Een zwans wel.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:52 schreef PP. het volgende:
[..]
Zal Zwansen niet erg waarderen, vrees ik.
Misschien dat jouw aanwezigheid het verschil maakt vorkquote:
Altijd. Dat blijkt wel weer.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:08 schreef Ripley het volgende:
Misschien dat jouw aanwezigheid het verschil maakt vork
Ik bedoelde het andersom en lief vorkquote:Op donderdag 4 december 2008 00:10 schreef Vork het volgende:
[..]
Altijd. Dat blijkt wel weer.
Zal ik anders weggaan terwijl jullie de rest van het topic volspammen met humor en andere verganegloriepraat?
Nee blijf! Vertel ons nog eens over de momentopname uit topic 1. Wie is die vrindelijke man naast je en wat dacht je op dat moment?quote:Op donderdag 4 december 2008 00:10 schreef Vork het volgende:
[..]
Altijd. Dat blijkt wel weer.
Zal ik anders weggaan terwijl jullie de rest van het topic volspammen met humor en andere verganegloriepraat?
Ik heb nog wijn. En dat op een doordeweekse woensdagquote:Op donderdag 4 december 2008 00:10 schreef PP. het volgende:
Is iedereen nu al naar bed dan? Stelletje bejaarden.
*Wijntje geeft*quote:Op donderdag 4 december 2008 00:17 schreef Vork het volgende:
Dat komt goed uit, want mijn bier is op. Tenminste, dit ene flesje. En ik ben natuurlijk veel te lui om een nieuwe, volle te pakken.
Ik gebruik de föhn nog wel eens voor m'n lul.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:28 schreef remlof het volgende:
Ik heb nog één biertje, die ga ik zo opdrinken terwijl m'n haar droogt na het douchen.
Föhns zijn voor vrouwen
en dan huilen omdat het zo warm werd. Whehe.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik gebruik de föhn nog wel eens voor m'n lul.
Keilekker zo'n warme straal lucht onder je karl noten.
Je bent 12. Komt nog wel.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
en dan huilen omdat het zo warm werd. Whehe.
heul niet, ik ben 14.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |