abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63753252
Dat zou je Aisatti wel een dikke middelvinger geven. Het is wel een goeie '10' met diepgang...
pi_63753352
Ik vind Douglas nou ook niet een opbouwend wonder hoor. Wat ik van hem gezien heb vind ik hem gewoon een grote vent die een bal weg kan trappen. Voor 1.5 miljoen kan je niet veel fout doen, maar toch.. geef dan liever Alderweireld een kans

-edit-
Had ik trouwens al gezegd dat ikvan mening ben dat de selectie zo wel goed is, met wat doorstroom uit de jeugd
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_63753437
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:18 schreef Fides het volgende:
Dat zou je Aisatti wel een dikke middelvinger geven. Het is wel een goeie '10' met diepgang...
Dat is wel zo ja, maar het is niet zo dat we naast Aissati dik in de nummers 10 zitten. Sulejmani kan er goed uit de voeten maar die zie ik liever aan de buitenkant en Siem de Jong is nog te wisselvallig.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63753531
quote:
Ajax laat zich zeker niet opjagen
Geschreven op donderdag, 4 december om 12:15

Dario Cvitanich mag voorlopig laten zien dat hij Klaas-Jan Huntelaar in de spits van Ajax kan vervangen. De vermeende interesse in Ricky van Wolfswinkel (Vitesse), Marcus Berg (FC Groningen) en Baye Djiby Fall (Odense BK) wordt door technisch manager Danny Blind in de donderdageditie van Het Parool ontkracht.

De Amsterdammers zijn vooralsnog niet van plan een deel van het transfergeld te besteden aan een nieuwe speler. ''Cvitanich is een half jaar geleden gecontracteerd door Ajax als vervanger voor Huntelaar", zegt het Zeeuwse bestuurslid nogmaals in het dagblad. ''Het zou van slecht beleid getuigen als we daar nu niet meer achter staan.''

Blind bekeek de verrichtingen van Djiby Fall afgelopen maandag in het duel met Aarhus. Maar als Odense dit weekeinde de laatste competitiewedstrijd voor de winterstop speelt tegen Brøndby, is niemand van Ajax daarbij aanwezig, zegt Blind. Ook de eventuele interesse voor Berg en Van Wolfswinkel wuift de oud-international weg.

Met de technische staf van Ajax zal Blind de komende tijd overleggen of de selectie nog aanvulling behoeft en of die aanvulling vanuit de eigen geledingen van de club kan komen. ''We hebben met Darko Bodul, een eerstejaars senior, en Geoffrey Castillion, een eerstejaars A-junior, twee spitsen met veel potentie in huis", weet Blind. "Het is echter moeilijk te voorspellen of zij het komende half jaar al zo'n stap vooruit kunnen maken, dat zij in het eerste van Ajax een rol kunnen spelen.''
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63753556
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:17 schreef BB-boy het volgende:
Lekker opportunistisch misschien, maar kan Ajax Schone niet halen in de winterstop? Wat een klasbak.
dan liever al-ackhoui
pi_63753767
Edit: spuit 11

Ben benieuwd naar Bodul en vooral Castillion...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 4 december 2008 @ 13:39:20 #182
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63753832
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:48 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Reiziger was ook een tijd lang een fantastische verdediger.
Same for Olequer.
pi_63753886
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:39 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Same for Olequer.
Mwah... niet zo goed als Reiziger.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_63753929
Waarom zou je Schöne voor de hoofdprijs halen (speelt pas een half jaar bij NEC) als je al Aissati, Sarpong en de Jong hebt en het precies een positie is waar altijd spelers uit je eigen jeugdopleiding doorkomen?
  donderdag 4 december 2008 @ 13:47:31 #185
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63754059
Elke speler die twee goede wedstrijden achter elkaar speelt is ineens een aanwinst voor Ajax, kom op jongens.
Opportunisme ten voeren uit, zelfde als dat gelul over Sergio Zijler. Die piste per ongeluk twee ballen binnen en ineens deugde er van de jeugdopleiding niets meer en hadden we die gozer nooit moeten laten gaan. Waar staat 'ie wissel momenteel, Willem II ofzo?

Laat Schöne lekker bij NEC blijven, en Berg bij Groningen. Die zitten prima daar.
Gourmetten of steengrillen?
pi_63754108
Eigen talentjes voor de leeuwen!!!
pi_63754264
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:37 schreef koningdavid het volgende:
Edit: spuit 11

Ben benieuwd naar Bodul en vooral Castillion...
Vond hem met het ?EK onder 19? wel sterk spelen die Castillion. Beer van een vent voor zijn leeftijd leek het. :p
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_63754358
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:29 schreef ASroma het volgende:

[..]

dan liever al-ackhoui
eens
pi_63754365
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:53 schreef Silaz het volgende:

[..]

Vond hem met het ?EK onder 19? wel sterk spelen die Castillion. Beer van een vent voor zijn leeftijd leek het. :p
EK onder 17
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63754592
quote:
Op donderdag 4 december 2008 00:09 schreef Houniet het volgende:
Optieven met die Wolvenwinkel. Het is een rotjong. Tevens heeft hij een hekel aan Ajax en als het aan mij ligt eerst de eigen jeugd.
Eigen volk jeugd eerst!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_63754607
quote:
Op donderdag 4 december 2008 13:53 schreef Silaz het volgende:

[..]

EK onder 17 ja.

Ik heb de meeste wedstrijden van NL toen wel gezien en daar was hij inderdaad erg goed. Groot, sterk, snel en een killer. Alles wat een spits nodig heeft dus.

Wel een opvallende quote van Henk Spaan:

,,Geoffrey Castillion is lang, sterk, snel, doelgericht, met een prachtige balaanname. Dat Onder 17 zich voor het EK heeft geplaatst, ligt voor een belangrijk deel aan hem. Nieuwe Kluivert? Laten we, voor Geoffrey, hopen van niet." - Journalist en columnist Henk Spaan, 24 maart 2008.

[ Bericht 20% gewijzigd door koningdavid op 04-12-2008 14:11:17 ]
  donderdag 4 december 2008 @ 14:23:02 #192
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63755109
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:04 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wel een opvallende quote van Henk Spaan:

,,Geoffrey Castillion is lang, sterk, snel, doelgericht, met een prachtige balaanname. Dat Onder 17 zich voor het EK heeft geplaatst, ligt voor een belangrijk deel aan hem. Nieuwe Kluivert? Laten we, voor Geoffrey, hopen van niet." - Journalist en columnist Henk Spaan, 24 maart 2008.
Laten we hopen dat Spaan hier dan Kluivert als voetballer mee bedoelt.
Nee, Castillion lijkt me echt een prima spits. Ik zou niet weten waarom je die niet achter Cvitanich zou zetten in de pikorde op dit moment.
pi_63755174
Kom er net achter dat in Tsjechië nu al de winterstop is ingegaan waardoor Slavia over 2 weken met weinig wedstrijdritme naar Amsterdam zal komen!
pi_63755202
Nog steeds waardeloos dat we thuis spelen tegen Slavia, had graag weer eens naar Praag gewild.
pi_63755232
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:23 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Laten we hopen dat Spaan hier dan Kluivert als voetballer mee bedoelt.
Nee, Castillion lijkt me echt een prima spits. Ik zou niet weten waarom je die niet achter Cvitanich zou zetten in de pikorde op dit moment.
Cvitanich-->Bodul-->Castillion
pi_63755262
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:26 schreef Bananenman het volgende:
Nog steeds waardeloos dat we thuis spelen tegen Slavia, had graag weer eens naar Praag gewild.
Volgend jaar loten we toch wel weer Slavia of Sparta!
  donderdag 4 december 2008 @ 14:30:46 #197
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63755345
quote:
Op donderdag 4 december 2008 14:25 schreef Emimich het volgende:
Kom er net achter dat in Tsjechië nu al de winterstop is ingegaan waardoor Slavia over 2 weken met weinig wedstrijdritme naar Amsterdam zal komen!
En waarschijnlijk ook zonder enige fiducie in een goede afloop want ik zie HSV vanavond wel minstens een puntje pakken in Praag.
Gourmetten of steengrillen?
pi_63755538
  donderdag 4 december 2008 @ 14:37:15 #199
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_63755558
  donderdag 4 december 2008 @ 14:37:48 #200
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_63755571
lol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties