abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63747254
Mooi dat die Keller iig eerlijk blijft. Hij kan hem natuurlijk ook een oor aannaaien.
  donderdag 4 december 2008 @ 09:04:24 #102
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63747305
Keller, prima (beer van een) vent.
  donderdag 4 december 2008 @ 09:04:59 #103
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63747321
Schandalig inderdaad dat Ten Cate de transfer van Defour blokkeerde. Fuk wat kan die jongen ballen..
pi_63747632
ten Cate wilde Defour volgens mij juist wel maar v Geel was een voorstander van neerlands talent.
pi_63747725
quote:
Op donderdag 4 december 2008 09:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
ten Cate wilde Defour volgens mij juist wel maar v Geel was een voorstander van neerlands talent.
Ik dacht dat het andersom was, maar ik weet de berichtgeving ook niet meer precies.
pi_63747852
quote:
'Ajax nam initiatief bij transfer Huntelaar'

AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar is vorige maand door Ajax aangeboden aan Real Madrid. Dit meldt het AD donderdag.
ANP

Henri van der Aat, die de laatste maanden de rol van interim-directeur vervulde bij de Amsterdammers, zou in november tijdens een bezoek aan Real een overgang van de spits van het Nederlands Elftal bespreekbaar hebben gemaakt.

Toen Ajax vorige week in Duitsland speelde voor het UEFA Cup-duel met HSV, zouden de onderhandelingen in een stroomversnelling zijn geraakt, aldus AD-columnist Chris van Nijnatten.

Huntelaar werd woensdag in Madrid medisch gekeurd.

Nummer 19

Volgens De Telegraaf krijgt Huntelaar donderdag in Estadio Santiago de Bernabeu het shirt met nummer 19 in zijn handen gedrukt. Clublegende Alfredo di Stefano overhandigt het tricot.
pi_63748123
Prima actie van Keller.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63748255
quote:
Op donderdag 4 december 2008 09:31 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik dacht dat het andersom was, maar ik weet de berichtgeving ook niet meer precies.
Ten Cate wilde Defour inderdaad niet.
quote:
Volgens Voetbal International zijn bij Ajax een aantal transfers afgeketst dankzij de meningsverschillen tussen Henk ten Cate en toenmalig technisch directeur Martin van Geel.

Orlando Engelaar en Renato Augusto stonden op het verlanglijstje van Ten Cate. Simon Cziommer en Steven Defour waren erg geliefd bij Van Geel
pi_63748312
Cziommer Doen aissati en Dario vanavond trouwens nog mee met Jong Ajax?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_63748315
Tiefus Ten Cate, Steven Defour is echt een super voetballer...
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63748337
Idd. Bij FM isie ook mijn favo speler hahah
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_63748345
quote:
Op donderdag 4 december 2008 10:03 schreef _Mike_ het volgende:
Tiefus Ten Cate, Steven Defour is echt een super voetballer...
Renato Augusto ook dus wat dat betreft hadden ze beide niet zoveel kennis van zaken.
pi_63748870
Nee Ten Cate snapt er ook niks van. Wil die Colin terwijl we Boekaye al in huis hebben.
lollig
  donderdag 4 december 2008 @ 10:30:53 #114
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63748968
Tja, Defour = gemiste kans.
pi_63749323
quote:
Op donderdag 4 december 2008 10:04 schreef sjimz het volgende:

[..]

Renato Augusto ook dus wat dat betreft hadden ze beide niet zoveel kennis van zaken.
Inderdaad, wat een kneuzen kermis
pi_63749416
Defour = gemiste kans
Douglas = gemiste kans
Sulejmani = gemiste kans
Augusto = gemiste kans

En dan komen ze aankakken met:

Delorge
Kennedy
Rommedahl
Colin

Blij dat Van Geel en consorten weg zijn. Al had Blind zijn poot m.b.t. Huntelaar wel wat stijver mogen houden. Had liever 30 + 5 gezien, ik weet zeker dat Real dat uiteindelijk wel betaald zou hebben.

De teller van Huntelaar blijft jammer genoeg op 100 staan.
  donderdag 4 december 2008 @ 10:55:06 #117
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_63749581
quote:
Op donderdag 4 december 2008 10:26 schreef ub40_bboy het volgende:
Boekaye
Die is wel heel mooi
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_63749964
Ik snap dat gedoe over Van Wolfswinkel hier niet zo... als dat gastje vroeger een stijf piemeltje kreeg van Feyenoord wil toch niet zeggen dat ie daarna nog steeds geen verstand van voetbal heeft gekregen.... Gewoon halen voor een prikkie met het oog op de toekomst... verder die Deense Afrikaan halen als sub voor Cvitanich en Berg lekker in Groningen laten... die miljoenen die je daarmee bespaart kun je wellicht nog aan wat verdedigers spenderen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_63750154
Wat dachten we van Luque die nog steeds van ons is terug halen als tweede spits achter Dario ?
pi_63750190
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:18 schreef Wooldoor het volgende:
Wat dachten we van Luque die nog steeds van ons is terug halen als tweede spits achter Dario ?
Die gast maakt in Spanje ook niks waar
  donderdag 4 december 2008 @ 11:20:18 #121
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_63750204
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:18 schreef Wooldoor het volgende:
Die bakt er in Spanje ook niks van
Jawel, je keek.
pi_63750219
Zijn er toevallig nog meer mensen die de Spits van vandaag al hebben gelezen? Staat een artikel in over de weinige diamanten die nu nog over zijn in de eredivisie na het vertrek van Huntelaar. Wijnaldum, Van Wolfswinkel, Strootman, Schöne, Hamlap, Berg, Elia, Demouge, Affelay. Alleen ontbreekt Suarez....

Spits
pi_63750243
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Zijn er toevallig nog meer mensen die de Spits van vandaag al hebben gelezen? Staat een artikel in over de weinige diamanten die nu nog over zijn in de eredivisie na het vertrek van Huntelaar. Wijnaldum, Van Wolfswinkel, Strootman, Schöne, Hamlap, Berg, Elia, Demouge, Affelay. Alleen ontbreekt Suarez....

Spits
Hadden wij maar een spits
  donderdag 4 december 2008 @ 11:22:14 #124
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_63750256
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap dat gedoe over Van Wolfswinkel hier niet zo... als dat gastje vroeger een stijf piemeltje kreeg van Feyenoord wil toch niet zeggen dat ie daarna nog steeds geen verstand van voetbal heeft gekregen.... Gewoon halen voor een prikkie met het oog op de toekomst... verder die Deense Afrikaan halen als sub voor Cvitanich en Berg lekker in Groningen laten... die miljoenen die je daarmee bespaart kun je wellicht nog aan wat verdedigers spenderen
Wat ík niet snap is dat mensen nu ineens twee spitsen zouden willen gaan halen en de verdediging willen versterken terwijl daar op dit moment naar mijn idee eigenlijk helemaal het probleem niet ligt.
De voorhoede is met het vertrek van Huntelaar verzwakt, maar blijft m.i. nog altijd de sterkste linie bij Ajax op dit moment. Daarnaast loopt er in de jeugd ook genoeg potentie waar we op kunnen bouwen.
In verdedigend opzicht zou wat verbeterd kunnen worden, maar ook daar ligt nu geen prioriteit.
Ajax zou zich moeten richten op minimaal één aanvallend ingestelde middenvelder die de aanvoer richting de spitsen kan verzorgen.
Aissati komt terug, maar we moeten nog maar zien wat hij kan presteren en vooral ook voor hoe lang. Als hij niet voldoet of wegens een blessure wegvalt heb je gewoon niemand die op deze positie uit de voeten kan.
Ik ben erg benieuwd of en met wie Ajax op de proppen komt, want ik zou op dit moment niemand weten die vooral haalbaar maar ook nog eens van toegevoegde waarde is.
Zoals ik al zei in het vorige topic zou ik gaan voor Pranjic, maar die staat nog tot 2012 bij Heerenveen onder contract volgens mij en zal (zeker nu) de hoofdprijs moeten gaan opleveren.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_63750332
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:22 schreef BoNi het volgende:

[..]

Zoals ik al zei in het vorige topic zou ik gaan voor Pranjic, maar die staat nog tot 2012 bij Heerenveen onder contract volgens mij en zal (zeker nu) de hoofdprijs moeten gaan opleveren.
Heb je inderdaad gelijk in maar je hebt Aissati, de Jong en Sarpong voor die plek. Alle 3 spelers die het daar wel kunnen maar zich nog niet hebben bewezen. Pranjic speelt voornamelijk op links en zou volgens een gerucht 11 miljoen moeten kosten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')