Tjah je kon je PSP ook bricken met softwarequote:Op donderdag 4 december 2008 11:40 schreef Runx het volgende:
[..]
ja idd wacht wel tot dat de garantie er af is, maar dit is sofware dus dan kan het opzich wel en als het fout gaat kan je het volgens mij opnieuw installeren, met hardmod(chips) wacht ik wel
ja die gesprekken zijn idd altijd zuur.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:40 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja sommige gesprekken zijn gewoon ronduit kut
Maar gister heb ik een goed gesprek gehad bij een uitzendbureau (dat wel helaas)
maar de baan leek me heel leuk dus word ik daar voorgesteld
Ben benieuwd
Oja, topgear! Zo maar even kijken natuurlijk!quote:Op donderdag 4 december 2008 11:37 schreef Runx het volgende:
[..]
met mij gata het goed extra lange weekend is wel lekker
met ps3 gaat goed zit er niet vel achter en als ik er achter zit luister ik alleen muziek, gisteren nog even nieuwe topgear gekeken van zondag vorige week![]()
klopt, gaat ook wel met de ps3 draaien, opzich bijna de zelfde software, laat ik het zo zeggen ze lijken op elkaar kwa uiterlijkquote:Op donderdag 4 december 2008 11:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah je kon je PSP ook bricken met software
Ookal is het software, als ze er achter komen kunnen ze hem neem ik aan... locken?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:40 schreef Runx het volgende:
[..]
ja idd wacht wel tot dat de garantie er af is, maar dit is sofware dus dan kan het opzich wel en als het fout gaat kan je het volgens mij opnieuw installeren, met hardmod(chips) wacht ik wel
Duuhquote:Op donderdag 4 december 2008 11:43 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt, gaat ook wel met de ps3 draaien, opzich bijna de zelfde software, laat ik het zo zeggen ze lijken op elkaar kwa uiterlijk![]()
oja idd via internet, of je account blokkeren idd, dat kan ook nog allemaal, naja dat wordt dan illegale spelen offline spelenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ookal is het software, als ze er achter komen kunnen ze hem neem ik aan... locken?
Die Wii was niet zo duur, maar mijn PS3 vind ik iets te duur om die gok te maken
Maar er is een verschil tussen homebrew en gedownloade meuk spelenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:45 schreef Runx het volgende:
[..]
oja idd via internet, of je account blokkeren idd, dat kan ook nog allemaal, naja dat wordt dan illegale spelen offline spelen
beller ik heb thuis wii hacks, ik moet het alleen nog testen. kan je backups draaien met een zelda save.quote:
wat is homebrewquote:Op donderdag 4 december 2008 11:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar er is een verschil tussen homebrew en gedownloade meuk spelen
Je hebt zelf een homebrew channel voor de Wiiquote:Op donderdag 4 december 2008 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
beller ik heb thuis wii hacks, ik moet het alleen nog testen. kan je backups draaien met een zelda save.
ik heb alleen ff een cardreader nodig en een sd kaartje
wat wil je niet meer? zuigenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik wil niet meer
fucking nog ziek ook
Homebrew is het draaien van (door gebruikers) zelfgemaakte software. Dat is wat anders dan games downloaden en branden op blu-rayquote:Op donderdag 4 december 2008 11:47 schreef Runx het volgende:
[..]
wat is homebrew? ja ik heb niet al te veel verstand van
ik had me ps2 gemodchipt en dat was vet relax
matrix chip , en er kwamen ook update voor uit
ok ik snap, maar ik had het niet over branden, op psp kon je een spel op usb zetten en dan kon je hem loaden, dat kan waarschijnlijk ook straks met ps3quote:Op donderdag 4 december 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Homebrew is het draaien van (door gebruikers) zelfgemaakte software. Dat is wat anders dan games downloaden en branden op blu-ray
kan je daarmee ook alle backups spelen dan ?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je hebt zelf een homebrew channel voor de Wii
Die heeft die Zelda exploit niet meer nodig
Bluray:quote:
Ik zit hier alleen maar voor die stomme KUT DOCUMENTATIE VOOR DIE KUT TYFES HOERENSCHOOLquote:Op donderdag 4 december 2008 11:49 schreef Runx het volgende:
[..]
wat wil je niet meer? zuigen
beterschap jongenheeft je ma je weer aangestoken ?
Dude dat is een CG moviequote:Op donderdag 4 december 2008 11:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Bluray:
Righteous Kill (2008) - (Robert De Niro & Al Pacino)
DVD:
Resident Evil: Degeneration (2008) NTSC
Meer kom ik even niet tegen....
wattan ? ik heb geprobeerd om alles zo goed mogelijk uit te leggenquote:Op donderdag 4 december 2008 11:53 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Ik zit hier alleen maar voor die stomme KUT DOCUMENTATIE VOOR DIE KUT TYFES HOERENSCHOOL
en door de bomen zie ik het bos niet meer
Jups en VC games ookquote:Op donderdag 4 december 2008 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je daarmee ook alle backups spelen dan ?
http://www.ps3-hacks.nl/index.php?view=article&catid=16%3Ahacks&id=355%3Ahacker-claimt-kopieerbeveiliging-ps3-deels-te-hebben-gekraakt&option=com_content&Itemid=79quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |