Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twččnte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lččnte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twččnte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Dohquote:Op donderdag 4 december 2008 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben je in het stadion geweest?
quote:Op donderdag 4 december 2008 09:03 schreef Lamzak_ het volgende:
De wedstrijddag van Lamzak_
FC Twente - Schalke 04
04-12-2008 - 20:45
{verhaal...}
Morgen zal de hele dag de glimlach die ik nu op mijn kop heb blijven staan. We zijn trots op ons Twente.
insgelijks, have fun in Rekken!quote:Op donderdag 4 december 2008 10:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoi![]()
Ik kom iedereen even een fijn weekend wensen want ik stap zo in de auto richting Rekken en ik weet niet of ik nog online kom. Dus fijn weekend en een leuke Sinterklaasavond!
achterhoekquote:Op donderdag 4 december 2008 10:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoi![]()
Ik kom iedereen even een fijn weekend wensen want ik stap zo in de auto richting Rekken en ik weet niet of ik nog online kom. Dus fijn weekend en een leuke Sinterklaasavond!
Jup.quote:
moiquote:
als de heenweg lukt, dan moet de terugweg ook lukken; ff uitgezonderd het gasfornuis danquote:Op donderdag 4 december 2008 11:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vraag me alleen wel af hoe we op de terugweg dat allemaal mee terug moeten nemen inclusief het oude gasfornuis van mijn zus.
VWquote:Op donderdag 4 december 2008 11:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben blij dat we een caddy hebben.
Nee maar het is gewoon zo'n ordinaire witte.quote:
welk bouwjaar dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 13:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee maar het is gewoon zo'n ordinaire witte.![]()
Ik trek heul niet vaakquote:
maar je trekt dus welquote:Op donderdag 4 december 2008 14:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik trek heul niet vaak!
Vandaag laatste dagje alweer
ik had net al eenquote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 14:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar je trekt dus wel
inderdaad laatste dagje van de week, morgen wieder Schule...
Goed bezig!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
Godver de godver, gisteravond weer aangereden.. Lakschade aan mijn voorportier! 3e keer dat mijn nieuwe auto al schade heeft
!
Iemand vond t nodig om zijn achterkant tegen mijn linkervoorportier te parkerenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:35 schreef Blawh het volgende:
HouHai.
[..]
Goed bezig!Gebeurd toen je de auto had geparkeerd, of tijdens het rijden?
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Godver de godver, gisteravond weer aangereden.. Lakschade aan mijn voorportier! 3e keer dat mijn nieuwe auto al schade heeft
!
kut man!!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Iemand vond t nodig om zijn achterkant tegen mijn linkervoorportier te parkeren! Gelukkig schadeformulier e.d. ingevuld... Ben er nu wel een beetje klaar mee
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit ff de iPod Touch van mn baas te fixen, zet ff wat vuige blackmetal op dat kreng en stel t volume op vollebak in
dus dan weet je wel hoe je het schadeformulier in moet vullenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Iemand vond t nodig om zijn achterkant tegen mijn linkervoorportier te parkeren! Gelukkig schadeformulier e.d. ingevuld... Ben er nu wel een beetje klaar mee
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit ff de iPod Touch van mn baas te fixen, zet ff wat vuige blackmetal op dat kreng en stel t volume op vollebak in
bierquote:
ojah, hoe was het nu daar mee?quote:Op donderdag 4 december 2008 17:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bier drink ik al enige dagen niet meer enzo
Wat voor tas?quote:Op donderdag 4 december 2008 18:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb zoooooveel zin in het maken van mijn tas
Vandaag binnenstof, knoop en garen gekocht, dit weekend aan de slag
Waarschijnlijk heel anders dan ik in gedachten heb. Maar het word in ieder geval zo'n tas, dat als je die neerlegt, het net een hoopje kleren lijkt. Hij is aan de buitenkant dan zwart, en aan de binnenkant lichtroze. Ik heb een hele grote witte sierknoop die ik er aan de voorkant op ga maken en hij word een beetje de grootte van de H&M tassen die je toen van de kinderafdeling kon krijgen.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goh![]()
Hoe komt ie eruit te zien bedoel ik
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga tas maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben er nu al verliefd op, en hij is nog niets meer dan een ontwerp
Of course of course.quote:
metal en rock staan dichter bij de oorsprong van de muziek dan die trance/hardstyle/techno zooiquote:Op donderdag 4 december 2008 19:50 schreef Blawh het volgende:
Metal en Rock zijn gewoon een belediging voor de persoon die ooit is begonnen met het maken van muziek, die persoon zou zich omdraaien in het graf als hij die crap hoort.
met zulke muziek zou ik ook niet raar opkijken als de luisteraar/zanger opgehaald zou wordenquote:
De totstandkoming is even niet relevant, het gaat om de muziek die uiteindelijk geproduceerd wordt.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
metal en rock staan dichter bij de oorsprong van de muziek dan die trance/hardstyle/techno zooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
De totstandkoming is even niet relevant, het gaat om de muziek die uiteindelijk geproduceerd wordt.tjah, dan nog. bij rock en metal zijn er ook mensen die er wat voor doen en niet alleen wat bestaande zooi of rifjes door mekaar gooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Die persoon zou ook niet blij worden van hardstyle; wat is je punt?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:50 schreef Blawh het volgende:
Metal en Rock zijn gewoon een belediging voor de persoon die ooit is begonnen met het maken van muziek, die persoon zou zich omdraaien in het graf als hij die crap hoort.
gaat ik nu even doenquote:
Ja die schreeuwen en brullen maar wat Neanderthaler muziekquote:Op donderdag 4 december 2008 19:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dan nog. bij rock en metal zijn er ook mensen die er wat voor doen en niet alleen wat bestaande zooi of rifjes door mekaar gooit
Katy Perry maakt catchy muziek, maar laat je niet hetzelfde ervaren als Metal of Rock. Dat is zovéél meer dan schreeuwen en brullen, het zijn mensen die hun instrumenten als geen ander kunnen bespelen.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:00 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja die schreeuwen en brullen maar wat Neanderthaler muziekDoe mij maar katy perry
Heb ik ook respect voor. Net als dat ik respect hebt voor hele goede rappers bijvoorbeeld. Het is alleen mijn muziek niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zelfde als ik respect heb omdat die mensen onwijs goed instrumenten kunnen spelen, zo heb ik ook respect door artiesten van mijn muziek omdat die al die platen kunnen produceren (= maken met een keyboard en uit superkleine losse stukjes opbouwen) en ook nog supergoed kunnen mixen; een setje neerzetten in de discotheek!
laat ons nou ff flamenquote:Op donderdag 4 december 2008 20:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[quote]Op donderdag 4 december 2008 20:02 schreef Rikketik het volgende:
Dat is zovéél meer dan schreeuwen en brullen, het zijn mensen die hun instrumenten als geen ander kunnen bespelen.
[/quote
ik heb respect voor die mensen omdat ze onwijs goed instrumenten kunnen spelen, maar heb net zoveel respect voor artiesten van mijn muziek omdat die al die platen kunnen produceren (= maken met een keyboard en uit superkleine losse stukjes opbouwen) en ook nog supergoed kunnen mixen; een setje neerzetten in de discotheek!
dus wederzijds respect voor de dingen die je kunt en doet denk ik![]()
Happende ToF'ers.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:58 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die persoon zou ook niet blij worden van hardstyle; wat is je punt?
Die is goed inderdaad.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:
laat je oren verwennen door deze betoverende riffs
das een editquote:Op donderdag 4 december 2008 20:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Happende ToF'ers.
There's no account for taste, jeweet.
dit vind ik ook wel lijpe shitquote:Op donderdag 4 december 2008 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:
prima!!quote:Op donderdag 4 december 2008 20:06 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Heb ik ook respect voor. Net als dat ik respect hebt voor hele goede rappers bijvoorbeeld. Het is alleen mijn muziek niet.
Ik edit vaak. Ben niet zo'n postopkrikkert die daarna een nieuwe post gebruikt i.p.v. de oude even aan te passen. Noem verder geen noemen ofzo.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das een edit
maar heb je niets anders om te happen?
chips ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel mijquote:Op donderdag 4 december 2008 20:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik edit vaak. Ben niet zo'n postopkrikkert die daarna een nieuwe post gebruikt i.p.v. de oude even aan te passen. Noem verder geen noemen ofzo.
en bij de edit vergeet je de typoquote:Op donderdag 4 december 2008 20:10 schreef Blawh het volgende:
Noem verder geen noemen ofzo.
[spioler]Edit: Weer een edit.[/spoiler]
Fake.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:
Inmiddels een triple edit.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en bij de edit vergeet je de typo
Dans je nu met je boxershort op je kop door de kamer ?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:06 schreef rulerofdeath het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
naast de quote knop(bij je eigen post; een blaadje met een pen)
Waar zit de quote knop dan?quote:
quote:
staat er nog steeds hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 20:10 schreef Blawh het volgende:
Noem verder geen noemen ofzo.
Lip hoal'n.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:13 schreef Rikketik het volgende:
[..]
[..]
Waar zit de quote knop dan?
de knop met het " teken erin, rechts bovenaan elke post...quote:Op donderdag 4 december 2008 20:13 schreef Rikketik het volgende:
[..]
[..]
Waar zit de quote knop dan?
quote:
ik kan het in 1 postquote:
Ik dacht dat je op de [spoiler] doelde.quote:
maak dan gewoon wat minder typo'squote:Op donderdag 4 december 2008 20:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op de [spoiler] doelde.Nu geen zin meer om het aan te passen.
Ik had eerst spioler.
Ik zie hem niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de knop met het " teken erin, rechts bovenaan elke post...
Ach, harde werkers mogen af en toe foutjes maken.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maak dan gewoon wat minder typo's
Ik las: superrelnicht.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blegh. Supersnelrecht, ik vind het een goede uitvinding.
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:22 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb hem gevonden hoor, Remco.
-Edit-
Thanx.
iets van gordon&gerard in 't kwadraat?quote:
Soort van unholy fusion tussen die twee.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
iets van gordon&gerard in 't kwadraat?
liever nietquote:Op donderdag 4 december 2008 20:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Soort van unholy fusion tussen die twee.
spammertquote:
ik luister nooit zo naar boodschappen. mijn talen zijn erg slechtquote:Op donderdag 4 december 2008 20:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik vind de boodschap van dit nummer zo goed;
Ahh okee.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik luister nooit zo naar boodschappen. mijn talen zijn erg slecht
wie gebruikt er condooms dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh okee.
Is een protestnummer tegen het Vaticaan die condooms en dergelijke verbieden.
Het gaat om de achterliggende gedachten, AIDS enzo.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wie gebruikt er condooms dan?
dan pak je gewoon de verkeerde
moet je ook geen kind uit afrika pakkenquote:Op donderdag 4 december 2008 20:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het gaat om de achterliggende gedachten, AIDS enzo.
Dude..quote:Op donderdag 4 december 2008 20:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet je ook geen kind uit afrika pakken
ik praat ook in het algemeen. niet specifiek tegen/over jouquote:Op donderdag 4 december 2008 20:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het überhaupt over mezelf heb?
druk met school?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:59 schreef Fems het volgende:
Hey!
Ja, het gaat wel goed! drukdrukdruk. Alles stapelt zich nu een beetje op.
Ja, en met sinterklaas.quote:
zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een prachtig doelpunt van Sibon zeg
Zo'n soort opdracht moest ik ook een keer maken voor maatschappijleer.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:09 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, en met sinterklaas.
Misschien hebben jullie een idee.
Ik moet in de toetsweek een betoog schrijven en ik bedacht me deze over microkrediet te doen, met als stelling: microkrediet zorgt ervoor dat armoede de wereld uit gaat of Microkrediet is een effectieve manier om de armoede in de wereld te bestrijden
Hiervoor moet ik 3 argumenten voor hebben en 1 tegen en weerleggen
argumenten voor:
-hengel en vis argument (we geven de hengel ipv de vis, zo kunnen mensen voor hun eigen eten etc zorgen en zo een beter leven leiden met minder armoede)
-millenniumdoel argument (microkrediet draagt bij bij veel millenniumdoelen, millenniumdoelen zijn er om de armoede te bestrijden etc)
- ... argument
en argument tegen:
Is een argument zoals: Tegenargument:
-Om armoede de wereld uit te helpen is veel meer nodig, zoals gezondheidszorg, onderwijs en infrastructuur binnen een verantwoordelijk economisch en sociaal beleid.
-->De bedoeling van microkrediet is juist om de economie in ontwikkelingslanden langzaam op te bouwen. Door de winst, die in microkrediet gestoken wordt, kunnen mensen een eigen bedrijfje starten en deze steeds verder uitbreiden. Als de economie in een ontwikkelingsland beter is, kunnen er meer mensen naar school etc.
Ik weet niet of mijn tegenargument goed is, iemand ideeen?
tjah, kan zo 123 even geen ander tegenargument bedenken. deze lijkt me wel goed.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:09 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, en met sinterklaas.
Misschien hebben jullie een idee.
Ik moet in de toetsweek een betoog schrijven en ik bedacht me deze over microkrediet te doen, met als stelling: microkrediet zorgt ervoor dat armoede de wereld uit gaat of Microkrediet is een effectieve manier om de armoede in de wereld te bestrijden
Hiervoor moet ik 3 argumenten voor hebben en 1 tegen en weerleggen
argumenten voor:
-hengel en vis argument (we geven de hengel ipv de vis, zo kunnen mensen voor hun eigen eten etc zorgen en zo een beter leven leiden met minder armoede)
-millenniumdoel argument (microkrediet draagt bij bij veel millenniumdoelen, millenniumdoelen zijn er om de armoede te bestrijden etc)
- Het microkrediet gaat rechtstreeks naar de persoon die het wil hebben/nodig heeft en blijft niet plakken bij de (al dan niet corrupte) regering
en argument tegen:
Is een argument zoals: Tegenargument:
-Om armoede de wereld uit te helpen is veel meer nodig, zoals gezondheidszorg, onderwijs en infrastructuur binnen een verantwoordelijk economisch en sociaal beleid.
-->De bedoeling van microkrediet is juist om de economie in ontwikkelingslanden langzaam op te bouwen. Door de winst, die in microkrediet gestoken wordt, kunnen mensen een eigen bedrijfje starten en deze steeds verder uitbreiden. Als de economie in een ontwikkelingsland beter is, kunnen er meer mensen naar school etc.
Ik weet niet of mijn tegenargument goed is, iemand ideeen?
Dit is voor nederlands, maar omdat de leraar mij wees op het feit dat het wel eens lastig kon zijn hier een tegenargument op te vinden..quote:Op donderdag 4 december 2008 21:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo'n soort opdracht moest ik ook een keer maken voor maatschappijleer.
maar gaat het geld naar de regeringen van die landen of gaat het rechtstreeks vanaf het fonds naar diegene die het microkrediet aanvraagtquote:Op donderdag 4 december 2008 21:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zou inderdaad de regeringen van de landen waar je het geld heen pompt beter laten controleren, dit om corruptie te voorkomen.
Het is natuurlijk ook nog mogelijk dat de regering dat verbiedt en het geld via de regering "naar die mensen stuurt."quote:Op donderdag 4 december 2008 21:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar gaat het geld naar de regeringen van die landen of gaat het rechtstreeks vanaf het fonds naar diegene die het microkrediet aanvraagt
en dat zal alleen bij de juist meest corrupte regeringen gebeurenquote:Op donderdag 4 december 2008 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook nog mogelijk dat de regering dat verbiedt en het geld via de regering "naar die mensen stuurt."
Daar had ik het ook over.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dat zal alleen bij de juist meest corrupte regeringen gebeuren
daar ben ik het eigenlijk zo nog niet mee eens. concurrentie goed voor de economie?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:47 schreef Fems het volgende:
[i]Mensen die niet geloven dat microkrediet een goed bestrijdingsmiddel is tegen de armoede geven vaak als argument het feit dat er veel meer nodig is om de armoede te bestrijden. Factoren als gezondheidszorg, onderwijs en infrastructuur binnen een verantwoordelijk economisch en sociaal beleid. Microkrediet zorgt juist wel voor een verantwoordelijke economie. Door microkrediet komen er meer bedrijfjes op de markt en wordt de economie opgebouwd. De concurrentie stijgt en concurentie is goed voor de economie.
Nathaliequote:
het is geen FCTquote:Op donderdag 4 december 2008 22:00 schreef skippy22 het volgende:
Zingen ze nu helemaal niets in heerenveen ?
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
ik kom mie net 'n plaatje tegen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
Maak er je avatar van dan.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op donderdag 4 december 2008 22:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ruikt ze nou trouwens aan haar eigen kut via haar handen?
dat was in een topic van dribbel_quote:Op donderdag 4 december 2008 22:35 schreef Blawh het volgende:
Waar zocht je trouwens naar wouter? Je komt niet op zoiets uit als je naar zwemmende visjes zoekt denk ik.
je brengt me trouwens wel op een ideequote:
hoe weet jij dat nou? je staat al jaren droogquote:
Nóg groter?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:39 schreef rulerofdeath het volgende:
wie kan dat ding resizen enzo?
zodat ik m als UI kan gebruikenquote:
Gebruik dit maar als UI:quote:Op donderdag 4 december 2008 22:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zodat ik m als UI kan gebruiken
Hahahaquote:Op donderdag 4 december 2008 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daar kan ik echt uren naar kijken volgens mij
kun jij dat ook?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Een beetje bi?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
mag ik de video maken?quote:
kloptquote:Op donderdag 4 december 2008 23:01 schreef ACT-F het volgende:
Kijk eens:
[ afbeelding ]
Je ziet er geen ene kut van
ik heb ook wel zoiets gehad. Ulead gif-animator ofzoiets. maar geen zin om dat weer op te zoeken en te installerenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik heb die software niet meer. Had het wel, weet niet meer hoe het heet.
Ik had iets anders. Geen zin om het op te zoeken, bovendien krijg je bij de meeste trials van die vage text door de gifjes heen, das ook niks.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb ook wel zoiets gehad. Ulead gif-animator ofzoiets. maar geen zin om dat weer op te zoeken en te installeren
zwijgen is toestemmenquote:
daar is meestal iets voor te vinden kopenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik had iets anders. Geen zin om het op te zoeken, bovendien krijg je bij de meeste trials van die vage text door de gifjes heen, das ook niks.
Ga geen geld uitgeven aan zoiets, ben geen nerd.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar is meestal iets voor te vinden kopen
wanneer?quote:
ik ook niet. ik heb dan ms office ook niet geďnstalleerdquote:Op donderdag 4 december 2008 23:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ga geen geld uitgeven aan zoiets, ben geen nerd.
zozo, het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:27 schreef skippy22 het volgende:
Al de 3de donderdagavond zonder vodka
Bobbiequote:
Jaquote:Op donderdag 4 december 2008 23:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zozo, het moet niet gekker worden
straks ben je nog verslaafd aan die vodka-loze donderdagen
that's the spiritquote:Op donderdag 4 december 2008 23:32 schreef skippy22 het volgende:
[..]
JaMorgen maar extra veel zuipen
ik moet morgen werkenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:34 schreef skippy22 het volgende:
Zeker morgen nog een dag aanwezig zijn...
En ik moet morgen trap lopenquote:Op donderdag 4 december 2008 23:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet morgen stage lopen.
quote:
Nog 300, kom je boven broekpaling.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik kom echt wel verdomd hoog in de Dagcijfers. Meer dan 200 posts vandaag.
Wtf? Hoe kan iemand er 500 op 1 dag posten?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog 300, kom je boven broekpaling.
vuige spammertquote:Op donderdag 4 december 2008 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog een paar op het laatste moment erbij spammen.
KLB-SCquote:Op donderdag 4 december 2008 23:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wtf? Hoe kan iemand er 500 op 1 dag posten?
hoezo dat?quote:
ik heb vandaag niet zoveel gepostquote:Op donderdag 4 december 2008 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dat zegt uitgerekend jij
Dan sta ik dus eindelijk een keer boven jou?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb vandaag niet zoveel gepost
denk niet dat het je zal lukken, maar ik gun het je van hartequote:
dat denk ik welquote:Op donderdag 4 december 2008 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan sta ik dus eindelijk een keer boven jou?
johquote:Op donderdag 4 december 2008 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het ligt ook wel heel erg aan alle anderen, hoeveel zij gepost hebben.
Sinds die SC er is, is het inderdaad een stuk moeilijkerquote:Op donderdag 4 december 2008 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
denk niet dat het je zal lukken, maar ik gun het je van harte
maar KLB is nu 1 grote baggerzooiquote:Op donderdag 4 december 2008 23:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sinds die SC er is, is het inderdaad een stuk moeilijker
True.quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar KLB is nu 1 grote baggerzooi
Wij bespelen de hormonen met als doel om iedereen aan een pikante avatar te helpenquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:00 schreef Rikketik het volgende:
Die UI's hier.Mijn hormonen, wat doen jullie?!
goede zaakquote:
trusten Nathaliequote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:00 schreef Rikketik het volgende:
Die UI's hier.Mijn hormonen, wat doen jullie?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |