebben-gekraakt&option=com_content&Itemid=79
http://www.ps3-hacks.nl/index.php?view=article&catid=16%3Ahacks&id=264%3Aps3-downgraden-gelukt-en-uitleg-over-de-controller-hack&option=com_content&Itemid=79
Computer Graphicsquote:
Dat vind ik meestal wel cool manquote:
het downgraden is sowieso al gelukt.. als er dan een goede homebrew PS3 OS als downgrade wordt uit gevoerd net als bij de PSP dan moet dat goed komenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog niet echt sterke berichten te noemen. Maar het is zeker een goed begin
Inderdationquote:Op donderdag 4 december 2008 12:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat vind ik meestal wel cool man
Net als Final Fantasy... erg mooi gemaakt
vind ik ookquote:Op donderdag 4 december 2008 12:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat vind ik meestal wel cool man
Net als Final Fantasy... erg mooi gemaakt
Ik denk dat een modchip dezelfde consequenties als bij de Xbox360 gaat opleveren.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:02 schreef renedis het volgende:
[..]
het downgraden is sowieso al gelukt.. als er dan een goede homebrew PS3 OS als downgrade wordt uit gevoerd net als bij de PSP dan moet dat goed komen
denk dat een hardware modchip echter beter is.. met die zal je waarschijnlijk gewoon online kunnen blijven spelen, maar dat zijn speculaties natuurlijk
Ik heb ook iets meer tijd te vullen met films, dan kan je niet meer zo critisch zijn... details details...quote:Op donderdag 4 december 2008 12:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdation
FF: Advent Children is super
Maar deze lijkt me niet zo boeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |