Op ONZ?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:10 schreef IQM het volgende:
Eigenlijk is FF als mod toch niet meer legendarisch? Daarna volgden heel wat meer kortzittende mods, die maar een paar dagen bleven, toch?
Hmm... Was er iets niet met Snakey (voor de zoveelste keer mod) en een kratje bier-weddenschap?quote:
Een lief klein onschuldig cerrortje die zn bifi stuurde omdat ie dacht dat dat moestquote:
Volgens mij ben ik ook maar een paar weken moderator geweest, en dan ook nog eens alleen in het weekend.quote:
Oldenzaaltjuhquote:Op woensdag 3 december 2008 21:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Hmm... Was er iets niet met Snakey (voor de zoveelste keer mod) en een kratje bier-weddenschap?
En hoe lang heeft Croup er nou uiteindelijk gezeten?
En volgens mij mis ik nog een belangrijk onbelangrijk iemand, iemand die er veeeel sneller mee kapte.Ik heb geen idee wie, maar volgens mij was er wel een.
Bupatih schijnt momenteel zwaar van lotje getikt in een inrichting te zitten.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:13 schreef Pool het volgende:
FF was het wel erg kort toch?
Tessje was ook wel een legendarisch verhaal ja. Is dat de enige mod die op fok! echt tot een trauma irl gepest is, of is dat met meer figuren gebeurd?
De bril, en ik wist niet wie dat dan moest zijn die JKquote:
Correct!quote:
Ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:15 schreef IQM het volgende:
Was Oldenzaaljtuh niet vóór FF?
is dit serieus?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Bupatih schijnt momenteel zwaar van lotje getikt in een inrichting te zitten.
quote:
Ja! PrivateRyan!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik steek PR nog maar weer eens een keer een veer in zijn reet.
Dát was me nog eens een puike ONZ-mod.
Mijn eerste keer yvonne irl.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:15 schreef yvonne het volgende:
De bril, en ik wist niet wie dat dan moest zijn die JK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |