Ik dacht dat het andersom was, maar ik weet de berichtgeving ook niet meer precies.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
ten Cate wilde Defour volgens mij juist wel maar v Geel was een voorstander van neerlands talent.
quote:'Ajax nam initiatief bij transfer Huntelaar'
AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar is vorige maand door Ajax aangeboden aan Real Madrid. Dit meldt het AD donderdag.
ANP
Henri van der Aat, die de laatste maanden de rol van interim-directeur vervulde bij de Amsterdammers, zou in november tijdens een bezoek aan Real een overgang van de spits van het Nederlands Elftal bespreekbaar hebben gemaakt.
Toen Ajax vorige week in Duitsland speelde voor het UEFA Cup-duel met HSV, zouden de onderhandelingen in een stroomversnelling zijn geraakt, aldus AD-columnist Chris van Nijnatten.
Huntelaar werd woensdag in Madrid medisch gekeurd.
Nummer 19
Volgens De Telegraaf krijgt Huntelaar donderdag in Estadio Santiago de Bernabeu het shirt met nummer 19 in zijn handen gedrukt. Clublegende Alfredo di Stefano overhandigt het tricot.
Ten Cate wilde Defour inderdaad niet.quote:Op donderdag 4 december 2008 09:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik dacht dat het andersom was, maar ik weet de berichtgeving ook niet meer precies.
quote:Volgens Voetbal International zijn bij Ajax een aantal transfers afgeketst dankzij de meningsverschillen tussen Henk ten Cate en toenmalig technisch directeur Martin van Geel.
Orlando Engelaar en Renato Augusto stonden op het verlanglijstje van Ten Cate. Simon Cziommer en Steven Defour waren erg geliefd bij Van Geel
Renato Augusto ook dus wat dat betreft hadden ze beide niet zoveel kennis van zaken.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:03 schreef _Mike_ het volgende:
Tiefus Ten Cate, Steven Defour is echt een super voetballer...
Inderdaad, wat een kneuzen kermisquote:Op donderdag 4 december 2008 10:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Renato Augusto ook dus wat dat betreft hadden ze beide niet zoveel kennis van zaken.
Die is wel heel mooiquote:Op donderdag 4 december 2008 10:26 schreef ub40_bboy het volgende:
Boekaye
Die gast maakt in Spanje ook niks waarquote:Op donderdag 4 december 2008 11:18 schreef Wooldoor het volgende:
Wat dachten we van Luque die nog steeds van ons is terug halen als tweede spits achter Dario ?
Die bakt er in Spanje ook niks vanquote:Op donderdag 4 december 2008 11:18 schreef Wooldoor het volgende:
Wat dachten we van Luque die nog steeds van ons is terug halen als tweede spits achter Dario ?
Hadden wij maar een spitsquote:Op donderdag 4 december 2008 11:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Zijn er toevallig nog meer mensen die de Spits van vandaag al hebben gelezen? Staat een artikel in over de weinige diamanten die nu nog over zijn in de eredivisie na het vertrek van Huntelaar. Wijnaldum, Van Wolfswinkel, Strootman, Schöne, Hamlap, Berg, Elia, Demouge, Affelay. Alleen ontbreekt Suarez....
Spits![]()
Wat ík niet snap is dat mensen nu ineens twee spitsen zouden willen gaan halen en de verdediging willen versterken terwijl daar op dit moment naar mijn idee eigenlijk helemaal het probleem niet ligt.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap dat gedoe over Van Wolfswinkel hier niet zo... als dat gastje vroeger een stijf piemeltje kreeg van Feyenoord wil toch niet zeggen dat ie daarna nog steeds geen verstand van voetbal heeft gekregen.... Gewoon halen voor een prikkie met het oog op de toekomst... verder die Deense Afrikaan halen als sub voor Cvitanich en Berg lekker in Groningen laten... die miljoenen die je daarmee bespaart kun je wellicht nog aan wat verdedigers spenderen
Heb je inderdaad gelijk in maar je hebt Aissati, de Jong en Sarpong voor die plek. Alle 3 spelers die het daar wel kunnen maar zich nog niet hebben bewezen. Pranjic speelt voornamelijk op links en zou volgens een gerucht 11 miljoen moeten kosten.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:22 schreef BoNi het volgende:
[..]
Zoals ik al zei in het vorige topic zou ik gaan voor Pranjic, maar die staat nog tot 2012 bij Heerenveen onder contract volgens mij en zal (zeker nu) de hoofdprijs moeten gaan opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |